Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Matamoro post=196746 skrev: Mourinho foretrækker Vinicius over Mbappe any day. Hvis man tror at Mourinho fyrer Vinicius og Valverde bliver man skuffet. Mourinho foretrækker spillere som spiller med hjertet. Så kan det godt være at det giver noget drama, men det tager han gerne med.
Vinicius, spiller med hjertet???!! Hold nu kæft mand!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forummet hvor vi hader Vini 😂😂😂Real HWL post=196748 skrev:
Matamoro post=196746 skrev: Mourinho foretrækker Vinicius over Mbappe any day. Hvis man tror at Mourinho fyrer Vinicius og Valverde bliver man skuffet. Mourinho foretrækker spillere som spiller med hjertet. Så kan det godt være at det giver noget drama, men det tager han gerne med.
Vinicius, spiller med hjertet???!! Hold nu kæft mand!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Matamoro post=196749 skrev:
Forummet hvor vi hader Vini 😂😂😂Real HWL post=196748 skrev:
Matamoro post=196746 skrev: Mourinho foretrækker Vinicius over Mbappe any day. Hvis man tror at Mourinho fyrer Vinicius og Valverde bliver man skuffet. Mourinho foretrækker spillere som spiller med hjertet. Så kan det godt være at det giver noget drama, men det tager han gerne med.
Vinicius, spiller med hjertet???!! Hold nu kæft mand!!
Mener du seriøst at han spiller med hjertet??
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mbappe spiller for sig selv. Han er verdens bedste fodboldspiller men det bliver aldrig godt, med mindre hele holdet bliver bygget op omkring ham. Det kan også godt være en løsning, men det kræver at man dropper Vini, Valverde og Bellingham. De er ikke typerne der underlægger sig en primadonna som Mbappe. Jeg kan ikke lige se hvem klubben skulle kunne hente på det niveau.
Lille tanke. Jeg tror at modstanden mod Xabi handlede om Vini, Valverde og Bellingham, som allerede har vundet champions League, kunne se at de var tiltænkt en rolle som hjælperytter for Mbappe. Vel at mærke en Mbappe som ikke på noget tidspunkt i denne sæson eller sidste har gidet deltage i presspillet. Xabi vil have presfodbold, men Mbappe var undtaget. Der har vi efter min mening nøglen til at forstå hvorfor det gik galt.
Mbappe er god, men er han også mere værdi fuld end Vinicius, Valverde og Bellingham tilsammen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Offline
- Platin bruger
-
Mbappé pressede under Alonso. Du kan google det.Matamoro post=196753 skrev: Ja, jeg mener at Vinicius, Valverde og Bellingham altid går forrest. De gemmer sig aldrig. Spiller aldrig alibi fodbold. Nogle gange ville det være klogt hvis Vini ville basse lidt ned, både i sit spil og med brokkeriet. Men man kan efter min mening ikke beskylde ham for ikke at prøve at vinde kampe for Real Madrid. Deltager han nok i det defensive? Det gør han ikke når han spiller med Mbappe, men det er ikke et problem når Mbappe ikke er med. Det var heller ikke et problem før Mbappe kom til klubben.
Mbappe spiller for sig selv. Han er verdens bedste fodboldspiller men det bliver aldrig godt, med mindre hele holdet bliver bygget op omkring ham. Det kan også godt være en løsning, men det kræver at man dropper Vini, Valverde og Bellingham. De er ikke typerne der underlægger sig en primadonna som Mbappe. Jeg kan ikke lige se hvem klubben skulle kunne hente på det niveau.
Lille tanke. Jeg tror at modstanden mod Xabi handlede om Vini, Valverde og Bellingham, som allerede har vundet champions League, kunne se at de var tiltænkt en rolle som hjælperytter for Mbappe. Vel at mærke en Mbappe som ikke på noget tidspunkt i denne sæson eller sidste har gidet deltage i presspillet. Xabi vil have presfodbold, men Mbappe var undtaget. Der har vi efter min mening nøglen til at forstå hvorfor det gik galt.
Mbappe er god, men er han også mere værdi fuld end Vinicius, Valverde og Bellingham tilsammen.
