Sæsonen 26-27
han har altid virket sympatisk. Kunne slet ikke tro, at han var en af dem , som saboterede Xabi. På papiret havde man troet , at han ville være glad for en type som Xabi.Ramos4 post=196283 skrev: Jeg tror Valverde er en meget større slange end man går og tror.
Ja han løber meget på banen (dog stadig mindre end alle andre hold) men jeg tror han er en rigtig surmule, hvis han ikke får sin vilje.
Ingen lederegenskaber over ham. Altid bare en sur mine.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Der er noget galt, for det sker på hvert stadion. Uanset hvor Vinicius spiller, sker der altid noget." Han nævnte selvfølgelig også Eusebio og at han fordi han en gang spillede i Benfica, kan klubben ikke være racistisk. Han trak senere i land på nogle af udtaleserne.
Hvordan mon Vinicius kommer til at tage imod Mourinho som træner, hvis han ikke engang kunne med Xabi :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
He SUDDENLY stopped and said he could NOT continue after feeling discomfort.
Everyone was SURPRISED. @marca
Sikke en overraskelse.
Pattebarnet lader som om han må trække sig, så han undgår røvfuld i El Clasico og kan spare kræfter til VM.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tror også det fik det værste frem i Vini og andre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Det kostede at miste Toni Kroos.
Det kostede at præsidenten lod Vini være større end klubben.
Det er sgu ikke Mbappé der er problemet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg skrev det tidligere (måske i en anden tråd)Bismo post=196411 skrev: Købet af Mbappe var en kæmpe fejl.
Tror også det fik det værste frem i Vini og andre.
Det er tydeligt, at Vini opfører sig anderledes med Mbappé på banen. Hvis Mbappé ikke løber med tilbage, hvorfor skulle jeg så? Hvis han ikke presser, hvorfor skulle jeg så?
Vini kan langt nemmere lægge nøkkerne på hylden, når han selv er den ubestridte stjerne på holdet.
Edit: Vinis ego kunne heller ikke klare, at vi under Xabi spillede meget direkte på at Güler skulle spille den op til Mbappé og dermed ikke involvere Vini konstant, som han er vant til.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Én stjerne, der ikke gider presse det kan man lige klare. Men to bliver for meget.
Og så er de alt for ens i det opbyggende spil. De vil gerne have den i fødderne ude til venstre og tage mange berøringer.
Vi kan diskutere hvem er værst eller bedst og hvem der skal væk - men jeg er ret sikker på at én *skal* væk. Jeg ser dem ikke lave en kovending og begynde at tilpasse sig.
Hvis Enrique ikke kunne få Mbappé til at deltage kollektivt, og at det faktum at PSG står til at vinde 2 UCL i træk, kan få Kylian til at åbne øjnene - jamen så er der intet der kan.
Og hvis Vini efter så mange år i klubben og som kommende vice-anfører, ikke kan stoppe med at brokke sig til alt og alle og skifte sit profilbillede når han er mobset, jamen så sker det sgu nok ikke lige pludselig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Offline
- Platin bruger
-
Vi var klart verdens bedste hold i 2012.
2-3 år med Mourinho, hvor han får ryddet op, og banket en vindermentalitet i holdet igen.
Forhåbenligt er Vini og Valverde fortid til september i år. Især Valverde skal væk, mens vi stadig kan snyde andre klubber til at tro at han er verdensklasse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det bliver sværere at få nogen til at betale Vinis kæmpe løn tror jeg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mourinho elsker en hurtig og krops stærk afrikaner. Han elskede Eto og Drogba.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 kasser i dette års CL alligevel. Bum bum.Dybbøl post=196743 skrev: Mourinho ny træner i RM kan måske betyde Victor Oshimen som ny 9’er i RM.
Mourinho elsker en hurtig og krops stærk afrikaner. Han elskede Eto og Drogba.
Ja han elsker de typer, det må man bare sige.
Alt andet end 3 venstrekanter på samme tid, vil være en upgrade at this point.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
