Varane skadet igen
- Casper HN
- Gæst
-
Jeg er totalt enig mht. Varane. Ingen tvivl.
Jeg vil dog gerne foreslå, at såfremt man smider Real-Laudrup ud kan man så ikke smide de 4-5 nye brugere ud, der kun kan svine folk til, komme med en sætningsindlæg hvori halvdelen er skrevet med Caps Lock og generelt ikke bidrager med andet end at hive niveauet ned. Disse indlæg er præcis lige så usaglige, destruktive og afsporende for debatten som Real-Laudrups konstante indlæg om sine minoritetsholdninger.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Pepe
- Gæst
-
manden eller drengen, har sikkert ikke noget liv, derfor kommer han konstant med dumme kommentar for at får lidt opmærksomhed.ZizouMo skrev:
Ikertheman skrev:
Real-Laudrup skrev:
Jeg er ikke en troll eller snotdum bare fordi jeg ikke roser jeres små engle til skyerne. Og jo lille Lars, det er min første bruger.Lars1991 skrev: Hvorfor diskuterer i allesammen med en enkel person? Lad ham nu bare være. Enten er han en troll, ellers er han snotdum og ikke værd at spilde tid på. Og så tror jeg heller ikke på det er hans første bruger herinde.
Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du er barca fan? Det er der intet galt i og det respekterer vi.
Jeg har fulgt med i mange år og været bruger i snart 2 år. Jeg er oppe på ca 400 indlæg, hvor jeg slf har nogle svipsere som alle kan have.
Real-Laudrup - du har været bruger i 3 dage og er allerede op på 100 indlæg, hvor størstedelen af dine indlæg har været usaglige. Kan du ikke for min, din og alles skyld skrue lidt ned for charmen og huske at det ikke handler om kvatitativet af indlæg, men af kvalitetet.
Jeg har ikke lyst til at fortsætte denne debat, da den flere gange er blevet besvaret.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pepe skrev:
manden eller drengen, har sikkert ikke noget liv, derfor kommer han konstant med dumme kommentar for at får lidt opmærksomhed.ZizouMo skrev:
Ikertheman skrev:
Real-Laudrup skrev:
Jeg er ikke en troll eller snotdum bare fordi jeg ikke roser jeres små engle til skyerne. Og jo lille Lars, det er min første bruger.Lars1991 skrev: Hvorfor diskuterer i allesammen med en enkel person? Lad ham nu bare være. Enten er han en troll, ellers er han snotdum og ikke værd at spilde tid på. Og så tror jeg heller ikke på det er hans første bruger herinde.
Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du er barca fan? Det er der intet galt i og det respekterer vi.
Jeg har fulgt med i mange år og været bruger i snart 2 år. Jeg er oppe på ca 400 indlæg, hvor jeg slf har nogle svipsere som alle kan have.
Real-Laudrup - du har været bruger i 3 dage og er allerede op på 100 indlæg, hvor størstedelen af dine indlæg har været usaglige. Kan du ikke for min, din og alles skyld skrue lidt ned for charmen og huske at det ikke handler om kvatitativet af indlæg, men af kvalitetet.
Jeg har ikke lyst til at fortsætte denne debat, da den flere gange er blevet besvaret.
Det bedste råd lige nu: IGNORÉR! Spring indlæggene over, lad være med at læse dem og kommentere dem. Man dræber den slags bedst med absolut tavshed og så skal vi nok i administrationen holde øje.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre: Ignorer er bare ikke godt nok i dette tilfælde.
Håber satme Varane bare har slået sig lidt. Manden er guld værd for vores hold.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Et lidt mere seriøst forum havde nok bannet ham for lang tid siden. Utroligt så meget galde drengen kommer ud med.
Siempre: Ignorer er bare ikke godt nok i dette tilfælde.
Håber satme Varane bare har slået sig lidt. Manden er guld værd for vores hold.
Hov hov hov ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Juanito
- Gæst
-
Ellers, on-topic: mega ærgerligt. Varane er i den alder hvor en skade kan ødelægge hele karrieren. Det gør det endnu mere bekymrende at det er en tilbagevendende skade. Det får det til at ligne at det er en skade som aldrig helt går væk. Men vi håber vel det bedste..
- Juanito
- Gæst
-
Et af de mest geniale indlæg jeg længe har set!madrid2000 skrev:
Real-Laudrup skrev:
Han satser jo for det meste...rezamadridista skrev: Jeg har læst dine tidligere...
Sådan ser Varane ud:
www.h1n.net/wp-content/uploads/2013/06/r...l-varane-h1n-net.jpg
(se eventuel min profil billed)
Sådan ser Pepe ud:
i2.listal.com/image/3913889/600full-pepe.jpg
Sådan ser Ramos ud:
images6.fanpop.com/image/photos/32200000...32203200-700-700.jpg
Jeg tror du forveksler Varane med enten Pepe eller Ramos.
Spørg endelig løs, hvis du har spørgsmål.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Fordi det er jeg ikkeIkertheman skrev:
Real-Laudrup skrev:
- Juanito
- Gæst
-
I og med at det er det samme knæ som han blev opereret i, ser jeg det som at den nuværende skade delvist kan skyldes den tidligere. Måske ikke bogstaveligt talt en tilbagevendende skade, men du kan vel se hvad jeg mener.M_linding skrev: Det er da ikke en tilbagevendende skade(?)..
Varane ville ikke tillade en skade på sin krop :D
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Varane er ET af de største forsvarstalenter i verden..... jeg ville sige nr.2.Daniel skrev: Varane er verdens største forsvarstalent. Man er god, når man gør nogle er verdens allerbedste forsvarsspillere endnu bedre, og det gør Varane. Pepe og Ramos er elendige sammen, men fantastiske hver især med Varane ved deres side. Stof til eftertanke måske?
Drop det der BS om at Varane gør Ramos og Pepe bedre. De to kan bare ikke spille sammen. Så simpelt som det. Ramos gør det jo fantastisk sammen med Pique for Spanien og Pepe med Bruno Alves for Portugal