Florentino bør hjælpe Casillas

12 år 11 måneder siden #13 af Siempre Madrid

The Legend skrev: Casillas' situation er da netop enestående - så vidt jeg ved, er alle de 14 mænd ikke holdets første anfører.

Og det er naturligvis en ulykkelig situation for ham, at Real Madrids dybt forældede anfører-system nu bringer ham i en situation, hvor han som førsteanfører må tilbringe tid på bænken, men det skal ikke belaste Carlo Ancelottis valg af førstemålmand, som alt andet lige må være vigtigere end hvem der er førsteanfører.

Hvis ikke Iker Casillas havde haft sin anciennitet at hænge sit anførerbind på, var han aldrig blevet førsteanfører, for der er ikke mere leder i ham end der er honning i en skrubtudse. Det er den beklagelige virkelighed.

Han er - og især var - en god målmand, men lige nu er der nogen, som synes at andre er bedre og det må han og alle hans støtter forholde sig til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #14 af El_Juan
Guillem Balague har en fin pointe:

I think Jose Mourinho took a football decision on Casillas. He thought he needed more competition and he thought that Diego Lopez was training better. But he also made it a political decision, because it is with the influence of Casillas in the team and in the eyes of the fans. If Carlo Ancelotti does the same - remember Fabio Capello at one point would have preferred Diego Lopez - as a football decision, I think people will have to reassess the Casillas situation and think of it as a football one and not a political one anymore. What he have seen is that Diego Lopez does not do much wrong when he comes in. He has his weaknesses but his strengths as well - the same as Casillas. At the moment, they are very equal.

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, kamaldo, Steen, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #15 af Siempre Madrid

El_Juan skrev: Guillem Balague har en fin pointe:

I think Jose Mourinho took a football decision on Casillas. He thought he needed more competition and he thought that Diego Lopez was training better. But he also made it a political decision, because it is with the influence of Casillas in the team and in the eyes of the fans. If Carlo Ancelotti does the same - remember Fabio Capello at one point would have preferred Diego Lopez - as a football decision, I think people will have to reassess the Casillas situation and think of it as a football one and not a political one anymore. What he have seen is that Diego Lopez does not do much wrong when he comes in. He has his weaknesses but his strengths as well - the same as Casillas. At the moment, they are very equal.

Den er vel på det nærmeste ramt lige i r....

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #16 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Florentino bør hjælpe Casillas
Synes du, at forsvar har set godt ud efter Lopez er kommet på mål eller hvad? Jeg tror nu nok, at Casillas er en fin leder.

12 år 11 måneder siden #17 af Siempre Madrid

The Legend skrev: Synes du, at forsvar har set godt ud efter Lopez er kommet på mål eller hvad? Jeg tror nu nok, at Casillas er en fin leder.

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se den store forskel på forsvars-præstationen, uanset om den ene eller den anden står.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #18 af The Legend
Så du kan simpelthen ikke se forskel på sæson 11/12 og nu? Vi kan begge godt blive enig om, at Diego Lopez har stået godt (udover kampen mod Betis), men han har ikke stået bedre end Casillas gjorde i 11/12 sæsonen

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #19 af The Legend
Ikke nødvendigt, jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke skal have en chance, når han ikke har spillet sig af på grund af dårlige kampe

12 år 11 måneder siden #20 af Siempre Madrid
Jeg kan klart se forskel. I forhold til sidste sæson har vi efter de to første kampe fem points mere, så der er markant forskel.

Derudover er det lidt omsonst at vurdere Diego López´ to kampe mod Iker Casillas´ mange kampe inden skaden. Men jeg synes da at kunne huske, at han viste enkelte usikkerheds-momenter, som kom i forlængelse af hans usikkerheder i slutningen af mesterskabs-sæsonen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #21 af The Legend
De seneste kampe han stod var vel i conferations cup, hvor han gjorde godt. Og jeg vurderer ikke Lopez kun udfra de to første kampe

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #22 af The Legend
Åbenbart ikke noget man på det spanske landshold lægger mærke til. Valdes ude at sige for nyligt, at han stadig er verdens bedste

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #23 af The Legend
Skrev vist lige, at jeg vurderer ham fra 11/12 og confederations cup. Man han da vist ikke vurderer nogen af real madrids spillere udfra starten af sidste sæson, eller udfra den tid Casillas nåede at spille.

12 år 11 måneder siden #24 af Real Madrid
Casillas foran Reina, Valdes og De Gea (på landsholdet)
Lopez foran Casillas (i Real Madrid)

Bum bum. Hvordan mon Vicente del Bosque vil takle den situation, hvis Lopez, som første målmand i kongeklubben holder vand.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum