Bliver Higuaín i Madrid?

13 år 3 uger siden #73 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Bliver Higuaín i Madrid?

Dios skrev: El_Juan skrev:

Du er immervæk godt i gang med dine modsigelser og dit hypotetiske og usaglige vås.

Cavani har lavet 0,75 mål i snit per kamp sin tid i Napoli. I alle turneringer. Alligevel mener du, at han ikke ville kunne præstere på et "tophold". I sin tid i Atlético lavede Agüero end ikke 0,50 mål i snit per kamp. Lige knap 0,50 i Man. City. Midt i al dit hypotetiske vås, hvordan skulle Agüero så f.eks. kunne præstere det samme i en "mindre" klub som Napoli?

Tallene taler for sig selv. Cavani har præsteret et imponerende antal mål for en - efter din mening - mindre klub, omringet af mindre gode spillere, end det f.eks. ville have været tilfældet i en "topklub".

Din argumentation er helt ude i hampen. Eller rettere manglen på samme. Hvordan du tolker og definerer hvilke angribere og hvilke klubber der er verdensklasse eller topklubber. Rent faktisk formår du overhovedet ikke at bidrage med nogen form for saglig argumentation. Det er din subjektive holdning, bygget på hypotetiske antagelser.

Faktum er, at spillere som Falcao og Cavani har præsteret bedre tal (omregnet i snit) for - på papiret - mindre klubber, end f.eks. Agüero og Van Persie, så ud fra hvilke parametre er det lige du bedømmer, hvem der og ikke er verdensklasse, udover din egen subjektive holding til hvem der og ikke er.

Så man kan ikke være en verdensklasse spiller, med mindre man spiller for en verdensklasse klub. Det er dit... "argument"... jøsses...

Du er mere end velkommen til og drage til et debat forum baseret på facts. Mange gange held og lykke med det, for sikke mange saglige debatter du kan få ;)

Nu når du skal nævne hvor usagligt det er, at jeg er hypotetisk i mit indlæg, så vil du udfra facts selvfølgelig, kunne sige, at Cavani udfra hans mål statestikker i Napoli vil få succes i en topklub? Ja, det er jo noget som er langt væk fra det hypotetiske hvis du spørger mig, eller?
Stop nu dig selv altså!.

Sjovt nok er Napoli ude efter vores reserve af en reserve, som vil være en forstærkning for dem, men alligevel er det upassende jeg kalder Napoli for en middelmådig klub? Kan du ikke selv se det?

Fck har også mange verdensklasse spillere. Undskyld jeg formulerede mig forkert. De er Danmarks mestre, og med i Cl, og halvdelen af spillerne vil være forstærkninger til de 4 bedste hold i Europa.

Callejon har også været rygtet til Arsenal. Det vil godt nok være ærgerligt for dem, hvis de skulle betegnes som middelmådige grundet ét indkøb ;)

Alle spillere fra 1-25 - foruden 2. og 3. valget på målmandsposten - vil potentielt være interessant for store klubber i Europa.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #74 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Bliver Higuaín i Madrid?
Officielt Callejon til Napoli

www.sscnapoli.it/default.aspx

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 3 uger siden #75 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bliver Higuaín i Madrid?

Real Madrid skrev:

Du er immervæk godt i gang med dine modsigelser og dit hypotetiske og usaglige vås.

Cavani har lavet 0,75 mål i snit per kamp sin tid i Napoli. I alle turneringer. Alligevel mener du, at han ikke ville kunne præstere på et "tophold". I sin tid i Atlético lavede Agüero end ikke 0,50 mål i snit per kamp. Lige knap 0,50 i Man. City. Midt i al dit hypotetiske vås, hvordan skulle Agüero så f.eks. kunne præstere det samme i en "mindre" klub som Napoli?

Tallene taler for sig selv. Cavani har præsteret et imponerende antal mål for en - efter din mening - mindre klub, omringet af mindre gode spillere, end det f.eks. ville have været tilfældet i en "topklub".

Din argumentation er helt ude i hampen. Eller rettere manglen på samme. Hvordan du tolker og definerer hvilke angribere og hvilke klubber der er verdensklasse eller topklubber. Rent faktisk formår du overhovedet ikke at bidrage med nogen form for saglig argumentation. Det er din subjektive holdning, bygget på hypotetiske antagelser.

Faktum er, at spillere som Falcao og Cavani har præsteret bedre tal (omregnet i snit) for - på papiret - mindre klubber, end f.eks. Agüero og Van Persie, så ud fra hvilke parametre er det lige du bedømmer, hvem der og ikke er verdensklasse, udover din egen subjektive holding til hvem der og ikke er.

Så man kan ikke være en verdensklasse spiller, med mindre man spiller for en verdensklasse klub. Det er dit... "argument"... jøsses...

