Sæsonen 26-27
5 timer 43 minutter siden #49
af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 26-27
Hvad er folks holdning til Gonzalo Garcia’s potentielle exit? Det summer lidt rundt omkring, at han er på vej videre. Nu også med Endrick’s retur, som jeg dog er stor fan af. Vi må ikke misse den mulighed. Den er for god, men jeg synes godt nok det ville være ærgerligt at smide GG på porten. Bare se i sidste kamp, hvordan han linker op med Vini, der lige pludselig ligner sig selv igen når han han en target man at spille 1-2 med.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
2 timer 6 minutter siden #50
af Aesir
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Besvaret af Aesir på emne Sæsonen 26-27
Jeg er overbevist om at madrid lavede en kæmpe fejl ved ikke at bruge ham noget mere i år.
Han er en stjerne der er klar til elite fodbold
Med ham i stedet for mbappe tror jeg det jeg hold havde set helt anderledes ud. Meget mere velorganiseret i angrebet
Han er en stjerne der er klar til elite fodbold
Med ham i stedet for mbappe tror jeg det jeg hold havde set helt anderledes ud. Meget mere velorganiseret i angrebet
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
2 timer 2 minutter siden #51
af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
Jeg synes, at vi er et klart bedre hold når Gonzalo spiller end når han ikke gør. Mest af alt fordi han forstår at ligge i de områder hvor han altid er farlig og fordi han linker godt op med de andre. Og så presser han meget og med høj intensitet. Han behøver ikke være starter men han bør komme ind i næsten hver kamp. Hvis det handlede om præstationer, så havde han også spillet fast, men vi så jo at spillernes bedste ven smed ham ud på højre kanten efter en fremragende periode for ham på toppen og så blev han slagtet da han helt åbenlyst ikke kunne spille højre kant...
Vi har nok problemer både i centerforsvaret og på højre back hvor det giver mening at bruge mange penge. Så lad os få beholdt Gonzalo og give ham en ordentlig chance der faktisk er baseret på hans output.
Vi har nok problemer både i centerforsvaret og på højre back hvor det giver mening at bruge mange penge. Så lad os få beholdt Gonzalo og give ham en ordentlig chance der faktisk er baseret på hans output.
40 minutter siden #52
af El Siete
Men hans indhop den anden dag viser jo bare tydeligt den forskel der er i at have en 9'er, der linker op med kanterne, og som søger feltet meget mere, end at have to venstrekanter der løber rundt i de samme rum, og slet ikke har en fornemmelse eller interesse i den andens løbemønstre og positionering. Benzema og Vini's samspil var jo også verdensklasse, og Benzemas profil er virkelig savnet. To kæmpe, kæmpe fejl de sidste par år var ikke at erstatte Benzema (f.eks med Kane) og ikke at erstatte Kroos.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27
Jeg synes det giver mening at sende ham afsted på lån/tilbagekøb, han får for få muligheder når både Mbappe og Vini SKAL spille.Madrid777 post=196262 skrev: Hvad er folks holdning til Gonzalo Garcia’s potentielle exit? Det summer lidt rundt omkring, at han er på vej videre. Nu også med Endrick’s retur, som jeg dog er stor fan af. Vi må ikke misse den mulighed. Den er for god, men jeg synes godt nok det ville være ærgerligt at smide GG på porten. Bare se i sidste kamp, hvordan han linker op med Vini, der lige pludselig ligner sig selv igen når han han en target man at spille 1-2 med.
Men hans indhop den anden dag viser jo bare tydeligt den forskel der er i at have en 9'er, der linker op med kanterne, og som søger feltet meget mere, end at have to venstrekanter der løber rundt i de samme rum, og slet ikke har en fornemmelse eller interesse i den andens løbemønstre og positionering. Benzema og Vini's samspil var jo også verdensklasse, og Benzemas profil er virkelig savnet. To kæmpe, kæmpe fejl de sidste par år var ikke at erstatte Benzema (f.eks med Kane) og ikke at erstatte Kroos.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.