Krisen kradser i det nordlige Madrid

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #37 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid

NDR skrev:

Dios skrev: Ronaldo man of the match, og Benzema er skyld i nederlaget!

Der er nogle som mener at Benzema skal løbe tilbage til Lopez, hente bolden, og så bagefter drible hele vejen op igennem modstanderen og score....Det kunne min søn dengang han spillede U8...Nu spiller han U12, og mange ting har ændret sig....hvis de andre spiller ad helvede til, så er hans præstationer som regel heller ikke for gode.

Her på siden, der fungere det sådan: Hvis man taber kampen, så er det Benzemas skyld, og hvis man vinder, så er det Ronaldos skyld.
Hvis Ronaldo skyder 15 gange på mål og score 1 gang på straffe, så er han kampens helt.
Hvis Benzema skyder 3 gange på mål, laver en assist og score o mål, så vil man have ham solgt.

Det er passer jo ikke. Benzema prøver jo ikke engang. Han har knap kunne tæmme en bold de seneste 4-5 kampe, hans afleveringer er helt ved siden af. Han er SLET ikke med i noget overhovedet og hans afslutninger... At Benzema måske scorer i ny og næ ændrer ikke på, han er er fuldstændig usynlig i langt størstedelen af kampene, og han virker til overhovedet ikke at gide noget. Er det virkelig det man kan forvente af en spiller for Real Madrid? Jeg siger ikke, han er grunden til Real spiller af helvedes til, for der er mange andre spillere som underpræsterer, men Benzema er den eneste, som overhovedet ikke virker interesseret i at spille fodbold.

Bare se på Morata i går, han udrettede mere de 15 min end Benzema overhovedet kom i nærheden i 75 minutter. Det kan så skyldes et lidt større pres fra Reals side (ikke meget), men det viser da alligevel noget.

Håber ligeledes alle jer fortalere for Illarra er tilfredse. Kan simpelthen ikke finde andre grunde til at købe ham end, at han er spanier.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #38 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid
Kritikken af Benzema er stor, men den er altså berettiget.

Hvis man bare ser på kampen fra i går, så er der klasseforskel mellem Diego Costa og Benzema. De lå begge to på toppen alene mod to midterforsvarer. Den store forskel er, at Costa hele tiden søger nye områder og kræver opmærksomhed fra Ramos og/eller Pepe. Hans bevægelser giver både plads til ham selv og hans holdkammerater. Benzema lå derimod bare og gemte sigt mellem Godin og Miranda. Han lagde ikke an til nogen løb i dybden eller gjorde sig spilbar på andre måder. Det var tydeligt at se, hvilken forskel Morata gjorde, blor fordi han hele tiden var i bevægelse og prøvede noget. Han havde jo reelt vores bedste forsøg på trods af,a t han kun var på banen i 20 minutter.

Når det så er sagt, så var der ikke rigtig nogen, der spillede godt i går. Men det her har bare været Benzemas niveau hele sæsonen,

Angående Ronaldo, så har han altid været svingende i sine præstationer, men modsat Benzema, så prøver han noget. Benzema ligner bare en mand, der ikke rigtig orker det. Han ser så tung og doven ud i år.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved RasmusKring.

12 år 8 måneder siden #39 af Siempre Madrid
Netop Diego Costa vil jeg gerne hæfte mig ved.

Som Madridista hadede jeg ham inderligt i går: En ting var at han blev matchvinder, men han var også provokerende i en grad, så man var lige på nippet til at blive tilhænger af vold.

MEN: Hvor har han dog bare alt det, der skal til for at være en god angriber. Med i det hele og ekstremt ubehagelig at spille over for som forsvarer, fordi han er fysisk stærk og giver og tager det bedste han har lært. Benzema er ikke samme type og derfor er en sammenligning urimelig, men franskmanden kunne godt lære lidt mere af, hvordan man holder et modstanderforsvar beskæftiget og ikke som nu, hvor det ikke er voldsomt nødvendigt at have et øje på ham hele tiden.

I går var Real Madrid desværre blot Muchos millones, menos cojones!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 8 måneder siden #40 af Macon

Siempre fiel skrev: Wauw, sikke en aften på Bernabeu. Næste gang tror jeg at jeg vil bruge de 100 Euro til at pudse næse i - havde uden tvivl været bedre brugt sådan!!

