Sæsonen 26-27

1 måned 1 dag siden #49 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 26-27
Hvad er folks holdning til Gonzalo Garcia’s potentielle exit? Det summer lidt rundt omkring, at han er på vej videre. Nu også med Endrick’s retur, som jeg dog er stor fan af. Vi må ikke misse den mulighed. Den er for god, men jeg synes godt nok det ville være ærgerligt at smide GG på porten. Bare se i sidste kamp, hvordan han linker op med Vini, der lige pludselig ligner sig selv igen når han han en target man at spille 1-2 med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #50 af Aesir
Besvaret af Aesir på emne Sæsonen 26-27
Jeg er overbevist om at madrid lavede en kæmpe fejl ved ikke at bruge ham noget mere i år.

Han er en stjerne der er klar til elite fodbold

Med ham i stedet for mbappe tror jeg det jeg hold havde set helt anderledes ud. Meget mere velorganiseret i angrebet

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #51 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
Jeg synes, at vi er et klart bedre hold når Gonzalo spiller end når han ikke gør. Mest af alt fordi han forstår at ligge i de områder hvor han altid er farlig og fordi han linker godt op med de andre. Og så presser han meget og med høj intensitet. Han behøver ikke være starter men han bør komme ind i næsten hver kamp. Hvis det handlede om præstationer, så havde han også spillet fast, men vi så jo at spillernes bedste ven smed ham ud på højre kanten efter en fremragende periode for ham på toppen og så blev han slagtet da han helt åbenlyst ikke kunne spille højre kant... 

Vi har nok problemer både i centerforsvaret og på højre back hvor det giver mening at bruge mange penge. Så lad os få beholdt Gonzalo og give ham en ordentlig chance der faktisk er baseret på hans output. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #52 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

Madrid777 post=196262 skrev: Hvad er folks holdning til Gonzalo Garcia’s potentielle exit? Det summer lidt rundt omkring, at han er på vej videre. Nu også med Endrick’s retur, som jeg dog er stor fan af. Vi må ikke misse den mulighed. Den er for god, men jeg synes godt nok det ville være ærgerligt at smide GG på porten. Bare se i sidste kamp, hvordan han linker op med Vini, der lige pludselig ligner sig selv igen når han han en target man at spille 1-2 med.

​Jeg synes det giver mening at sende ham afsted på lån/tilbagekøb, han får for få muligheder når både Mbappe og Vini SKAL spille. 

Men hans indhop den anden dag viser jo bare tydeligt den forskel der er i at have en 9'er, der linker op med kanterne, og som søger feltet meget mere, end at have to venstrekanter der løber rundt i de samme rum, og slet ikke har en fornemmelse eller interesse i den andens løbemønstre og positionering. Benzema og Vini's samspil var jo også verdensklasse, og Benzemas profil er virkelig savnet. To kæmpe, kæmpe fejl de sidste par år var ikke at erstatte Benzema (f.eks med Kane) og ikke at erstatte Kroos. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #53 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 26-27

Madrid777 post=196262 skrev: Hvad er folks holdning til Gonzalo Garcia’s potentielle exit? Det summer lidt rundt omkring, at han er på vej videre. Nu også med Endrick’s retur, som jeg dog er stor fan af. Vi må ikke misse den mulighed. Den er for god, men jeg synes godt nok det ville være ærgerligt at smide GG på porten. Bare se i sidste kamp, hvordan han linker op med Vini, der lige pludselig ligner sig selv igen når han han en target man at spille 1-2 med.

​Det afhænger jo nok af hvem man ellers sender ud af klubben og hvem der kommer retur.

Jeg mener på ingen måde at vi har brug for færre center forwards i truppen, med tanke på at han er den eneste vi har. Selv hvis vi henter Endrick retur, så bliver det mere og mere tydeligt i Frankrig at Endrick begår sig bedst med udgangspunkt i højre siden, så for mig at se er han mere en direkte konkurrent til Mastantuono og Rodrygo (2 spillere jeg mere end gerne bytter for en Endrick i en bredde rolle baseret på denne season niveau) - Endrick kan give os en reel trussel fra Højre, noget vi i den grad mangler som taktisk alternativ, da hverken Mastantuono, Rodrygo eller Trent giver holdet det der ligner noget kvailtet på kanten, og når Fede bliver tvunget derud, så mangler han ofte i maskinrummet.

Og selvom man nok desværre beholder både Vini og Mbappe, så har vi jo brug for en back-up/reserve spiller som kan give os en mand i boksen når vi har brug for det og som kan spille når en af de to andre ikke gør det. Jeg synes han er blevet brugt på en lidt ærgelig måde denne season, men har stadig haft en godkendt season når man tænker på det er hans første på top plan og samtidig at han ikke kan gøre noget ved at Vini og Mbappe aldrig aflvere bolden til ham, det er slet og ret bare ikke nemt at spille sammen med de 2 i front.

