Krisen kradser i det nordlige Madrid

12 år 8 måneder siden #25 af Steen
Nej, vi vil ikke kunne bruge Özil til noget i sådan en kamp som vi havde i dag. Vi så det mod Betis i den første kamp i sæsonen, han spillede ikke godt. I disse kampe ville han ikke kunne gøre det store. Ikke fordi at han ikke er en god spiller, men hvis han var her, så ville han ikke kunne skabe noget som helst. Det ville selv Messi ikke kunne gøre.. Der er bare intet at skabe, holdet placerer sig HELT forkert på banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Talento90
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #26 af Talento90
Besvaret af Talento90 på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid
Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke er helt imponeret over dagens referat af kampen.

Jeg kan ikke forstå hvorfor man mener at Di María var inkonsistent og delvist heldig, jeg var som i de sidste par kampe vældig
imponeret over mandens arbejdsindsats og altid entusiastiske energi når han modtager bolden + når han ikke har bolden på sin side af banen så jagter han den til livs. Er SYGT rystet over Carlo vælger at tage manden ud i stedet for Bale. Bale er tydeligvis en spiller uden kampform der 99% af gangene tog den forkerte beslutning. Han blev aldrig farlig og fadede stille ud af kampen. Kan ikke se endnu hvorfor han absolut var så vigtig at få hentet til Madrid, når vi har så enestående en figther i Di María.

At Illara starter inde er mig som så mange andre også en kæmpe gåde.. Modric er tydeligt en meget mere boldfast og erfaren spiller
der forstår sin plads og agerer som spilfordeler og får det hele til at flyde. Illara er stadig lidt en romantisk tanke, tror nok han skal blive rigtig vigtig i fremtiden men COME ON ikke i så FUCKING VIGTIG EN KAMP!!!.
Ronaldo må jeg være enig i spillede måske sin dårligste kamp jeg nogensinde har set ham spille i madridtrøjen. ligesom bale tog han
i de fleste tilfælde den forkerte beslutning eller var ikke koncentreret nok og så ikke sin medspilleres løbebaner og smed bolden væk frygtelig mange gange..
Til sidst er jeg ikke mest skuffet over nederlaget, men nederlag på HJEMMEBANE!!!!! Det var en skik jeg var utrolig imponeret af i Mou´s tid, som havde lavet Bernabeu om til et fort hvor ethvert hold der besøgte dette mægtige stadion vidste at de absolut ikke vil tage derfra med 3 point. Tænk at en så erfaren træner som ancelotti tror at det vil gå ubemærket hen.. Havde absolut ikke store forventninger til ham, de voksede lidt under preseason, men efter i aften er jeg sikker på at han slet ikke er gearet/karakteristisk nok til at lede rollen som Real Madrid træner.. Håber kun på at han viser mig uret!!

12 år 8 måneder siden #27 af Siempre fiel
Wauw, sikke en aften på Bernabeu. Næste gang tror jeg at jeg vil bruge de 100 Euro til at pudse næse i - havde uden tvivl været bedre brugt sådan!!

Ancelotti - havde hørt snak om at han sku være sådan en dejlig træner med hang til det offensive, charmerende fodbold. Åbenbart hørte jeg fejl. Siden han har taget over er vi gået fra Mourinhos champagnefodbold (det lignede det i hvert fald til sammenligning) og til det mest kedelige, ufarlige, chancefattige, usammenhængende, lad-os-nu-passe-på-ik-at-gøre-noget-vildt-eller-overraskende farfarfodbold! Hold da kæft en gang uduelig vi-har-ingen-plan-men-håber-det-bedste fodbold han er manden bag. Dét som skete iaften er den mest oplagte, naturlige konsekvens af det umanérligt ringe start holdet har fået - hvor vi sagtens ku ha sat flere point til og hvor vi fortjent blir udstillet af Atletico her til aften.

Til sammenligning fra sidste år - et generelt skidt år hvor Mourinho taber sutten de seneste 4-5 måneder - er det kun gået én vej: tilbage! Højre back er stadig Arbeloa, som er rimelig stabil, men jo har et meget beskedent topniveau og er helt til rotterne offensivt. Ham satses der stadig på fra Ancelottis side. Den centrale midt med Khedira og Illarra er vel ik set mere horribel siden Gravesen-Pablo Garcia. Jeg ved der er mange Khedira-tilhængere og én eller anden dag må jeg få én af dem til at forklare mig hva det er de ser i tyskeren for jeg kigger og kigger, men han er genske enkelt så ufatteligt begrænset i sine evner at jeg må undres. Illarra - der er vel ik noget godt sted at starte - må bare konstatere at får han så meget som en let forkølelese håber jeg lægen anbefaler aflivning - det vil på alle måder være det mest humane. Han ligner på alle måder en spiller der er overmatchet bare af at være i klubben. Og at Ancelotti iaften vælger at starte med en duo bestående af disse to spillere som jo ik ka ta 2 med foden, det ligner at stupidt, defensivt, bange valg fra en træner der famler i blinde.

Det ska dog siges at vi iaften taber fordi hele holdet reelt præsterer skidt og de 3 ovennævnte var ik dårligere end andre - eller jo, Illarra var måske nok aftenens skrækhistorie og Khedira var næsten ligeså dårlig, men Ronaldo, Di Maria, Isco og ikke overraskende Benzema, var ik meget bedre.

Man må desværre bare slå fast at iaften kun var den naturlige kulmination på en række præstationer der efterlader mig et sted hvor jeg for første gang nogensinde reelt har givet op på en sæson på så tidligt et tidspunkt. det burde ik være meningen når man ellers har et hold som jo oz har startet med et par lyspunkter i Isco og egentlig oz Modric. Ka desværre bare ik se det er nok - og har pt INGEN tiltro til at Ancelotti har nogen anelse om hva han laver, hva han forsøger at bygge op eller hvorn han vil gøre det.

Nå, egentlig ska jeg vel blot glæde mig over at jeg kun spildte 100 Euro iaften - jeg kender nogen som har spildt 38 mio Euro, men jeg siger ik på hvad...
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Siempre fiel.

• Rasmuspbh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #28 af Rasmuspbh
Besvaret af Rasmuspbh på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid

Steen skrev: Nej, vi vil ikke kunne bruge Özil til noget i sådan en kamp som vi havde i dag. Vi så det mod Betis i den første kamp i sæsonen, han spillede ikke godt. I disse kampe ville han ikke kunne gøre det store. Ikke fordi at han ikke er en god spiller, men hvis han var her, så ville han ikke kunne skabe noget som helst. Det ville selv Messi ikke kunne gøre.. Der er bare intet at skabe, holdet placerer sig HELT forkert på banen.

Dejligt indlæg! Du rammer i den grad hovedet af sømmet, der er INGEN løb for boldholder, hverken i dybden eller på tværs.

• Rasmuspbh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #29 af Rasmuspbh
Besvaret af Rasmuspbh på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid

Steen skrev: Flot sejr, jeg er glad for de vandt. Vi vandt heldigt mod både Elche og Betis, det skal vi simpelthen ikke, og det vil jeg ikke se på. Tillykke til Barcelona med mesterskabet, og tillykke til Atletico Madrid med sejren. Vi er ikke det bedste hold i Spanien.. Vi er ikke en gang det bedste hold i Madrid.

Ancelotti skal ud hvis man vil vinde noget. Den mand ved simpelthen ikke hvad han laver. Nej jeg gider ikke at høre på jeres '' han skal have noget tid'' pis, når man investere så voldsomt på spillere, så er det fordi at de kan give en noget lige med det samme, ikke om 2-3 sæsoner. Hans taktik vinder man ikke noget på. Har han overhovedet se fodbold de sidste par år? Er der nogen som vil forklare mig hans taktik? Marcelo skal sørge for bredden på venstre side når vi angriber, sammen med Isco som spiller langt ude på venstre side, hvor Ronaldo også spiller.. ?
Og hvordan kan det være at sådan et stærkt hold ikke kan skabe nogen chancer?

Cristiano skal ikke udføre noget defensivt. Flot Carlo. Er du en træner eller hvad? Ancelotti:- Cristiano behøver ikke at arbejde meget bagude. Han skal være klar, når holdet har bolden. Han skal føle sig til rette på banen. Der er ingen grund til at ændre på hans position, siger Carlo Ancelotti ifølge goal.com.

Heynckes om Ribery: "Sure, we had our fights. After the defeat in the Champions League final in 2012, I told you - just as I said to Arjen Robben - that you needed to work back more if we were to achieve something great. I threatened you with the bench.
"But you have proven that you are a team player. You wanted success for the entire team and have invested your great individual skills in the success of the overall plan.

Genpres praktisere han heller ikke, selvom at han vælger at holdet skal holde på bolden, hvor mange spillere så skal løbe med frem. Det er livsvigtigt at bolden så skal vindes tilbage hurtigst muligt når man spiller sådan, ellers så giver det modstanderen en kæmpe fordel når de spiller på kontra, som alle pånær Barcelona gør, når de spiller mod os. Endnu en guldkorn af Carlo.

Ramos lever på sit navn, med så pinligt forsvarsspil, så skal han ikke starte inde. Det samme med Pepe, men Ramos har gjort det meget værre end ham. Varane ind i stedet for ham, og så Nacho ind i stedet for Pepe. Er Nacho lige så god som en af de to? Nej langt fra, men han kæmper for holdet, og det er nok for mig. Khedira er og bliver en middelmådig spiller, uanset hvad i siger. Han er dygtig når man spiller på den måde som Mourinho spiller, men ikke når man spiller på den måde vi gør (prøver på). Benzema, ja, er der stadig nogen der regner med ham? Ringe indsats igen igen. Ronaldo spillede også forfærdeligt, intet lykkedes for ham.

Diego Lopez
Arbeloa/Carvajal-Varane-Nacho-Marcelo
Modric-Casemiro
Bale-Isco-Ronaldo
Morata

Jesé ind som den første når der skal skiftes ud. Man taber måske kampe, men jeg vil se fight, og spillere som kæmper for sejren.

Af netop den grund håbede jeg at man ville hente Heynckes ind, INGEN OVER HOLDET! Og hvis dit hold arbejder hårdere end modstanderen, så er du nået langt ! se bare på et hold som Dortmund, som lever meget på den filosofi, og så forestil jer det med et hold med meget mere kvalitet som Real i min verden har, i forhold til Dortmund.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Rasmuspbh.

12 år 8 måneder siden #30 af Real Madrid
Næste kamp:

Casillas (Ancelotti skal ikke høre på fansene, men det vil være opmuntrende for mange)

Carvajal (Dynamik) Varane (gør Ramos bedre) Ramos (Ikke fortjent, men vil se hans samarbejde med Varane igen ) Marcelo (Offensiv og kreativ)

Casemiro (gå på mod) Modric (Styrmand og kreativ)

Bale (Skal have fast spilletid nu, hvis han skal gøre gavn) Isco (Kreativ) Ronaldo (Må være motiveret efter en sløj indsats)

Morata (Frisk pust)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Roesen7, Siempre fiel

12 år 8 måneder siden #31 af DarioGomez
Bortset fra, at jeg ikke tror på, at Varane er fit til at starte inde, så er jeg faktisk enig.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 8 måneder siden #32 af asp3200
Vi vinder intet i år. Men tror stadig på træneren og holdet næste sæson.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #33 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid
@Real Madrid:

Den opstilling er slet ikke dum, omend jeg medgiver Dario Gomez, at Varane næppe er klar. Spørgsmålet er også, om Bale er det.

Nå, men i hvert fald er løsningen jo under ingen omstændigheder at smide træneren og halvdelen af holdet på porten for Gud ved hvilken gang. I så fald skulle vi bare starte forfra med et lige så horribelt resultat til følge.

Selvom det er svært, må vi have bare en lille smule tålmodighed. Ancelotti skal åbenbart også lige begå sine taktiske brølere (læs: Modrić på bænken), sådan som Mourinho gjorde det i sine første kampe mod Barça.

Det er virkelig svært at være tålmodig, og det ligger sjældent i en madridistas natur. Hvis jeg i mit indlæg virker fattet og følelsesmæssigt afklaret, skyldes det også primært, at jeg har udsigt til at lade mine frustrationer gå ud over et seriehold i det østjyske senere i dag...

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #34 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid
Jeg både håber & tror asp3200,at RM kan tage i hvert fald pokalen igen,det ville være nice,men mere tror jeg heller ikke det bliver til-desværre. :-( Barcelona ER kørt,og i CL uha.