Du er mere end velkommen til og drage til et debat forum baseret på facts. Mange gange held og lykke med det, for sikke mange saglige debatter du kan få ;)

Nu når du skal nævne hvor usagligt det er, at jeg er hypotetisk i mit indlæg, så vil du udfra facts selvfølgelig, kunne sige, at Cavani udfra hans mål statestikker i Napoli vil få succes i en topklub? Ja, det er jo noget som er langt væk fra det hypotetiske hvis du spørger mig, eller?
Stop nu dig selv altså!.

Sjovt nok er Napoli ude efter vores reserve af en reserve, som vil være en forstærkning for dem, men alligevel er det upassende jeg kalder Napoli for en middelmådig klub? Kan du ikke selv se det?

Fck har også mange verdensklasse spillere. Undskyld jeg formulerede mig forkert. De er Danmarks mestre, og med i Cl, og halvdelen af spillerne vil være forstærkninger til de 4 bedste hold i Europa.

Callejon har også været rygtet til Arsenal. Det vil godt nok være ærgerligt for dem, hvis de skulle betegnes som middelmådige grundet ét indkøb ;)

Alle spillere fra 1-25 - foruden 2. og 3. valget på målmandsposten - vil potentielt være interessant for store klubber i Europa.

Åh nej altså :)

Arsenal er vel den klub alle tager til, hvis spillerene bliver afvist af de bedste klubber :D Ej, men forstå mig ret. Arsenal er en fin klub, men de er desværre ikke hvad de har været både sportsligt, men også på deres omdømme, hvor de efterhånden er blevet en talentfabrik som udvikler spillere til de lidt bedre klubber. Men uden og fornærme Arsenal, så er det ganske imponerende, at de gang på gang ender i top 4.

Altså Napoli's trup?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 3 uger siden #76 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bliver Higuaín i Madrid?
Jaken.

Hvad er den almindelige fortolkning af verdensklasse? Og hører Higuain eller Benzema med i den?.

Forstår din argumentation, men skal en angriber kun vurderes på mål? Det er måske der vi går forbi hinanden.

Tror faktisk ikke Serie A er den 3. bedste liga ifølge Fifa. Mener den tyske overhalede indenom.

Cavani har for mig ikke bevist sit værd på højeste niveau. Han har ikke mærket presset i en storklub, og går der 3 kampe uden en scoring, så kommer pressen efter ham med det samme. Kommer han til Real, så er pressen allerede efter ham, og det er et kæmpe pres.
Cl har han stadig ikke kunne sætte sit afpræg, og det mangler han også IMO.

En verdensklasse angriber er ligeså meget og kunne præstere når det gælder i pressede tider, og hvem ved om han ikke falder helt igennem, og ikke kan håndtere presset. Ingen ved det, og før han har prøvet det, vil jeg ikke sætte ham i bås med de aller bedste. Men sådan er vi jo alle forskellige.
Nogle synes Beckham var en god fodboldspiller, og vi andre rystede på hovedet hvergang :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Dios.

13 år 3 uger siden #77 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Bliver Higuaín i Madrid?
Napoli blev nr. 2 i Serie A udelukkende på grund af Cavani og Hamsik. Cavanis mange mål blev scoret mod stort set samtlige klubber, deriblandt altså også Juve og Milan. Han scorede mod Chelsea i Champions League, og havde stor andel i at Napoli var milimeter fra at eliminere de senere vindere.. Han har scoret internationalt, både ved VM, Copa America og Confed Cup, selvom han ikke spiller sin vante position. Napoli er både økonomisk og spillermæssigt et dårligere hold end Milan i mine øjne, forskellen har været Cavani. Han har været lige så afgørende for Napoli som Bale har for Tottenham, og Bale er vel også en verdensklassespiller, eller hvad?

Cavani er en del af Europas elite af angribere, ligeledes er Benzema og Higuaín. Selvfølgelig spiller man ikke fast for Real Madrid og Argentina/Frankrig hvis man ikke er en verdensklasse-angriber, men Higuaíns karriere har brug for noget luftforandring for at han kan blive ved med at være en del af eliten, da hans formkurve har været nedadgående/stagnerende den seneste sæson. Jeg er ikke i tvivl om at Cavani vil fortsætte med at bombe mål ind i Napoli/PSG/Chelsea/Real, men jeg kan godt have min tvivl om hvorvidt Higuaín vil bombe mål ind for Real Madrid. Et skifte til en anden klub virker som det rette for hans karriere på nuværende tidspunkt, og det samme mener jeg i øvrigt er tilfældet for en spiller som Wayne Rooney. Dermed bestemt ikke sagt at jeg ønsker Real henter Rooney, men han trænger til at komme væk, hvis han fortsat skal betragtes som en verdensklasseangriber.

13 år 2 uger siden #78 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Bliver Higuaín i Madrid?
@Dios

Både Higuain og Benzema er verdensklasse spillere i min bog, men er de det ved dig, når nu du ikke anser Cavani som at være det?