Men, henter man en ny center forward til holdet, og beholder man samtidig Vini-Mbappe duoen, så er der ikke rigtig plads til ham mere.

Ovenstående er set ud fra hvad der er bedst for klubbe...hvad der er bedst for ham er naturligvis at skifte til en anden klub hvor han kan få en større rolle så han kan udvilke sig mere...men det er ikke det bedste for Real lige nu!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #54 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Er der nogen der kan nævne bare én god centerforward vi kan hente, der bare fra dag 1 er længder bedre end Gonzalo?

Synes markedet er ret tyndt pt.

Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.

Realistisk. Hvem er derude?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #55 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Netop fordi der ikke er nogle oplagte kandidater, kunne det være interessant at se Bellingham som ni'er. Så kan Vinicius spille til venstre og Mbappe til højre. Reserver: Gonzalo, Rodrygo og Endrick

Så kan Valverde, Pitarch, Guler, Paz, Tchouameni og Rodri kæmpe om de tre pladser på midtbanen.

Camavinga og Carreras som venstre back. Trent og Jimenez som højeback.

Huijsen, Joan Martinez, Asencio og Jacobo Ramon må kæmpe om de to pladser i centerforsvaret.

Farvel til Brahim, Alaba, Ceballos, Mendy, Fran, Rudiger, Carvajal, Mastantuono


Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #56 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Ser godt ud i FC, men hjælper lige lidt når de alle 3 flytter til venstre på banen. Det er jo ikke meget anderledes end Jude som 10'er med de 2 oppe foran, og det fungerer slet ikke. En af Vini/Mbappe (gerne begge for min skyld) bør sælges, men det sker næppe og det bliver det sidste fra Perez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #57 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=196267 skrev: Er der nogen der kan nævne bare én god centerforward vi kan hente, der bare fra dag 1 er længder bedre end Gonzalo?

Synes markedet er ret tyndt pt.

Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.

Realistisk. Hvem er derude?

​Enig i at det er ret tyndt desværre.
Jeg havde et godt øje til Ekitike. Hans akilles er dog smadret, så ham rører man nok ikke ved. Fysisk stærk, godt med teknisk, og i øvrigt Benzema fan.

Ellers kunne jeg forestille mig en som Marcus Thuram ville passe fint ind. Han er ikke ligeså hurtigt som Ekitike, men til gengæld en fantastisk fysisk, og også ret godt med teknisk.. Han bliver dog desværre 29 til august.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #58 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Når man kigger på hvad de engelske klubber smider 100 mil efter, så er det jo forrykt.

Goykeres? Isak? Sesko?

Lort med lort på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #59 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=196267 skrev: Er der nogen der kan nævne bare én god centerforward vi kan hente, der bare fra dag 1 er længder bedre end Gonzalo?

Synes markedet er ret tyndt pt.

Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.

Realistisk. Hvem er derude?

​Så længe vi har Vini og Mbappe så får vi ikke plads til en angriber i startopstillingen. Så jeg tror den bedste løsning er en Joselu igen fx Piraten fra Mallorca eller Budimir. Eller Morata. Den type. Not sexy, men vi så hvad Joselu gjorde og det synes jeg ikke helt vi har set fra GG, altså at komme ind med 10 min igen og være med i en remontada. 

Kane havde passet som fod i hose på det her hold hvis han var blevet hentet på bekostning af Mbappe. Den slags angribere laves bare ikke mere desværre. Håber han får Balon d'Or, men den lægger igen godt til en fra PSG. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #60 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

Figo-10 post=196273 skrev:

Ramos4 post=196267 skrev: Er der nogen der kan nævne bare én god centerforward vi kan hente, der bare fra dag 1 er længder bedre end Gonzalo?

Synes markedet er ret tyndt pt.

Som ikke er Kane, der er på vej på pension.
Eller Haaland der er låst i mange år.

Realistisk. Hvem er derude?

​Så længe vi har Vini og Mbappe så får vi ikke plads til en angriber i startopstillingen. Så jeg tror den bedste løsning er en Joselu igen fx Piraten fra Mallorca eller Budimir. Eller Morata. Den type. Not sexy, men vi så hvad Joselu gjorde og det synes jeg ikke helt vi har set fra GG, altså at komme ind med 10 min igen og være med i en remontada. 

Kane havde passet som fod i hose på det her hold hvis han var blevet hentet på bekostning af Mbappe. Den slags angribere laves bare ikke mere desværre. Håber han får Balon d'Or, men den lægger igen godt til en fra PSG. 

​Kane har været fantastisk. Ballor dor får han dog ikke, memindre han skaffer et VM trofæ. Så kan man vel også argumentere for at Mbappe skal have det. Han har også gode tal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum