Florentino bør hjælpe Casillas

12 år 11 måneder siden #61 af rezamadridista

El_Juan skrev: Til dem der mangler situationsfornemmelse. Hvis man ikke forstår dette:

Det har ikke nogen betydning, hvem der står på mål, men derimod det logo pågældende bærer. Det vigtige er at Madridismoen står sammen. Vi støtter enhver, som spiller. Madridismoen bør gøre det samme.

... så er jeg sikker på, at domænet www.saniker.dk er ledigt og en mere passende side :-)

Man vinder ikke fodboldkampe på tidligere bedrifter. Det handler om det nuværende niveau. Det handler om i dag og i morgen. Ikke om i går.

Jeg må ærlig talt indrømme jeg ikke forstår citatet. Altså med mindre den er direkte rettet imod dem der buede af Lopez eller Iker, så forstår jeg det en smule bedre. Jeg er imod at man buer af nogen under en kamp, da det vil skade langt mere end det gavner.

Men hvis citatet er rettet mod dem der har den mindste holdning vedrørende Iker vs Lopez emnet, så forstår jeg ærlig talt ikke hvad det er Arbeloa prøver at sige.
"Det har ikke nogen betydning, hvem der står på mål, men derimod det logo pågældende bærer."
- Selvfølgelig har det en betydning, hvem der står på mål. Specielt når det er holdkaptajnen der er bænket. Ligesom det også har en betydning at værdsætte logoet og sætte klubben, som logoet præsenterer som første prioritet.
Nu så det ud som om at din besked var rettet mod mig (hvis man tager dit første svar til mig i betragtning). Jeg håber dog ikke du ærlig talt tror at jeg har Casillas foran klubben. Jeg håber ikke det kommer som et chok for dig, men nogen af os der er fortaler af Casillas (hvis ikke flertallet) har klubben foran Casillas - langt foran endda. Men grundet til at vi vil have Casillas foran målet er fordi vi ærlig talt tror at han vil gavne HOLDET REAL MADRID mere end Lopez gør.

Så stop det der shit med saniker.com og "i har Casillas foran klubben". Det er noget vås. Vi diskutere alle sammen hvorfor Casillas er bedre for holdet eller hvorfor Lopez er bedre for holdet. Ikke andet.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #62 af NDR
Besvaret af NDR på emne Florentino bør hjælpe Casillas

Siempre Madrid skrev:

NDR skrev: Jeg tror at Casillas brændte fingerne overfor Ancellotti da han planlagde sin ferie på et tidspunkt hvor Ancellotti virkelig havde brug for ham. Når man som ny træner har fået til opgave at vinde CH og La Liga, så er det nødvendigt at sætte alle kræfter ind. Casillas blev overlegen væk og holdte fed ferie istedet for som næsten alle andre spillere og stille sig til rådighed til de kampe der blev spillet i Juli og August. Han har ikke vist intiativ nok til at ville spille sig ind igen på fast plads, og så er det iøvrigt ikke nemt at give Lopez kritik..hvorfor skulle han ikke spille, han er jo god, og så kan det jo være ligemeget om han har været i et par andre klubber også, inden han kom tilbage til Real Madrid.
Casillas har selv sat sig i den situation, da Lopez stillede sig til rådighed første dag Ancellotti trådte ind af døren, og hvem siger at Casillas er god mere??? I kan jo ikke se ham til træning, og Ancellotti vil vinde, det er det han får sin løn for, og så tagen man ingen chancer.

Iker Casillas kan beskyldes for mangt og meget, men lige netop ferien i Real Madrid er han ikke herre over. Altså, han kan jo ikke smutte omkring Florentino Pérez´ kontor og sige: Sara og jeg har mulighed for at tage en afbudsrejse til Kreta i uge 32, så jeg vil gerne holde fri den uge.

Det hele er jo på forhånd fastlagt af Real Madrids ledelse. Nuvel, han kunne give afkald på noget af den ferie, han har fået tildelt, men nåede han at holde omkring 3 ugers ferie? Det kan jeg godt unde en mand, som forventes at stå til rådighed i de næste otte måneder.

