Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han er en stjerne der er klar til elite fodbold
Med ham i stedet for mbappe tror jeg det jeg hold havde set helt anderledes ud. Meget mere velorganiseret i angrebet
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Vi har nok problemer både i centerforsvaret og på højre back hvor det giver mening at bruge mange penge. Så lad os få beholdt Gonzalo og give ham en ordentlig chance der faktisk er baseret på hans output.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes det giver mening at sende ham afsted på lån/tilbagekøb, han får for få muligheder når både Mbappe og Vini SKAL spille.Madrid777 post=196262 skrev: Hvad er folks holdning til Gonzalo Garcia’s potentielle exit? Det summer lidt rundt omkring, at han er på vej videre. Nu også med Endrick’s retur, som jeg dog er stor fan af. Vi må ikke misse den mulighed. Den er for god, men jeg synes godt nok det ville være ærgerligt at smide GG på porten. Bare se i sidste kamp, hvordan han linker op med Vini, der lige pludselig ligner sig selv igen når han han en target man at spille 1-2 med.
Men hans indhop den anden dag viser jo bare tydeligt den forskel der er i at have en 9'er, der linker op med kanterne, og som søger feltet meget mere, end at have to venstrekanter der løber rundt i de samme rum, og slet ikke har en fornemmelse eller interesse i den andens løbemønstre og positionering. Benzema og Vini's samspil var jo også verdensklasse, og Benzemas profil er virkelig savnet. To kæmpe, kæmpe fejl de sidste par år var ikke at erstatte Benzema (f.eks med Kane) og ikke at erstatte Kroos.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det afhænger jo nok af hvem man ellers sender ud af klubben og hvem der kommer retur.Madrid777 post=196262 skrev: Hvad er folks holdning til Gonzalo Garcia’s potentielle exit? Det summer lidt rundt omkring, at han er på vej videre. Nu også med Endrick’s retur, som jeg dog er stor fan af. Vi må ikke misse den mulighed. Den er for god, men jeg synes godt nok det ville være ærgerligt at smide GG på porten. Bare se i sidste kamp, hvordan han linker op med Vini, der lige pludselig ligner sig selv igen når han han en target man at spille 1-2 med.
Jeg mener på ingen måde at vi har brug for færre center forwards i truppen, med tanke på at han er den eneste vi har. Selv hvis vi henter Endrick retur, så bliver det mere og mere tydeligt i Frankrig at Endrick begår sig bedst med udgangspunkt i højre siden, så for mig at se er han mere en direkte konkurrent til Mastantuono og Rodrygo (2 spillere jeg mere end gerne bytter for en Endrick i en bredde rolle baseret på denne season niveau) - Endrick kan give os en reel trussel fra Højre, noget vi i den grad mangler som taktisk alternativ, da hverken Mastantuono, Rodrygo eller Trent giver holdet det der ligner noget kvailtet på kanten, og når Fede bliver tvunget derud, så mangler han ofte i maskinrummet.
Og selvom man nok desværre beholder både Vini og Mbappe, så har vi jo brug for en back-up/reserve spiller som kan give os en mand i boksen når vi har brug for det og som kan spille når en af de to andre ikke gør det. Jeg synes han er blevet brugt på en lidt ærgelig måde denne season, men har stadig haft en godkendt season når man tænker på det er hans første på top plan og samtidig at han ikke kan gøre noget ved at Vini og Mbappe aldrig aflvere bolden til ham, det er slet og ret bare ikke nemt at spille sammen med de 2 i front.
Men, henter man en ny center forward til holdet, og beholder man samtidig Vini-Mbappe duoen, så er der ikke rigtig plads til ham mere.
Ovenstående er set ud fra hvad der er bedst for klubbe...hvad der er bedst for ham er naturligvis at skifte til en anden klub hvor han kan få en større rolle så han kan udvilke sig mere...men det er ikke det bedste for Real lige nu!
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes markedet er ret tyndt pt.
Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.
Realistisk. Hvem er derude?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kan Valverde, Pitarch, Guler, Paz, Tchouameni og Rodri kæmpe om de tre pladser på midtbanen.
Camavinga og Carreras som venstre back. Trent og Jimenez som højeback.
Huijsen, Joan Martinez, Asencio og Jacobo Ramon må kæmpe om de to pladser i centerforsvaret.
Farvel til Brahim, Alaba, Ceballos, Mendy, Fran, Rudiger, Carvajal, Mastantuono
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Offline
- Platin bruger
-
Enig i at det er ret tyndt desværre.Ramos4 post=196267 skrev: Er der nogen der kan nævne bare én god centerforward vi kan hente, der bare fra dag 1 er længder bedre end Gonzalo?
Synes markedet er ret tyndt pt.
Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.
Realistisk. Hvem er derude?
Jeg havde et godt øje til Ekitike. Hans akilles er dog smadret, så ham rører man nok ikke ved. Fysisk stærk, godt med teknisk, og i øvrigt Benzema fan.
Ellers kunne jeg forestille mig en som Marcus Thuram ville passe fint ind. Han er ikke ligeså hurtigt som Ekitike, men til gengæld en fantastisk fysisk, og også ret godt med teknisk.. Han bliver dog desværre 29 til august.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Goykeres? Isak? Sesko?
Lort med lort på.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så længe vi har Vini og Mbappe så får vi ikke plads til en angriber i startopstillingen. Så jeg tror den bedste løsning er en Joselu igen fx Piraten fra Mallorca eller Budimir. Eller Morata. Den type. Not sexy, men vi så hvad Joselu gjorde og det synes jeg ikke helt vi har set fra GG, altså at komme ind med 10 min igen og være med i en remontada.Ramos4 post=196267 skrev: Er der nogen der kan nævne bare én god centerforward vi kan hente, der bare fra dag 1 er længder bedre end Gonzalo?
Synes markedet er ret tyndt pt.
Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.
Realistisk. Hvem er derude?
Kane havde passet som fod i hose på det her hold hvis han var blevet hentet på bekostning af Mbappe. Den slags angribere laves bare ikke mere desværre. Håber han får Balon d'Or, men den lægger igen godt til en fra PSG.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Offline
- Platin bruger
-
Kane har været fantastisk. Ballor dor får han dog ikke, memindre han skaffer et VM trofæ. Så kan man vel også argumentere for at Mbappe skal have det. Han har også gode tal.Figo-10 post=196273 skrev:
Så længe vi har Vini og Mbappe så får vi ikke plads til en angriber i startopstillingen. Så jeg tror den bedste løsning er en Joselu igen fx Piraten fra Mallorca eller Budimir. Eller Morata. Den type. Not sexy, men vi så hvad Joselu gjorde og det synes jeg ikke helt vi har set fra GG, altså at komme ind med 10 min igen og være med i en remontada.Ramos4 post=196267 skrev: Er der nogen der kan nævne bare én god centerforward vi kan hente, der bare fra dag 1 er længder bedre end Gonzalo?
Synes markedet er ret tyndt pt.
Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.
Realistisk. Hvem er derude?
Kane havde passet som fod i hose på det her hold hvis han var blevet hentet på bekostning af Mbappe. Den slags angribere laves bare ikke mere desværre. Håber han får Balon d'Or, men den lægger igen godt til en fra PSG.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