12 år 8 måneder siden #35 af Dios
Ronaldo man of the match, og Benzema er skyld i nederlaget!

Jeg var langtfra glad for Ronaldo spillede som han gjorde, og han ingen mål scorede, men det bekræftede ihvertfald min pointe. Uden hans mål, så er karakteren til 1, altså det laveste, og det er præcis det min kritik altid har gået på. Man glemmer hurtigt hans spil, fordi han ud af det blå laver 1 mål eller 2 mål.
Jeg vil langt hellere have en spiller som rent faktisk altid spiller godt, og supplere holdet til fulde.

I øvrigt er det skræmmende Benzema som stod for de farligste forsøg i offensiven igen bliver hadet objektet i kampen igår. Di María som var direkte skyld i målet, og hele første halvleg lavede den ene farlige fejlaflevering efter den anden.
Isco som igen ikke kan udfylde hans rolle til perfektion. Igår så han utrolig forvirret ud, og anede ikke om han skulle deltage defensivt eller ej, og ofte blev det til halve løsninger. Jeg siger det igen hans rolle er alt for defensiv, og vi mangler Özil! Benzema eller Ronaldo har ingen bolde og arbejde med, og de skal selv kreere spillet. Sikke et selvmål!
Jeg har overhovedet ikke dømt Bale ude, og man kan ikke bedømme hans egentlig niveau udfra igår, men det var præcis hvad jeg havde forventet af ham. Ingen idé eller kreative tanker, men det lange træk og individuelle præstationer, som jeg vidste han stod for.

Ramos og Pepé var en stor joke igår, og utroligt de begge hopper i Costa's fælde gang på gang. Det var faktisk mest skræmmende af alt. 2 ustabile forsvarspillere, som egentlig ikke har niveauet til Real Madrid, hvis de fortsætter med det niveau.
Vi savner Marcelo, og Coentrao har mere travlt med hans bryde kampe med modstanderen.

Sætte Modric på bænken? Hvad skete der Ancelotti? Illarra er en fantastisk balancespiller, og synd han bliver udstillet på den måde. Han er ingen Modric eller Isco, men en spiller á la Busquets med et større potentiale IMO. Khedira var god igår, og det virker til han har fået en lidt mere defensiv rolle, som jeg er fan af. Han skal supplere defensivt såvel som offensivt.
Lad os nu få det overtag på den centrale midtbane, og spille med Illarra, Khedira og Modric inde centralt og Isco på kanten! Det går i den grad udover Bale og Di María, men så må de gøre sig fortjent til chancen. Ud på træningsbanen og arbejd noget mere. De er simpelthen ikke gode nok pt.!

Arbeloa var også rigtig god igår, men han er bare begrænset på mange måder. Lopez stod udmærket, men ikke noget vildt.

Alle gode tider starter med dårlige, så lad os håbe det gentager sig endnu engang.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: husager, Hierro 2.0

12 år 8 måneder siden #36 af NDR

Dios skrev: Ronaldo man of the match, og Benzema er skyld i nederlaget!

Der er nogle som mener at Benzema skal løbe tilbage til Lopez, hente bolden, og så bagefter drible hele vejen op igennem modstanderen og score....Det kunne min søn dengang han spillede U8...Nu spiller han U12, og mange ting har ændret sig....hvis de andre spiller ad helvede til, så er hans præstationer som regel heller ikke for gode.

Her på siden, der fungere det sådan: Hvis man taber kampen, så er det Benzemas skyld, og hvis man vinder, så er det Ronaldos skyld.
Hvis Ronaldo skyder 15 gange på mål og score 1 gang på straffe, så er han kampens helt.
Hvis Benzema skyder 3 gange på mål, laver en assist og score o mål, så vil man have ham solgt.

Holdet fungere ikke pt, så derfor vil det som regel betyde mindre boldberøring på foreste mand, da han selvfølgelig vil blive udelukket for en del af spillet når midtbanen og forsvaret fucker rundt.

Mange af de store hold som ahr fået ny træner og dermed også vil få mange ændringer i forhold til det de er vant til, køre ikke så godt lige nu.
Chelsea, Man. U mm er glimrende eksempler
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Hierro 2.0

Leveret af Kunena Forum