Sæsonen 26-27
Det virker som en meget bedre løsning med Bernardo centralt, som en semi modric type - Güler som højrekant er jeg dog personligt ikke overbevist om.Ramos4 post=198462 skrev: Realistisk set henter vi ikke andre end Rodri.
Og det er ikke engang sikkert vi henter ham.
Ellers må Bernardo ned på midtbanen og Güler spille til højre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Silva på højrekanten, og Guler på midten sammen med Rodri som 6'er og Bellingham, som så spiller 8'er.Dragam post=198464 skrev:
Det virker som en meget bedre løsning med Bernardo centralt, som en semi modric type - Güler som højrekant er jeg dog personligt ikke overbevist om.Ramos4 post=198462 skrev: Realistisk set henter vi ikke andre end Rodri.
Madrid1998 post=198466 skrev:
Silva på højrekanten, og Guler på midten sammen med Rodri som 6'er og Bellingham, som så spiller 8'er.Dragam post=198464 skrev:
Silva er bare blevet lidt for langsom til kanten, og har også bedre overblik / teknik end guler til at ligge på midten.
Hans fod og aflveringer op til Mbappé er vores bedste våben. Ham og Bernardo kan måske ligge og veksle mellem at spille den højre 6/8'er og højre inside winger.
Men så står vi med både Tchouameni og Valverde i overskud :D
Jeg ved det ikke. Mourinho finder ud af det. Køb nu bare Rodri.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Har du fanget pointen med at hente DumfriesDragam post=198467 skrev:
Madrid1998 post=198466 skrev:
Silva er bare blevet lidt for langsom til kanten, og har også bedre overblik / teknik end guler til at ligge på midten.
Enig, anciennitetsprincippet er outdated.Dragam post=198461 skrev:
Det er en fucking joke at valverde er real madrid anfører, og vini vice anfører... en skændsel, faktisk.NadaMás post=198458 skrev: "Problemet" ligger vel mest i, at Mourinho er kendt for ikke at rotere meget.
Hvis Rodri kommer ind, kommer han i min verden til at spille ved siden af Valverde. Valverde tror jeg bliver en kommende Mourinho-darling, og han er tilmed den nye anføre.
Tchouameni må næsten ryge ud af onze de gala i så fald, da de to ved siden af hinanden nok bliver en anelse ensartet. Hvordan Tchou vil reagere på at ryge på bænken, netop som han har underskrevet en ny kontrakt, i et setup hvor der antageligvis ikke roteres meget, er en anden problemstilling. Hverken Tchou eller Valverde sælges umiddelbart ikke denne sommer, og hvis Rodri kommer ind, betyder det at en af dem ender på bænken - Men det opgør stoler jeg på at Mourinho kan klare.
Et stort spørgsmål opstår også ift. Bernardo og Camavinga. Mastantuono udlejes antageligvis, det er de seneste meldinger fra Romano, hvilket åbner for en plads til højre for Silva, hvorfor Camavinga i princippet kan blive i truppen, som en back-up 8´er, hvilket jeg egentlig godt tror han vil kunne. Han har en tendens til at bevæge sig meget vertikalt på banen, mere end man normalt ser hos 6´ere. Han vil få langt til spilletid, men på nu fem år har han spillet rimelig meget, uden nogensinde at overbevise.
Jeg synes egentlig også at Silva giver god mening på højrekanten. Det ville give angrebet en playmaker type, som tilmed arbejder meget defensivt - Noget man ikke får med Vini og Mbappé. Som jeg ser det giver han mere mening der, end som backup til midtbanen. Det eneste der skulle kunne ændre på det, er hvis Olise pludselig bliver en mulighed, men jeg tror simpelthen ikke på at det sker denne sommer.
Mbappé
Vini Jr. B. Silva
Bellingham Valverde
Rodri
Endrick
Rodrygo Diaz
Arda Güler Camavinga
Tchouameni
Synes det ser rigtig fornuftigt ud. Meeeen det er også en masse gætværk!
Håber virkelig på at interessen for Rodri er reel. Romano melder igen i dag, at Perez endnu ikke har rørt på sig, så det er bestemt muligt at der bare er røgslør al sammen.
Nonetheless er det nu engang sådan tingene forholder sig. Valverde er anføre, og det alene giver ham en ‘edge’ i af starte ved siden af Rodri.
Så helst Courtois fik armbåndet, og han har endda været i klubben lige så længe.
Tænker at Güler er en af de første der kommer på banen. Men jeg tror ikke han bliver starter, når alle mand er klar.Ramos4 post=198468 skrev: Har hvert fald svært ved at se en startopstilling uden Güler. Om det så er med udgangspunkt det ene eller andet sted.
Hans fod og aflveringer op til Mbappé er vores bedste våben. Ham og Bernardo kan måske ligge og veksle mellem at spille den højre 6/8'er og højre inside winger.
Men så står vi med både Tchouameni og Valverde i overskud :D
Jeg ved det ikke. Mourinho finder ud af det. Køb nu bare Rodri.
Men jeg er delvist enig.
Det er jo heller ikke fordi, at hverken Tchouameni eller Valverde har gjort sig fortjente til en ‘urørlig’ status. Güler derimod var vores bedste midtbane spiller i sidste sæson.
Men bare det hele kører, så er det sgu også ligemeget hvem der starter og hvem man bedst kan lide osv.
Håber Mourinho roterer og forstår vigtigheden heraf.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Og der bliver rotation vigtigt. Også for at holde alle glade og skarpe
Så hvis han synes han har to stærke muligheder på en plads, så lader han dem da også kæmpe om det. I hvert fald sidst han var her.