Varane skadet igen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real-Laudrup skrev: Desvœrre for os bliver Varane nok ikke klar til El Clasico
Det er kun Sport der siger det. Den officielle udmelding:
His condition is not serious & he didn't train as a precaution nothing more.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Så giver det mere meningSteen skrev:
Real-Laudrup skrev: Desvœrre for os bliver Varane nok ikke klar til El Clasico
Det er kun Sport der siger det. Den officielle udmelding:His condition is not serious & he didn't train as a precaution nothing more.
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
- falle
- Gæst
-
Det du gør er sådan set at tage en Ferrari. Du fjerner det flotte ydre, du fjerner motoren, du fjerner interiøret, og så har du bare en Lada tilbage. Not cool, man....
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg tager ikke noget fra Varane. Hvad startede jeg med at sige? Pas nu på med at hype ham så meget, det synes jeg mange Madridistas gør. Det var min oprindelige pointe og det er det folk har misset.falle skrev: Real-Laudrup, jeg tror at du har misforstået noget her. Vi lovpriser Varane fordi han blot i en alder af 20 år udviser tit og ofte kølighed og rutine som en veteran; noget som hans ældre holdkammerater godt kunne bruge. Selvfølgelig laver han fejl, han er netop 20 år, og har en del at lære, MEN det betyder jo ikke at vi ikke skal nyde nogle af de lækkerier han laver? Hele fodboldverdenen mener at han er det største forsvarstalent, men det eneste du gør er, at pille hans mange kvaliteter og egenskaber fra ham for at vise de FÅ mangler, som han til stadighed er ved at arbejde med.
Det du gør er sådan set at tage en Ferrari. Du fjerner det flotte ydre, du fjerner motoren, du fjerner interiøret, og så har du bare en Lada tilbage. Not cool, man....
- falle
- Gæst
-
Det kan jo ikke lade sig gøre at hype en spiller, der har pillet brodden fra (måske) verdens bedste fodboldspiller over flere omgange - Varane har spillet sig selv op på dén pedestal, vi alle hylder. Ingen herinde hyper ham, da det ikke er nødvendigt. Han bliver forsvaret og med grund!
Din pointe er - IGEN - idiotisk. Jeg går i seng, inden jeg selv bliver sparket ud af dette forum. Nej vent, jeg holder sgu en pause. Jeg magter ikke at se SÅ mange indlæg fra en åbenlys troll. Det her er fandeme ærgerligt!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Daniel skrev: Din fatsvage snotskovl!
Det kan jo ikke lade sig gøre at hype en spiller, der har pillet brodden fra (måske) verdens bedste fodboldspiller over flere omgange - Varane har spillet sig selv op på dén pedestal, vi alle hylder. Ingen herinde hyper ham, da det ikke er nødvendigt. Han bliver forsvaret og med grund!
Din pointe er - IGEN - idiotisk. Jeg går i seng, inden jeg selv bliver sparket ud af dette forum. Nej vent, jeg holder sgu en pause. Jeg magter ikke at se SÅ mange indlæg fra en åbenlys troll. Det her er fandeme ærgerligt!
Jeg er så enig!!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Uha, det klip viser jo for det meste at han bare bruger sin fart. I situationen med Messi er han jo heldig, da Carvalho bruger armen. Se på det mål Cesc scorede i den kamp, han snorksover jo. Han spillede også Messi on-side men dommeren dømte (forkert) offside.Daniel skrev: Din fatsvage snotskovl!
Ikke min skyld at du har Madrid brillerne på hele tiden og ikke kan se objektivt på tingene.