Sæsonen 26-27

3 uger 2 dage siden #85 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Det ville jo kræve Vini eller Mbappe sælges. Mou kan ønske hvem end han vil, men i sidste ende afhænger det nok af kontraktforhandlingerne med Vini. Tvivler sgu på han får lov til at “rydde op” i den forstand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #86 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Mourinho foretrækker Vinicius over Mbappe any day. Hvis man tror at Mourinho fyrer Vinicius og Valverde bliver man skuffet. Mourinho foretrækker spillere som spiller med hjertet. Så kan det godt være at det giver noget drama, men det tager han gerne med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #87 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27

Matamoro post=196746 skrev: Mourinho foretrækker Vinicius over Mbappe any day. Hvis man tror at Mourinho fyrer Vinicius og Valverde bliver man skuffet. Mourinho foretrækker spillere som spiller med hjertet. Så kan det godt være at det giver noget drama, men det tager han gerne med.


Vinicius, spiller med hjertet???!! Hold nu kæft mand!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #88 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27

Real HWL post=196748 skrev:

Matamoro post=196746 skrev: Mourinho foretrækker Vinicius over Mbappe any day. Hvis man tror at Mourinho fyrer Vinicius og Valverde bliver man skuffet. Mourinho foretrækker spillere som spiller med hjertet. Så kan det godt være at det giver noget drama, men det tager han gerne med.


Vinicius, spiller med hjertet???!! Hold nu kæft mand!!

​Forummet hvor vi hader Vini 😂😂😂
 
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #89 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27

Matamoro post=196749 skrev:

Real HWL post=196748 skrev:

Matamoro post=196746 skrev: Mourinho foretrækker Vinicius over Mbappe any day. Hvis man tror at Mourinho fyrer Vinicius og Valverde bliver man skuffet. Mourinho foretrækker spillere som spiller med hjertet. Så kan det godt være at det giver noget drama, men det tager han gerne med.


Vinicius, spiller med hjertet???!! Hold nu kæft mand!!

​Forummet hvor vi hader Vini 😂😂😂
 


Mener du seriøst at han spiller med hjertet?? ​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #90 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Ja, jeg mener at Vinicius, Valverde og Bellingham altid går forrest. De gemmer sig aldrig. Spiller aldrig alibi fodbold. Nogle gange ville det være klogt hvis Vini ville basse lidt ned, både i sit spil og med brokkeriet. Men man kan efter min mening ikke beskylde ham for ikke at prøve at vinde kampe for Real Madrid. Deltager han nok i det defensive? Det gør han ikke når han spiller med Mbappe, men det er ikke et problem når Mbappe ikke er med. Det var heller ikke et problem før Mbappe kom til klubben.

Mbappe spiller for sig selv. Han er verdens bedste fodboldspiller men det bliver aldrig godt, med mindre hele holdet bliver bygget op omkring ham. Det kan også godt være en løsning, men det kræver at man dropper Vini, Valverde og Bellingham. De er ikke typerne der underlægger sig en primadonna som Mbappe. Jeg kan ikke lige se hvem klubben skulle kunne hente på det niveau. 

Lille tanke. Jeg tror at modstanden mod Xabi handlede om Vini, Valverde og Bellingham, som allerede har vundet champions  League, kunne se at de var tiltænkt en rolle som hjælperytter for Mbappe. Vel at mærke en Mbappe som ikke på noget tidspunkt i denne sæson eller sidste har gidet deltage i presspillet.  Xabi vil  have presfodbold, men Mbappe var undtaget. Der har vi efter min mening nøglen til at forstå hvorfor det gik galt. 
Mbappe er god, men er han også mere værdi fuld end Vinicius, Valverde og Bellingham tilsammen. 



Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #91 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 26-27

Matamoro post=196753 skrev: Ja, jeg mener at Vinicius, Valverde og Bellingham altid går forrest. De gemmer sig aldrig. Spiller aldrig alibi fodbold. Nogle gange ville det være klogt hvis Vini ville basse lidt ned, både i sit spil og med brokkeriet. Men man kan efter min mening ikke beskylde ham for ikke at prøve at vinde kampe for Real Madrid. Deltager han nok i det defensive? Det gør han ikke når han spiller med Mbappe, men det er ikke et problem når Mbappe ikke er med. Det var heller ikke et problem før Mbappe kom til klubben.

Mbappe spiller for sig selv. Han er verdens bedste fodboldspiller men det bliver aldrig godt, med mindre hele holdet bliver bygget op omkring ham. Det kan også godt være en løsning, men det kræver at man dropper Vini, Valverde og Bellingham. De er ikke typerne der underlægger sig en primadonna som Mbappe. Jeg kan ikke lige se hvem klubben skulle kunne hente på det niveau. 

Lille tanke. Jeg tror at modstanden mod Xabi handlede om Vini, Valverde og Bellingham, som allerede har vundet champions  League, kunne se at de var tiltænkt en rolle som hjælperytter for Mbappe. Vel at mærke en Mbappe som ikke på noget tidspunkt i denne sæson eller sidste har gidet deltage i presspillet.  Xabi vil  have presfodbold, men Mbappe var undtaget. Der har vi efter min mening nøglen til at forstå hvorfor det gik galt. 
Mbappe er god, men er han også mere værdi fuld end Vinicius, Valverde og Bellingham tilsammen. 



