Sæsonen 26-27

22 timer 57 minutter siden #853 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Får vi Diomande og Rodri er det et rigtig stærkt vindue.

Truppen har stadig et problem der hedder Vini og Mbappé og hvem der skal diktere spillet, men udover det så har vi kraftigt forstærket begge backs + forstærket midterforsvaret lidt. Bernardo er en utrolig alsidig og klog spiller. Rodri er styrmanden og en kulturbærer og så har vi endelig en højrekant igen for første gang i lang tid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

22 timer 48 minutter siden #854 af Ramos4
Det er jo ikke en dårlig ting, men der bliver dælme kamp om pladserne. Vini, Mbappé, Jude og 130m Diomande må være faste startere. Så er der to pladser tilbage på midtbanen til Güler, Bernardo, Tchouameni, Valverde, Rodri og co.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

22 timer 6 minutter siden #855 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=198501 skrev: Det er jo ikke en dårlig ting, men der bliver dælme kamp om pladserne. Vini, Mbappé, Jude og 130m Diomande må være faste startere. Så er der to pladser tilbage på midtbanen til Güler, Bernardo, Tchouameni, Valverde, Rodri og co.

​Derudover skal Endrick have mulighed for at forsætte sin fine form fra Lyon. Det er altså også en spiller, der blev/bliver anset som det største brasilianske talent siden Neymar.
Rodrygo forventer jo også minutter, når han kommer tilbage fra sin skade.

Camavinga gotta go. Jeg har lidt er soft spot for ham, synes han er en fed og ret unik type, men det er gået den forkerte vej, og det må han tage konsekvensen af.
Brahim bliver også på yderste mandat. Det siger virkelig meget om den potentielle trup.

21 timer 18 minutter siden #856 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27

NadaMás post=198496 skrev: ​Hvis både Rodri og Diomandé hentes, er alle de svage positioner og mangler i truppen blevet adresseret. Det er alligevel ekstremt.
2 x spilfordelende midtbaner
1 x forbedring på vb
1 x forbedring på cb
1 x forbedring på hb
1 x rigtig højrekant

Så er det næste man kan snakke om Vini/Mbappé-debatten, meeen den regner jeg ikke med bliver taget hul på, medmindre Vini ikke forlænger.

Har ikke set ander Diomandé end en gruppekamp i VM, men der var fik han sat sin mand flere gange. Tror han er den ægte vare!

Hvis klubben går efter Diomande efter Vinis hage-fillers er jeg fan. ​Burde sælges med det samme, wtf. 

13 timer 30 minutter siden #857 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Så ligger startopstilling jo næsten fast hvis både Diomande og Rodri kommer.

Mbappe, Vinicius, Bellingham, Diomande, Valverde, Rodri, Cucurella, Dumfries, Courtois er stensikre kort for Mourinho, som i øvrigt ikke roterer meget.

Camavinga, Tchouameni, Guler, Diaz, Mastantuono og Endrick kan godt begynde at lede efter en ny klub.

12 timer 36 minutter siden #858 af Ramos4
BREAKING: Rodri has already reached an AGREEMENT with Real Madrid on the terms of his contract.

He is waiting for Real Madrid and Manchester City to reach an agreement on the transfer fee. @MatteMoretto

12 timer 34 minutter siden #859 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 26-27
Jeg tror simpelthen ikke at Diomande, hvis han kommer, går direkte ind i startopstillingen, selv med så stort et prisskilt. Hans enorme talent kan man ikke være i tvivl om, men han er virkelig upoleret, og hvis man synes det er ved at være irriterende at se Vinicius drible direkte ind i modstanderen gang på gang, så bliver man ikke Diomandes største fan. Han er selvfølgelig kun 19 år, så der kan jo udvikles meget på ham, men det er en spiller man er nødt til at have noget tålmodighed med som jeg ser det. Men spændende at der er budt, omvendt kan jeg heller ikke lade være med at tro at det er for at presse Olise, så han lægger pres på Bayern, hvis han rent faktisk gerne vil til Madrid. 

DC19

10 timer 28 minutter siden #860 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 26-27

-#7- post=198506 skrev: Jeg tror simpelthen ikke at Diomande, hvis han kommer, går direkte ind i startopstillingen, selv med så stort et prisskilt. Hans enorme talent kan man ikke være i tvivl om, men han er virkelig upoleret, og hvis man synes det er ved at være irriterende at se Vinicius drible direkte ind i modstanderen gang på gang, så bliver man ikke Diomandes største fan. Han er selvfølgelig kun 19 år, så der kan jo udvikles meget på ham, men det er en spiller man er nødt til at have noget tålmodighed med som jeg ser det. Men spændende at der er budt, omvendt kan jeg heller ikke lade være med at tro at det er for at presse Olise, så han lægger pres på Bayern, hvis han rent faktisk gerne vil til Madrid. 

​Jeg er delvist enig, men jeg synes du glemmer hvor stærk han er fysisk, defensivt og i presspillet. Og egentlig også derfor jeg vil foretrække ham over Olise.

Klart, han er upoleret, især offensivt, men han har et stort potentiale. Sjovt nok har hans to største bejlere indtil også været to hold, nemlig PSG og Liverpool, der begge praktiserer et aggressivt presspil og genpres.