Han har dermed ikke aldrig presset som du påstår.
www.espn.co.uk/football/story/_/id/46373...adrid-transformation
og som Kylian fornyligt sagde:
"We started the season well. Then we lost everything in the second half of the season," Mbappé said. "It hurts a lot. I feel like we had a playing style, a structure, and we lost it."I have a great relationship with Xabi. Everyone knows what I think of him. But we have to look ahead at what we can improve and do better.“
Men vist nok Vinicius og Valverde kunne ikke lide Alonso - og nu er vi tilbage til spillestilen individualisme uden presspil.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du kan forsøge at ændre narrativet lige tosset som du ønsker, men Mbappe har aldrig taget del i presspillet. Det gjorde han ikke under Luis Enrique, Ancelotti, Alonso eller Arbeloa. At tro at han kommer til det under Mourinho er efter min mening lidt naivt.Cristiano7 post=196754 skrev:
Mbappé pressede under Alonso. Du kan google det.Matamoro post=196753 skrev: Ja, jeg mener at Vinicius, Valverde og Bellingham altid går forrest. De gemmer sig aldrig. Spiller aldrig alibi fodbold. Nogle gange ville det være klogt hvis Vini ville basse lidt ned, både i sit spil og med brokkeriet. Men man kan efter min mening ikke beskylde ham for ikke at prøve at vinde kampe for Real Madrid. Deltager han nok i det defensive? Det gør han ikke når han spiller med Mbappe, men det er ikke et problem når Mbappe ikke er med. Det var heller ikke et problem før Mbappe kom til klubben.
Mbappe spiller for sig selv. Han er verdens bedste fodboldspiller men det bliver aldrig godt, med mindre hele holdet bliver bygget op omkring ham. Det kan også godt være en løsning, men det kræver at man dropper Vini, Valverde og Bellingham. De er ikke typerne der underlægger sig en primadonna som Mbappe. Jeg kan ikke lige se hvem klubben skulle kunne hente på det niveau.
Lille tanke. Jeg tror at modstanden mod Xabi handlede om Vini, Valverde og Bellingham, som allerede har vundet champions League, kunne se at de var tiltænkt en rolle som hjælperytter for Mbappe. Vel at mærke en Mbappe som ikke på noget tidspunkt i denne sæson eller sidste har gidet deltage i presspillet. Xabi vil have presfodbold, men Mbappe var undtaget. Der har vi efter min mening nøglen til at forstå hvorfor det gik galt.
Mbappe er god, men er han også mere værdi fuld end Vinicius, Valverde og Bellingham tilsammen.
Han har dermed ikke aldrig presset som du påstår.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.reddit.com/r/soccer/s/7X3DLwR9Md
www.beinsports.com/en-us/soccer/la-liga/...al-madrid-2025-09-26
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er i det hele taget symptomatisk for hans karriere både i PSG og det franske landshold. Mbappe scorer mål men holdet spiller ikke særligt godt angrebsfodbold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis Mourinho eller en anden træner kan gå Mbappe til at deltage i presspillet og gøre andre spillere gode, så er der klart mest potentiale i Mbappe. Jeg ser det bare ikke ske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Offline
- Platin bruger
-
Mon ikke han også har selvindsigt nok til, at forstå alvoren efter alle de historier og gentagende artikler som kommer op nu hvor det kører for PSG for 2. år i træk. Han nærmer sig de 30, lever på sin fart og har hverken vundet CL eller er blevet kåret som den bedste i verden. Han underpræsterer totalt ud fra fra forventningerne og "konkurrencen" om prisen. Og nu leverer han heller ikke noget som helst for os. Han SKAL tage arbejdshandskerne på og arbejde for logoet, for det kommer ham til gavn i sidste ende.
Jeg er mere i tvivl om Vinicius og især Valverde. Det virker som om de mentalt har vokset sig for store til klubben selvom præstationerne ikke følger med. Jeg tror godt at Vinicius kan indordne sig selvom det bliver svært. Men det kræver at træneren har mandat til at smide ham i Middelhavet hvis der går baby i den igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