Ok...måske der er noget jeg ikke viste, så fair nok omkring alt det med sommerferien, men så må der være noget andet galt...kan det skyldes at Casillas sladren til pressen har gjort nogle længere oppe end Ancellotti, så gal at Casillas simpelthen er blevet lagt på is, hvilket er forståeligt nok for at statuere et eksempel ,så andre spillere i fremtiden kan få at se hvilke konsekvenser det har at fucke med en fodboldklub som Real Madrid...det var sku ikke smart Iker!!!....at en hel sæson endte med lort og mere lort har vel også kostet lidt kroner i kassen på flere forskellige måder, og problemerne kunne vel have blevet minimeret betydeligt hvis problemerne var blevet i omklædningsrummet.

Men måske som Ancellotti siger....den bedste målmand spiller!!!! end of story.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.

12 år 11 måneder siden #63 af LasseRMD
Det handler altså også om at give Casillas tillid.

Det er altid svært at komme tilbage fra en skade, og jeg nægter at tro på at Casillas har "mistet" det gamle niveau/potentiale, som han havde. ALLE ved hvor god han har været, og jeg mener simpelthen ikke at dette kan være gået fortabt pga. en skade, og en målmand der bare står "bedre". Samtidig mener jeg ikke at Lopez præstationer indtil videre overgår noget som Casillas har vist førhen.
Jeg er sikker på, at hvis Casillas får nogle chancer, specielt imod de mindre hold, så vil han finde fortidens storhed frem.

Eks. I Arsenal havde Van Persie en rigtig svær periode, og var ekstremt skadet. Ja, selv Nicklas Bendtner var foretrukket foran ham på et tidspunkt - men pga. tillid og nogle minutter hist og her, så spillede Van Persie sig ind på holdet, da man vidste at han havde potentialet i sig, og i dag er Van Persie vel nok verdens bedste angriber.
Det samme så man med De Gea i United.

Giv vores anfører noget tillid, tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

12 år 11 måneder siden #64 af Jaken

Siempre Madrid skrev: Vi skal ikke længere tilbage end til sidste sæson for at se Iker Casillas stå og se fornærmet ud med armene i siden, da Cristiano Ronaldo fire minutter før tid sikrer en sejr på 3-2 over Manchester City efter et forrygende come back. Vi skal heller ikke langt tilbage i tiden før anklagerne om et splittet omklædningsrum, takket være den spanske klike anført af Casillas, eksisterede.

Jeg synes, at der tegner sig et billed af, at Iker Casillas gerne vil kæmpe for Real Madrid.........såfremt det gavner hans egen sag.

Inden jeg kommenterer hver enkelt episode, vil jeg lige spørge: Er det kun de to episoder, der har skabt dit dunkle forhold/syn på Casillas? Hvis ja, så virker det mildest talt en kende overilet.

Siempre Madrid skrev: Vi skal ikke længere tilbage end til sidste sæson for at se Iker Casillas stå og se fornærmet ud med armene i siden, da Cristiano Ronaldo fire minutter før tid sikrer en sejr på 3-2 over Manchester City efter et forrygende come back

Først og fremmest, var det da, mig bekendt, af respekt for en afdød fan, at han gjorde det? Men ærlig talt, er det ikke lige lovlig meget at lægge i det? Det sker jævnligt, at spillere såvel som trænere ikke jubler ved enkelte mål.

Siempre Madrid skrev: Vi skal heller ikke langt tilbage i tiden før anklagerne om et splittet omklædningsrum, takket være den spanske klike anført af Casillas, eksisterede.

Gisninger. Intet konkret er kommet frem. Det splittede omklædningsrum kunne lige så vel være forårsaget af Mourinho, som "den spanske klike".

Siempre Madrid skrev: Jeg synes, at der tegner sig et billed af, at Iker Casillas gerne vil kæmpe for Real Madrid.........såfremt det gavner hans egen sag.

Men hvordan gavner det hans egen sag, ved ikke at juble efter én Cristiano scoring? og kunne det ikke tænkes, at årsagen til den spanske klikes oprør mod Mourinho, skyldtes en oprigtig bekymring for klubben? Iker er vel nemlig ikke den eneste, der indgår i betegnelsen "den spanske klike", Ramos er vel også med der...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

12 år 11 måneder siden #65 af Dios
Besvaret af Dios på emne Florentino bør hjælpe Casillas
Det interessante er, at når Ronaldo ikke jubler, så er han så dygtig en sportsmand, utrolig professionel, og er så selvkritisk, at man bare skal klappe i sine hænder. Jubler Casillas ikke, så gør han det kun for sig selv, og tænker ikke på holdet, og er fandens egoistisk.

Det er de argumenter der kører imod Casillas. Derfor er det også fandens svært og tage de argumenter seriøst!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Dios.

12 år 11 måneder siden #66 af Siempre Madrid

Jaken skrev:

Siempre Madrid skrev: Vi skal ikke længere tilbage end til sidste sæson for at se Iker Casillas stå og se fornærmet ud med armene i siden, da Cristiano Ronaldo fire minutter før tid sikrer en sejr på 3-2 over Manchester City efter et forrygende come back. Vi skal heller ikke langt tilbage i tiden før anklagerne om et splittet omklædningsrum, takket være den spanske klike anført af Casillas, eksisterede.

Jeg synes, at der tegner sig et billed af, at Iker Casillas gerne vil kæmpe for Real Madrid.........såfremt det gavner hans egen sag.

Inden jeg kommenterer hver enkelt episode, vil jeg lige spørge: Er det kun de to episoder, der har skabt dit dunkle forhold/syn på Casillas? Hvis ja, så virker det mildest talt en kende overilet.

Siempre Madrid skrev: Vi skal ikke længere tilbage end til sidste sæson for at se Iker Casillas stå og se fornærmet ud med armene i siden, da Cristiano Ronaldo fire minutter før tid sikrer en sejr på 3-2 over Manchester City efter et forrygende come back

Først og fremmest, var det da, mig bekendt, af respekt for en afdød fan, at han gjorde det? Men ærlig talt, er det ikke lige lovlig meget at lægge i det? Det sker jævnligt, at spillere såvel som trænere ikke jubler ved enkelte mål.

Siempre Madrid skrev: Vi skal heller ikke langt tilbage i tiden før anklagerne om et splittet omklædningsrum, takket være den spanske klike anført af Casillas, eksisterede.

Gisninger. Intet konkret er kommet frem. Det splittede omklædningsrum kunne lige så vel være forårsaget af Mourinho, som "den spanske klike".

Siempre Madrid skrev: Jeg synes, at der tegner sig et billed af, at Iker Casillas gerne vil kæmpe for Real Madrid.........såfremt det gavner hans egen sag.

Men hvordan gavner det hans egen sag, ved ikke at juble efter én Cristiano scoring? og kunne det ikke tænkes, at årsagen til den spanske klikes oprør mod Mourinho, skyldtes en oprigtig bekymring for klubben? Iker er vel nemlig ikke den eneste, der indgår i betegnelsen "den spanske klike", Ramos er vel også med der...

Det er en tårepersende sød historie med Iker og den afdøde fan, det er næsten, så det driver ned ad væggene.

Der er jo ikke tale om, at han skulle fare ned i den anden ende af banen og kaste sig frådende over Cristiano Ronaldo, men en knyttet næve kunne jo have gjort meget. I stedet fik hans gestus antydningen af "Åh nej, nu løber ham der Cristiano, som ikke engang er den rigtige Ronaldo, med overskrifterne i morgen".

Lad så det være den mindste del af det, selv om indtrykket blev forstærket af, at episoden fandt sted midt i deres interne krise efter Sara Carboneros (Iker Casillas´ journalist-kæreste) afsløring af, at Cristiano Ronaldo var en egocentreret person i Real Madrid.

Historien om den spanske klike blev fortalt af Pepe, som mente at det som udlænding var ekstremt svært at være i truppen, som blev styret af den spanske klike, hvor Iker og naturligvis også en spiller som Ramos har været toneangivende.