Ancelotti - havde hørt snak om at han sku være sådan en dejlig træner med hang til det offensive, charmerende fodbold. Åbenbart hørte jeg fejl. Siden han har taget over er vi gået fra Mourinhos champagnefodbold (det lignede det i hvert fald til sammenligning) og til det mest kedelige, ufarlige, chancefattige, usammenhængende, lad-os-nu-passe-på-ik-at-gøre-noget-vildt-eller-overraskende farfarfodbold! Hold da kæft en gang uduelig vi-har-ingen-plan-men-håber-det-bedste fodbold han er manden bag. Dét som skete iaften er den mest oplagte, naturlige konsekvens af det umanérligt ringe start holdet har fået - hvor vi sagtens ku ha sat flere point til og hvor vi fortjent blir udstillet af Atletico her til aften.

Til sammenligning fra sidste år - et generelt skidt år hvor Mourinho taber sutten de seneste 4-5 måneder - er det kun gået én vej: tilbage! Højre back er stadig Arbeloa, som er rimelig stabil, men jo har et meget beskedent topniveau og er helt til rotterne offensivt. Ham satses der stadig på fra Ancelottis side. Den centrale midt med Khedira og Illarra er vel ik set mere horribel siden Gravesen-Pablo Garcia. Jeg ved der er mange Khedira-tilhængere og én eller anden dag må jeg få én af dem til at forklare mig hva det er de ser i tyskeren for jeg kigger og kigger, men han er genske enkelt så ufatteligt begrænset i sine evner at jeg må undres. Illarra - der er vel ik noget godt sted at starte - må bare konstatere at får han så meget som en let forkølelese håber jeg lægen anbefaler aflivning - det vil på alle måder være det mest humane. Han ligner på alle måder en spiller der er overmatchet bare af at være i klubben. Og at Ancelotti iaften vælger at starte med en duo bestående af disse to spillere som jo ik ka ta 2 med foden, det ligner at stupidt, defensivt, bange valg fra en træner der famler i blinde.

Det ska dog siges at vi iaften taber fordi hele holdet reelt præsterer skidt og de 3 ovennævnte var ik dårligere end andre - eller jo, Illarra var måske nok aftenens skrækhistorie og Khedira var næsten ligeså dårlig, men Ronaldo, Di Maria, Isco og ikke overraskende Benzema, var ik meget bedre.

Man må desværre bare slå fast at iaften kun var den naturlige kulmination på en række præstationer der efterlader mig et sted hvor jeg for første gang nogensinde reelt har givet op på en sæson på så tidligt et tidspunkt. det burde ik være meningen når man ellers har et hold som jo oz har startet med et par lyspunkter i Isco og egentlig oz Modric. Ka desværre bare ik se det er nok - og har pt INGEN tiltro til at Ancelotti har nogen anelse om hva han laver, hva han forsøger at bygge op eller hvorn han vil gøre det.

Nå, egentlig ska jeg vel blot glæde mig over at jeg kun spildte 100 Euro iaften - jeg kender nogen som har spildt 38 mio Euro, men jeg siger ik på hvad...

Kunne ikke være mere enig.

12 år 8 måneder siden #41 af ZizouMo

Real Madrid skrev: Næste kamp:

Casillas (Ancelotti skal ikke høre på fansene, men det vil være opmuntrende for mange)

Carvajal (Dynamik) Varane (gør Ramos bedre) Ramos (Ikke fortjent, men vil se hans samarbejde med Varane igen ) Marcelo (Offensiv og kreativ)

Casemiro (gå på mod) Modric (Styrmand og kreativ)

Bale (Skal have fast spilletid nu, hvis han skal gøre gavn) Isco (Kreativ) Ronaldo (Må være motiveret efter en sløj indsats)

Morata (Frisk pust)

Er stortset enig i hele startopstillingen. Dog mener jeg at Di maria og ISÆR Diego lopez fortjener at starte inde . Di maria har siden sæson start været en af de bedste på holdet, mens Lopez har været den bedste.

Jeg tænker ligesom Illara ikke bare skal have pladsen på midten fra en Casemiro, der faktisk var overgod i presæson, så skal en dyr Bale eller vores elskede Casillas ikke bare få deres plads pga navnet.

Bale og Illara koster for meget til at have dem liggende som udskiftere, men det må være Perez problem og ikke Ancelottis.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 8 måneder siden #42 af rezamadridista
Det med Ronaldo er da noget vås. Kampen igår er Ronaldos værste i de seneste 4 sæsoner, der var INTET der fungerede. Skudene var 80 meter over målet og afleveringerne var 40 meter ved siden af. MEN er det første gang Ronaldo ikke scorer i en kamp? NEJ. Vi har da haft utallige af kampe, hvor Ronaldo ikke får scoret, men det var ikke ensbetydende med at han var en af banens dårligste.

Af alle da Real Madrid kampe jeg har set med ham på holdet, så har jeg set utallige mål, utallige GODE afleveringer, utallige gode driblinger, utallige gode skud og endda utallige gode tilbageløb. Det var også meningen, at jeg, efter kampen mod Almeria, skulle komme herinde og pointere at Ronaldo var banens bedste, også UDEN hans mål. Han havde ok gode driblinger og han lavede ikke nær så mange fejlafleveringer som mange andre fra holdet.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #43 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Krisen kradser i det nordlige Madrid

ZizouMo skrev:

Real Madrid skrev: Næste kamp:

Casillas (Ancelotti skal ikke høre på fansene, men det vil være opmuntrende for mange)

Carvajal (Dynamik) Varane (gør Ramos bedre) Ramos (Ikke fortjent, men vil se hans samarbejde med Varane igen ) Marcelo (Offensiv og kreativ)

Casemiro (gå på mod) Modric (Styrmand og kreativ)

Bale (Skal have fast spilletid nu, hvis han skal gøre gavn) Isco (Kreativ) Ronaldo (Må være motiveret efter en sløj indsats)

Morata (Frisk pust)

Er stortset enig i hele startopstillingen. Dog mener jeg at Di maria og ISÆR Diego lopez fortjener at starte inde . Di maria har siden sæson start været en af de bedste på holdet, mens Lopez har været den bedste.

Jeg tænker ligesom Illara ikke bare skal have pladsen på midten fra en Casemiro, der faktisk var overgod i presæson, så skal en dyr Bale eller vores elskede Casillas ikke bare få deres plads pga navnet.

Bale og Illara koster for meget til at have dem liggende som udskiftere, men det må være Perez problem og ikke Ancelottis.

Problemet med di Maria er, hans bundniveau er ekstremt lavt. Han kan have en god kæmp efterfulgt af en række elendige kampe. Om Bale så er bedre, skal jeg ikke kunne sige.

Illarra blev udelukkende købt på grund af nationalitet og alder, det kan der efterhånden ikke være tvivl om. Så kan Perez sige, han køber ungt og spansk. At Carlo så vælger at starte med to spillere på den centrale midtbane i en 4-4-2, hvor den ene aldrig har afleveret en bold fremad (Illarra) og den anden er indbegrebet af middelmådighed (Khedira), det forstår jeg ikke. Start da med Modric inde. Han kan i det mindste lave noget fremadrettet. Så kan Carlo vælge frit mellem de andre middelmådige spillere, han har til rådighed ved siden af Modric.

12 år 8 måneder siden #44 af Bismo
I det mindste har han da en idé om, hvad der skal forbedres.

"We have to play faster, more vertically and do more without the ball. Receiving the ball without movement does not create problems for the opposing team. I have confidence in the players and they understand the concepts well. The system is not the problem, it is the speed of the ball and needing to play more compact". About Isco’s substitution, he said: "It was not because he was playing poorly, but because at that point of the match the only opportunity to score was with crosses and we changed to playing with two strikers".

12 år 8 måneder siden #45 af Steen

Bismo skrev: I det mindste har han da en idé om, hvad der skal forbedres.

"We have to play faster, more vertically and do more without the ball. Receiving the ball without movement does not create problems for the opposing team. I have confidence in the players and they understand the concepts well. The system is not the problem, it is the speed of the ball and needing to play more compact". About Isco’s substitution, he said: "It was not because he was playing poorly, but because at that point of the match the only opportunity to score was with crosses and we changed to playing with two strikers".

Så tag da en forsvarsspiller ud, hvis du prøver på at vinde. Det endte jo med at Khedira og Pepe var vores playmakere efter Isco blev skiftet ud ?! Jeg kan godt se idéen i at lade Benzema blive på banen, da man jo jagter en scoring, men man nåede til det punkt hvor man bare skulle gå all in. Ancelotti havde bare ikke nosserne til at spille med så få forsvarsspillere. Vi så det tit under Mou, når vi var bagud så hev han en forsvarsspiller ud, og skiftede en angriber ind.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

12 år 8 måneder siden #46 af Dios

Siempre Madrid skrev: Netop Diego Costa vil jeg gerne hæfte mig ved.

Som Madridista hadede jeg ham inderligt i går: En ting var at han blev matchvinder, men han var også provokerende i en grad, så man var lige på nippet til at blive tilhænger af vold.

MEN: Hvor har han dog bare alt det, der skal til for at være en god angriber. Med i det hele og ekstremt ubehagelig at spille over for som forsvarer, fordi han er fysisk stærk og giver og tager det bedste han har lært. Benzema er ikke samme type og derfor er en sammenligning urimelig, men franskmanden kunne godt lære lidt mere af, hvordan man holder et modstanderforsvar beskæftiget og ikke som nu, hvor det ikke er voldsomt nødvendigt at have et øje på ham hele tiden.

I går var Real Madrid desværre blot Muchos millones, menos cojones!

Jeg er enig i Costa gjorde det svært for os, men med 2 bedre forsvarspillere, så havde han bare blevet neutraliseret stille og roligt. Med det skal også siges, at vores 4-back kæde nok stod 20-30 meter længere fremme på banen end At. Madrid's. Det skal også tages med i betragtning, da Benzema nok stod omkring det store felt når han skulle tage løbet, og Costa kunne tage det fra midten af banen. Derudover havde vi heller ikke spillerne til og lægge den aflevering, så det siger lidt sig selv, at Costa havde langt nemmere arbejdsbetingelser end Benzema.
Ikke for at tale Benzema op, men for og sætte det i perspektiv!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

12 år 8 måneder siden #47 af Dios

Steen skrev:

Bismo skrev: I det mindste har han da en idé om, hvad der skal forbedres.

Så tag da en forsvarsspiller ud, hvis du prøver på at vinde. Det endte jo med at Khedira og Pepe var vores playmakere efter Isco blev skiftet ud ?! Jeg kan godt se idéen i at lade Benzema blive på banen, da man jo jagter en scoring, men man nåede til det punkt hvor man bare skulle gå all in. Ancelotti havde bare ikke nosserne til at spille med så forsvarsspillere. Vi så det tit under Mou, når vi var bagud så hev han en forsvarsspiller ud, og skiftede en angriber ind.

Enig. Problemet med Mourinho var bare han ikke bare pillede 1 forsvarspiller ud, men alle defensive kræfter, så vi havde 8 offensive og 3 defensive spillere. En god mellemting er vel løsningen, men hvor er det dog håbløst Ancelotti piller Isco ud. Han havde overhovedet ikke en god dag på kontoret, men som du selv siger, så følte Pepé det var ham som spillet skulle bygges op omkring.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 8 måneder siden #48 af Jaken

Bismo skrev:

I det mindste finder jeg det en anelse betryggende, at Ancelotti tilsyneladende godt er klar over problemet. Lad os håbe, at der snart bliver noget fremgang at spore i spillet.

Jeg savner bare mest af alt noget vilje! Jeg kan sagtens acceptere, at spillet ikke flyder som vi lige drømmer om. Det er trods alt et helt nyt system, der skal indføres med nye spillere efter 3 år i den helt modsatte grøft. Selvfølgelig tager det tid, men det er uacceptabelt, at spillerne ikke løber en hvis del ud af bukserne og kæmper i defensiven såvel som i offensiven. Så lidt må vi da kunne forlange.

Dérfor var det også glædeligt at se Morata gå ind i går og vise lige nøjagtig den gejst, de resterende spillere mangler. Vi skal have nogle ledertyper og noget vilje ind på holdet igen!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Leveret af Kunena Forum