Jeg giver ikke det store for Fifas ranglister, var det danske landshold ikke i top 10 for en 1-2 års tid siden? :P Jeg ser kun, at det er marginaler der adskiller Serie A og Bundesligaen, og jeg ser også begge ligaer som værende betydeligt tættere på PL og La Liga, end for blot et par år siden. Niveauet i PL stagnerer, niveauet i La Liga falder og niveauet i Bundesligaen og Serie A stiger.

En angriber skal selvfølgelig ikke udelukkende vurderes på mål, men det er, om man vil det eller ej, der hvor hoveddelen af bedømmelsen trods alt ligger.

Dios skrev: Cavani har for mig ikke bevist sit værd på højeste niveau. Han har ikke mærket presset i en storklub, og går der 3 kampe uden en scoring, så kommer pressen efter ham med det samme. Kommer han til Real, så er pressen allerede efter ham, og det er et kæmpe pres.
Cl har han stadig ikke kunne sætte sit afpræg, og det mangler han også IMO.

Et pres af dén kaliber finder man kun i Real Madrid og muligvis Bayern. Jeg synes dog, at han gjorde ganske fin figur i "dødens gruppe" forrige år. Og som JesperA skriver, så har han formået at score i flere store turneringer.

Jeg synes bare, at det er en anelse paradoksalt, at du betvivler Cavanis præstationer i Europa og samtidig kategoriserer Aguero, Zlatan og Van Persie som angribere i særklasse, når lige netop de 3 præsterer notorisk ringe i CL-sammenhæng. Det har altid været Zlatan-kritikkernes største anke. Ligeledes har Aguero fejlet i de afgørende øjeblikke for City i CL, og det samme kan vel egentlig også siges om Van Persie.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Jaken.

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #79 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Bliver Higuaín i Madrid?

Dios skrev:

Real Madrid skrev:

Stop nu dig selv altså!.

Åh nej altså :)

Arsenal er vel den klub alle tager til, hvis spillerene bliver afvist af de bedste klubber :D Ej, men forstå mig ret. Arsenal er en fin klub, men de er desværre ikke hvad de har været både sportsligt, men også på deres omdømme, hvor de efterhånden er blevet en talentfabrik som udvikler spillere til de lidt bedre klubber. Men uden og fornærme Arsenal, så er det ganske imponerende, at de gang på gang ender i top 4.

Altså Napoli's trup?

Talentfabrik, ja syntes også det er træls, da Arsenal helt sikkert er mit fortrukne i England(Træls begge mine klubber, går tit pokal sæson til sæson).

Derudover forstå jeg heller ikke Wenger, hvis de har så mange, at de ikke bare køber et par profiler, nu er de interesserede i Rooney, men håber ikke for ham, at han skifter dertil...

13 år 2 uger siden #80 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Bliver Higuaín i Madrid?
Cavani er top klasse. Synd der er personer som ikke kan se det. Må være han pris som gør folk ikke giver ham den kredit han har fortjent, vel og mærke suverænt over de tre sidste sæsoner. Den forskel som jeg synes der er på min top 3:

cavani
lewandowski
falcao

er at cavani er bedre på hovedet og arbejder stenhårdt også defensivt. At nævne aguero vel og mærke beset på sidste sæson skulle nok have været ovre i sjov og spas. Når jeg siger topangriber så er det kølig, skarphed, teknik/hovedspil jeg tænker på. Han bliver betalt for score, ikke spille fint med holdet.

Til Dios: ved godt du ikke kan klare cavani, nok mest pga prisen. Synes dog du skal stoppe med teksten som du ofte bruger.

stop dig selv altså!!! = giver dårlig stemning, må kunne skrive noget andet selvom du er uenig.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #81 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Bliver Higuaín i Madrid?
Mange af jer hænger jer for meget i statistiker!

Higuain har brændt så mange kæmpe chancer som ikke kan ses i statistik. Han har kunne have haft den afgørende rolle i flere kampe, og derfor mener jeg ikke han er god nok til Real.

Ydermere, så kan det være at ham og Cavani har nogenlunde samme snit. Men det er jo for det første ikke til at vide hvordan Cavani vil gøre sig i Real. For det andet så knokler Cavani langt mere en Higuain gør.

Og til Dios, som mener at Cavani ikke har præsteret på top niveau. Prøv nu lige at komme lidt ned på jorden. Se hvordan Napoli har klaret sig de seneste år, og så se på klubben. Hvis ikke du mener der er pres på i Napoli, så kender du ikke noget til den klub. Folk er vanvittige i den by! Jeg tror nu nok at han har oplevet pres. At der så nok er lidt flere pibekoncerter på Bernabeu kan vi måske godt blive enige om, men jeg kan simpelthen ikke se hvorfor man kan være imod en hårdtarbejdende, målscorende spiller som Cavani.

Det er måske prisen der gør ondt?

Leveret af Kunena Forum