Og så er han også, modsat Mastantuono f.eks., utrolig eksplosiv, hvor Mastantuono måske nok er lidt mere elegant.
Sidste redigering: 10 timer 24 minutter siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

10 timer 27 minutter siden #861 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
Jeg fandt den her informative Reddit-tråd om ham:

www.reddit.com/r/LiverpoolFC/comments/1t...omande_is_worth_the/

Her bliver hans stats fra sæsonen sammenlignet med Olise og Luis Diaz.

Noget der kan bekymre mig en smule, er at han lever rigtig meget på at støde bolden forbi modstanderen, hvilket kræver mere plads end Real oftest får i ligaen - Helt lige som Mbappé og Vini.
Der vil jeg meget hellere have en Olise-type, som har den teknik og overblik som også kan vinde kampene ude mod Rayo.
Diomandé skaber ikke mange af sine chancer i gennem afleveringer, men i gennem løbet med
bolden. I de helt kompakte kampe kan Güler/Bernardo også starte fra højrekanten. Diomandé er 19, og bliver nok ikke selvskrevet til starten. Tilgengæld virkelige fedt, at han er lige god med begge ben, er fysisk stærk og en god afslutter. Som 19-årig bliver han jo kun bedre herfra.

Noget af en trup Real får sat sammen, hvis begge handler lykkes. Diomandé er dog allerede enig med PSG, og Leipzig vil eftersigende have 130, så der er også langt dertil fra de 90+10.

10 timer 22 minutter siden #862 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 26-27

NadaMás post=198508 skrev: Jeg fandt den her informative Reddit-tråd om ham:

www.reddit.com/r/LiverpoolFC/comments/1t...omande_is_worth_the/

Her bliver hans stats fra sæsonen sammenlignet med Olise og Luis Diaz.

Noget der kan bekymre mig en smule, er at han lever rigtig meget på at støde bolden forbi modstanderen, hvilket kræver mere plads end Real oftest får i ligaen - Helt lige som Mbappé og Vini.
Der vil jeg meget hellere have en Olise-type, som har den teknik og overblik som også kan vinde kampene ude mod Rayo.
Diomandé skaber ikke mange af sine chancer i gennem afleveringer, men i gennem løbet med
bolden. I de helt kompakte kampe kan Güler/Bernardo også starte fra højrekanten. Diomandé er 19, og bliver nok ikke selvskrevet til starten. Tilgengæld virkelige fedt, at han er lige god med begge ben, er fysisk stærk og en god afslutter. Som 19-årig bliver han jo kun bedre herfra.

Noget af en trup Real får sat sammen, hvis begge handler lykkes. Diomandé er dog allerede enig med PSG, og Leipzig vil eftersigende have 130, så der er også langt dertil fra de 90+10.

​Ærlig talt, så vægter jeg defensive contribution højest her.

Og overveje lige en joker at kunne sætte ind som backup i højre i stedet for Valverde, Bernardo, Güler eller hvem der starter i højre side. Én, der både kan sætte en mand, men også levere aggressivt genpres når modstanderne er ved at være trætte.

Edit: Og apropos at støde bolden forbi modstanderen, så gik det jo egentlig fint nok for Bale, der ligesom Diomande også havde et eksplosivt antrit.

PS. Henter vi Rodri og Diomande, og kommer af med dødvægt som Asencio, Camavinga/Valverde og Brahim/Rodrygo - og sender Mastantuono ud på lån, så vil jeg være yderst tilfreds med dette transfervindue!
Så beder jeg til, at Cesc omskoler Paz i Como til at være central midt, og lader Baturina spille 10er, så vi kan få Paz tilbage som kontrollerende CM.

Sidste redigering: 10 timer 12 minutter siden ved El_Juan.

9 timer 19 minutter siden #863 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

-#7- post=198506 skrev: Jeg tror simpelthen ikke at Diomande, hvis han kommer, går direkte ind i startopstillingen, selv med så stort et prisskilt. Hans enorme talent kan man ikke være i tvivl om, men han er virkelig upoleret, og hvis man synes det er ved at være irriterende at se Vinicius drible direkte ind i modstanderen gang på gang, så bliver man ikke Diomandes største fan. Han er selvfølgelig kun 19 år, så der kan jo udvikles meget på ham, men det er en spiller man er nødt til at have noget tålmodighed med som jeg ser det. Men spændende at der er budt, omvendt kan jeg heller ikke lade være med at tro at det er for at presse Olise, så han lægger pres på Bayern, hvis han rent faktisk gerne vil til Madrid. 

​Ift at han angiveligt er 19 år... nu er det jo langt fra ualmindeligt at afrikanske spillere lyver sig yngre end de er, og ser man et billede af ham, så ligner han på ingen måde en 19 årig... det ville jeg i den grad undersøge til bunds, hvis jeg var real madrid, inden man potentielt betaler kæmpe overpris for hvad der angiveligt er et 19 årigt stort talent.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
8 timer 44 minutter siden #864 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

Dragam post=198510 skrev:

​Ift at han angiveligt er 19 år... nu er det jo langt fra ualmindeligt at afrikanske spillere lyver sig yngre end de er, og ser man et billede af ham, så ligner han på ingen måde en 19 årig... det ville jeg i den grad undersøge til bunds, hvis jeg var real madrid, inden man potentielt betaler kæmpe overpris for hvad der angiveligt er et 19 årigt stort talent.

​Vanvittig dømmende postulat du lige kommer med der. Pak gerne det væk til en anden gang, inden du dømmer folk på deres nationalitet og udseende. 

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Jakobsif555, NachoFernández

Leveret af Kunena Forum