Mbappé pressede under Alonso. Du kan google det. 
Han har dermed ikke aldrig presset som du påstår. 

www.espn.co.uk/football/story/_/id/46373...adrid-transformation

og som Kylian fornyligt sagde: 
"We started the season well. Then we lost everything in the second half of the season," Mbappé said. "It hurts a lot. I feel like we had a playing style, a structure, and we lost it."I have a great relationship with Xabi. Everyone knows what I think of him. But we have to look ahead at what we can improve and do better.“
Men vist nok Vinicius og Valverde kunne ikke lide Alonso - og nu er vi tilbage til spillestilen individualisme uden presspil. 
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #92 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27

Cristiano7 post=196754 skrev:

Matamoro post=196753 skrev: Ja, jeg mener at Vinicius, Valverde og Bellingham altid går forrest. De gemmer sig aldrig. Spiller aldrig alibi fodbold. Nogle gange ville det være klogt hvis Vini ville basse lidt ned, både i sit spil og med brokkeriet. Men man kan efter min mening ikke beskylde ham for ikke at prøve at vinde kampe for Real Madrid. Deltager han nok i det defensive? Det gør han ikke når han spiller med Mbappe, men det er ikke et problem når Mbappe ikke er med. Det var heller ikke et problem før Mbappe kom til klubben.

Mbappe spiller for sig selv. Han er verdens bedste fodboldspiller men det bliver aldrig godt, med mindre hele holdet bliver bygget op omkring ham. Det kan også godt være en løsning, men det kræver at man dropper Vini, Valverde og Bellingham. De er ikke typerne der underlægger sig en primadonna som Mbappe. Jeg kan ikke lige se hvem klubben skulle kunne hente på det niveau. 

Lille tanke. Jeg tror at modstanden mod Xabi handlede om Vini, Valverde og Bellingham, som allerede har vundet champions  League, kunne se at de var tiltænkt en rolle som hjælperytter for Mbappe. Vel at mærke en Mbappe som ikke på noget tidspunkt i denne sæson eller sidste har gidet deltage i presspillet.  Xabi vil  have presfodbold, men Mbappe var undtaget. Der har vi efter min mening nøglen til at forstå hvorfor det gik galt. 
Mbappe er god, men er han også mere værdi fuld end Vinicius, Valverde og Bellingham tilsammen. 



Mbappé pressede under Alonso. Du kan google det. 
Han har dermed ikke aldrig presset som du påstår. 



 

​Du kan forsøge at ændre narrativet lige tosset som du ønsker, men Mbappe har aldrig taget del i presspillet. Det gjorde han ikke under Luis Enrique, Ancelotti, Alonso eller Arbeloa. At tro at han kommer til det under Mourinho er efter min mening lidt naivt. 
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #93 af elle44
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #94 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Vi har alle set de samme kampe hvor Mbappe har luntet lidt rundt i presset. Der har bare været en accept fordi han var nærmest den eneste der scorede under Alonso. Den model fungerede bare ikke når vi mødte de gode hold. ( pånær Clasico)
Det er i det hele taget symptomatisk for hans karriere både i PSG og det franske landshold. Mbappe scorer mål men holdet spiller ikke særligt godt angrebsfodbold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #95 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Det er ikke fordi at jeg hader Mbappe på samme måde som folk hader Vini herinde. Jeg synes at Mbappe er en bedre fodboldspiller end Vinicius. Han har bare ikke været god for Madrid. Vores problemer med spillet startede med hans ankomst og vi spiller mere som et hold når han ikke er med. Selv en ret ordinær angriber som Gonzalo shiner når han spiller med Vini. Der er ingen der rigtig shiner når Mbappe er med. Jo måske Guler som er undtagelsen der bekræfter reglen.
Hvis Mourinho eller en anden træner kan gå Mbappe til at deltage i presspillet og gøre andre spillere gode, så er der klart mest potentiale i Mbappe. Jeg ser det bare ikke ske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #96 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Jeg tror egentlig godt, at man kan arbejde med Mbappe. Hans deltagelse i presset under Alonso var rigtig fint og hans antal af erobringer på modstanderens halvdel fortæller det meget godt. Han gik også fint med i mid blokken og arbejdede godt for holdet. Det tænker jeg egentlig også er tydeligt for enhver, der som minimum forstår at en fodbold er rund. Og det er jo også så fint bakket op af data.

Mon ikke han også har selvindsigt nok til, at forstå alvoren efter alle de historier og gentagende artikler som kommer op nu hvor det kører for PSG for 2. år i træk. Han nærmer sig de 30, lever på sin fart og har hverken vundet CL eller er blevet kåret som den bedste i verden. Han underpræsterer totalt ud fra fra forventningerne og "konkurrencen" om prisen. Og nu leverer han heller ikke noget som helst for os. Han SKAL tage arbejdshandskerne på og arbejde for logoet, for det kommer ham til gavn i sidste ende. 

Jeg er mere i tvivl om Vinicius og især Valverde. Det virker som om de mentalt har vokset sig for store til klubben selvom præstationerne ikke følger med. Jeg tror godt at Vinicius kan indordne sig selvom det bliver svært. Men det kræver at træneren har mandat til at smide ham i Middelhavet hvis der går baby i den igen. 
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved NachoFernández.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum