Krisen kradser i det nordlige Madrid
- Madrid12
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi skaber ingen chancer og har gedigne problemer med at spille os igennem et hvilket som helst hold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Bobonation
- Gæst
-
Det er mig en gåde, hvordan så mange spillere kan have en off day på én gang. Real Madrids bedste var jo (bortset fra Lopez) næsten Morata.
Og hvad der er en endnu større gåde, er hvordan det er gået så galt fea Pre-Season, hvor der var mere sammenhæng, drive og flow i spillet, til nu, hvor Real Madrids farlige afslutninger nærmest kan tælles på én hånd.
Og nøøj hvor er jeg dybt uenig i vores spaghetti gnaskende leders taktiske dispositioner i dagens kamp.
Morata for Isco? Illara OG Khedira?
Hvis det fortsætter - så er Ancelotti ikke træner i slutningen af sæsonen!
Raúl Madrid skrev: Har i de sidste 4 sæsoner været en trofast tilhænger af Benzema. Altid ment han havde det i sig, og at man bare skulle vente. Men nok må være nok! Den mand skal ud af Madrid, og det kan kun gå for langsomt. Håber inderligt at Morata meget snart slår ham af!
Jeg ved ikke, hvilken kamp du så, men hele holdet stank. Du kan ikke tørre det hele af på Benz.
Pepe og Ramos pisker rundt som sindsyge hele kampen igennem.....Ronaldo og Benzema får ikke et ben til jorden i kampen, og det er simpelthen pga. de mange fejlafleveringer, frispark og mangel på kvalitet på midtbanen.
Atletico spillede aggressivt, og det modspil kunne Real ikke styre, og fik aldrig bygget et spil op.
Ancellotti...hvad gør du nu?, det her kan ikke forsætte.
Bismo skrev:
Raúl Madrid skrev: Har i de sidste 4 sæsoner været en trofast tilhænger af Benzema. Altid ment han havde det i sig, og at man bare skulle vente. Men nok må være nok! Den mand skal ud af Madrid, og det kan kun gå for langsomt. Håber inderligt at Morata meget snart slår ham af!
Jeg ved ikke, hvilken kamp du så, men hele holdet stank. Du kan ikke tørre det hele af på Benz.
Hvor tør han det hele af på Benzema? Han siger bare at Benzema var utrolig dårlig igen i dag, og det har han ret i.
edit: wow er der folk der forsvarer Benzema? Så er man da blind.
- nocture
- Gæst
-
Ronaldo havde en vanvittig offday (den værste kamp i hans Madrid tid?).
Ancelotti skulle have skiftet benzema ud istedet for isco.
Carvajal udgør en langt større offensiv trussel end den kære arbeloa.
Vi mangler en spilfordeler, der har en ordentlig indflydelse på spillet.
Vi kan ikke spille os igennem en modstander, der står dybt og kompakt på banen.
Alt i alt en typisk Madrid dag, hvor der ikke er en rød tråd i vores spil. Der er intet der hænger sammen og det virker til ancelotti ikke kan sætte vores spillere ordentligt op til en kamp.. Alt for ofte bliver det nogle halvhjertede afleveringer og aktioner! Der skal simpelthen mere fokus på fra alle spillere.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg håber at Ancelotti tør satse lidt mere på Morata i fremtiden. Det er ikke sikkert, at det bliver nok til at hente Barcelona, men jeg forventer mindst 3 point mod Barcelona i denne sæson, så der er muligheder for ligatitlen trods alt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Rasmuspbh
- Gæst
-
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Bismo, jeg skyder ikk KUN skylden på Benzema, men bare generelt hans præstationer i denne sæson.
Jeg har bare nået et punkt, hvor jeg slet ikke kan klarer at Benzema skal starte inde mere, og det var endda mig som mente han var fremtiden i Madrid osv osv.
Iøvrigt synes jeg også, at HELE holdet spillede elendigt i dag, udover Lopez som igen redder os, og Morata som viser viljen til at vinde.
- Rasmuspbh
- Gæst
-
StefanR skrev:
madrid2000 skrev: Jeg svinede dem til mod Villareal og blev kaldt barnligt, men vil lade være denne gang.
Sandheden er bare den, at Real Madrid er svagt hold og ikke blevet bedre end sidste sæson.
Carlo har slet ikke formået noget og man har solgt den bedste off.mid spiller i özil og det vil man kunne mærke sæsonen igennem.
Allerede 5 point efter Barca og Atl.Madrid, uha uha. Vi skal nok indhente Atl. Men barca bliver noget nær umuligt.
Jeg er snart træt af den Øzil snak.
Isco er Øzil 2.0! ISco er mindst ligeså god (hvis ikke bedre en Øzil), og Isco kan tilmed score mål :-O
Jeg er 100% enig! Selvom jeg stadig gerne havde set Özil blive. men han havde ikke gjort nogen forskel i dag, for der var ingen der tog nogen løb frem i banen, og dermed ikke at spille de geniale afleveringer til!
- Hiller
- Gæst
-
Der er simpelhent for lidt professionalisme over flere spiller og så der der for mange unge talentfulde midtbanespiller og alt for lidt styring. Der mangler en rutineret styrmand på holdet her kan Casillas være den der skal sætte Pepe og Ramos på plads, når de roder sig ind i sine tåbelige tacklinger. Og en på Midtbanen hvor Alonso skulle udfylde denne rolle, men der skal findes en til midtbanenspiller som kan styrespillet til fremtiden, det er der ingen af de nuværende der kan. Mata kunne måske være en løsning.?
Det er langt tid siden at jeg har set Real spille så ringe og det er så usundt for min krop at være med til at se på! :-)