Og så er jeg vældig optaget af, at Iker Casillas nu også bliver fravalgt af Ancelotti. Lad gå, at "den uberegnelige idiot" José Mourinho smed ham på bænken, men at en helt ny træner, som slet ikke har nogen forhistorie med Casillas vælger at gøre det samme, burde kalde på en vis undren og stillingtagen til, om Iker Casillas ikke selv ligger inde med en stor del af ansvaret for hans situation. I stedet forfalder man til en tåkrummende retorik om, at hele verden er efter SAN Iker.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #67 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Florentino bør hjælpe Casillas
Storken skrev: Status er, at Casillas spillede dårligt sidst han havde startpladsen, han var ude med en håndskade i 12 uger og har ikke spillet nævneværdigt i 7 måneder. Hans afløser har derimod spillet en godkendt gang fodbold under to forskellige trænere.

Storken skrev: Derudover kan man kigge nærmere på Casillas håndtering af hele sagen. I mine øjne har han opført sig pigefornærmet og uden den klasse man forventer af Casillas. Hvis han havde holdt sin kæft og leveret til træning, så ville han have haft startpladsen i dag.[/quote]

Seneste Casillas spillede var under confederations cup, hvor han egentlig spillede meget godt. Som du også selv skriver, så spillede hele real madrid holdet under det forventede i starten af sidste sæson, hvilket gør det svært for mig at sige, at en målmand er dårlig på grund af sine præstationer i en sådan periode, da det er vigtigt for en målmand, at resten af holdet gør det godt foran sig.

Jeg ville også gerne lige høre, hvad du mener, at Casillas har sagt efter Carlo Ancelotti er kommet til, der skulle gøre, at han ikke burde spille på holdet.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved The Legend.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #68 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Florentino bør hjælpe Casillas
Den gad ikke lige citerer

12 år 11 måneder siden #69 af MMM
Besvaret af MMM på emne Florentino bør hjælpe Casillas

Siempre Madrid skrev:

Jaken skrev:

Det er en tårepersende sød historie med Iker og den afdøde fan, det er næsten, så det driver ned ad væggene.

Der er jo ikke tale om, at han skulle fare ned i den anden ende af banen og kaste sig frådende over Cristiano Ronaldo, men en knyttet næve kunne jo have gjort meget. I stedet fik hans gestus antydningen af "Åh nej, nu løber ham der Cristiano, som ikke engang er den rigtige Ronaldo, med overskrifterne i morgen".

Lad så det være den mindste del af det, selv om indtrykket blev forstærket af, at episoden fandt sted midt i deres interne krise efter Sara Carboneros (Iker Casillas´ journalist-kæreste) afsløring af, at Cristiano Ronaldo var en egocentreret person i Real Madrid.

Historien om den spanske klike blev fortalt af Pepe, som mente at det som udlænding var ekstremt svært at være i truppen, som blev styret af den spanske klike, hvor Iker og naturligvis også en spiller som Ramos har været toneangivende.

Og så er jeg vældig optaget af, at Iker Casillas nu også bliver fravalgt af Ancelotti. Lad gå, at "den uberegnelige idiot" José Mourinho smed ham på bænken, men at en helt ny træner, som slet ikke har nogen forhistorie med Casillas vælger at gøre det samme, burde kalde på en vis undren og stillingtagen til, om Iker Casillas ikke selv ligger inde med en stor del af ansvaret for hans situation. I stedet forfalder man til en tåkrummende retorik om, at hele verden er efter SAN Iker.

Du har rod i din tidslinje - Sara Carbonero historien, der forøvrigt handlede om Ronaldos spil, ikke hans person, var tilbage i 2010. Den omtalte episode var derimod midt i den interne krise, der var blevet udløst af Ronaldos lyst til at fortælle hele verdenen, at han var ked af det. Men det var vel også Casillas skyld.

Der er tydeligvis én standard for Casillas og en for alle andre. Hvis han havde reageret på de blandt Ultra Sur, der sang for Diego, som Diego gjorde på Grenadas fans som sang for Iker (www.as.com/futbol/video/respondio-diego-...0827dasdasftb_40/Ves), så havde vi haft de første 55 forsider og Punto Pelota i et neverending oprør. I visse menneskers øjne kan han ikke vinde, ligegyldigt hvad han gør.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jaken

12 år 11 måneder siden #70 af Siempre Madrid

MMM skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jaken skrev:

Du har rod i din tidslinje - Sara Carbonero historien, der forøvrigt handlede om Ronaldos spil, ikke hans person, var tilbage i 2010. Den omtalte episode var derimod midt i den interne krise, der var blevet udløst af Ronaldos lyst til at fortælle hele verdenen, at han var ked af det. Men det var vel også Casillas skyld.

Der er tydeligvis én standard for Casillas og en for alle andre. Hvis han havde reageret på de blandt Ultra Sur, der sang for Diego, som Diego gjorde på Grenadas fans som sang for Iker (www.as.com/futbol/video/respondio-diego-...0827dasdasftb_40/Ves), så havde vi haft de første 55 forsider og Punto Pelota i et neverending oprør. I visse menneskers øjne kan han ikke vinde, ligegyldigt hvad han gør.

Som tiden går....Du har ret. Carbonero-sagen er fra 2010, men det ændrer jo som sådan ikke på, at Iker Casillas lignede en lille sur pige, da Cristiano Ronaldo scorede sejrs-målet.

12 år 11 måneder siden #71 af M_linding
Siepmre

Alt det du siger, giver desværre et tydeligt billede af, hvad jeg har frygtet:

Som tiden går, og folk glemmer hvor det ene latterlige rygte efter det andet kom fra, bliver det syet sammen til "sandheder" om Casillas. Men vi aner stadig intet om, hvorfor han ikke jublede (over ét skide mål i en gruppekamp), vi ved ikke hvad Iker tænkte da Mourinho var træner, vi ved ikke om han var muldvarpen (det kunne lige så godt have været en anden), osv osv osv...

Hvis det er den slags løse antagelser om Casillas, krydret med den underlige opfattelse at Lopez har stået et hav af klassekampe, som ligger til grund for den voldsomme modstand mod Iker Casillas - så er det simpelthen for useriøst.

Og hvem skal da alt sammen gavne? Ja altså udover F.C. Barcelona, selvfølgelig...

Jeg kan huske hvor godt alting var, sidst Casillas fik lov til at stå fast. Der gik vi faktisk hen og vandt et mesterskab!

Var det kun pga. Iker? Nej. Men det ene med det andet. Og det er da soleklart, at uroen stiger, for hver dag Lopez står på mål - i en tid, hvor ro var det Real Madrid savnede mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, Jaken, MMM

12 år 11 måneder siden #72 af Siempre Madrid

M_linding skrev: Siepmre

Alt det du siger, giver desværre et tydeligt billede af, hvad jeg har frygtet:

Som tiden går, og folk glemmer hvor det ene latterlige rygte efter det andet kom fra, bliver det syet sammen til "sandheder" om Casillas. Men vi aner stadig intet om, hvorfor han ikke jublede (over ét skide mål i en gruppekamp), vi ved ikke hvad Iker tænkte da Mourinho var træner, vi ved ikke om han var muldvarpen (det kunne lige så godt have været en anden), osv osv osv...

Hvis det er den slags løse antagelser om Casillas, krydret med den underlige opfattelse at Lopez har stået et hav af klassekampe, som ligger til grund for den voldsomme modstand mod Iker Casillas - så er det simpelthen for useriøst.

Og hvem skal da alt sammen gavne? Ja altså udover F.C. Barcelona, selvfølgelig...

Jeg kan huske hvor godt alting var, sidst Casillas fik lov til at stå fast. Der gik vi faktisk hen og vandt et mesterskab!

Var det kun pga. Iker? Nej. Men det ene med det andet. Og det er da soleklart, at uroen stiger, for hver dag Lopez står på mål - i en tid, hvor ro var det Real Madrid savnede mest.

Men to vidt forskellige trænere med samme mål - nemlig at Real Madrid skal vinde titler - har samme holdning: Diego López står foran Iker Casillas.

Det kan man vælge og lukke øjnene for og konstatere, at verden er af lave og at Iker Casillas ikke har skyld i situationen. Eller man kan stoppe op og fundere over, hvorfor at to vidt forskellige trænere drager den samme konklusion, når det for Carlo Ancelotti havde været forbundet med uendelig meget mere ro bare at sætte Iker på mål og lægge al ansvaret for balladen over på Mourinho. Nu vælger han at stikke hånden ned i samme hvepserede og det må der være en grund til, men det nægter I Iker-tilhængere overhovedet at forholde jer til.

Leveret af Kunena Forum