Varane skadet igen

12 år 9 måneder siden #13 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Varane skadet igen
Eller blokere ved hjælp af IP, så gamle spøgelser ikke returnerer blot i form af nye lagner.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Jaken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Varane skadet igen
Jeg har læst dine tidligere indlæg også (dog uden at kommentere), men jeg spørger virkelig mig selv, hvordan det overhovedet er muligt at se på tingene så anderledes?

Hvad mener du med "ALLERSIDSTE øjeblik"? Varane er da helt klart den der laver mindst fejl. Og NEJ, jeg overdriver ikke. Varane får endda Ramos til at se uerfaren ud. Hvis Varane ikke placerer sig godt nok, hvorfor er det så at man næsten aldrig ser ham begå frispark?

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, Roesen7, Steen

12 år 9 måneder siden #15 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Varane skadet igen

rezamadridista skrev: Jeg har læst dine tidligere indlæg også (dog uden at kommentere), men jeg spørger virkelig mig selv, hvordan det overhovedet er muligt at se på tingene så anderledes?

Hvad mener du med "ALLERSIDSTE øjeblik"? Varane er da helt klart den der laver mindst fejl. Og NEJ, jeg overdriver ikke. Varane får endda Ramos til at se uerfaren ud. Hvis Varane ikke placerer sig godt nok, hvorfor er det så at man næsten aldrig ser ham begå frispark?

Han satser jo for det meste, han lever på sin hurtighed. Sådan noget kan jo koste stort. Jeg foretrækker spillere der læser spillet. Se på Marquinhos fra PSG, han er på Varane´s alder(tror jeg) men han læser spillet bedre. Jeg har set Varane begå en del dumme frispark som han ikke burde & jeg har set situationer hvor han jo snorksover.
Men som jeg sagde, han er ung!

• patty90
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #16 af patty90
Besvaret af patty90 på emne Varane skadet igen
Ekstrem nedtur :( må bar håbe pepe og ramos finder det gode samarbejde igen som de havde i mesterskabsæsonen

12 år 9 måneder siden #17 af Real-Laudrup

patty90 skrev: Ekstrem nedtur :( må bar håbe pepe og ramos finder det gode samarbejde igen som de havde i mesterskabsæsonen

Pepe & Ramos var ALDRIG et godt samarbejde. Bare se på de to Bayern kampe, det var jo pinligt.

12 år 9 måneder siden #18 af baggins
Besvaret af baggins på emne Varane skadet igen

Real-Laudrup skrev:

patty90 skrev: Ekstrem nedtur :( må bar håbe pepe og ramos finder det gode samarbejde igen som de havde i mesterskabsæsonen

Pepe & Ramos var ALDRIG et godt samarbejde. Bare se på de to Bayern kampe, det var jo pinligt.

Real-Laudrup, er der en eneste spiller på holdet du er tilfreds med og ikke kunne tænke dig at udskifte?

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #19 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Varane skadet igen

Real-Laudrup skrev:

rezamadridista skrev: Jeg har læst dine tidligere indlæg også (dog uden at kommentere), men jeg spørger virkelig mig selv, hvordan det overhovedet er muligt at se på tingene så anderledes?

Han satser jo for det meste, han lever på sin hurtighed. Sådan noget kan jo koste stort. Jeg foretrækker spillere der læser spillet. Se på Marquinhos fra PSG, han er på Varane´s alder(tror jeg) men han læser spillet bedre. Jeg har set Varane begå en del dumme frispark som han ikke burde & jeg har set situationer hvor han jo snorksover.

Sådan ser Varane ud:
www.h1n.net/wp-content/uploads/2013/06/r...l-varane-h1n-net.jpg
(se eventuel min profil billed)
Sådan ser Pepe ud:
i2.listal.com/image/3913889/600full-pepe.jpg
Sådan ser Ramos ud:
images6.fanpop.com/image/photos/32200000...32203200-700-700.jpg

Jeg tror du forveksler Varane med enten Pepe eller Ramos.

Spørg endelig løs, hvis du har spørgsmål.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

12 år 9 måneder siden #20 af Real-Laudrup

baggins skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real-Laudrup, er der en eneste spiller på holdet du er tilfreds med og ikke kunne tænke dig at udskifte?

Lopez, Carvajal, Varane, Ramos, Nacho, Marcelo, Illarra, Modric, Isco, Bale, Morata og Jese

12 år 9 måneder siden #21 af Real-Laudrup

madrid2000 skrev:

Real-Laudrup skrev:

Sådan ser Varane ud:
www.h1n.net/wp-content/uploads/2013/06/r...l-varane-h1n-net.jpg
(se eventuel min profil billed)
Sådan ser Pepe ud:
i2.listal.com/image/3913889/600full-pepe.jpg
Sådan ser Ramos ud:
images6.fanpop.com/image/photos/32200000...32203200-700-700.jpg

Jeg tror du forveksler Varane med enten Pepe eller Ramos.

Spørg endelig løs, hvis du har spørgsmål.

Forveksler ikke noget som helst. Varane er meget god men mangler stadig en del,( er sikker på at han nok skal lære det) Ramos har jeg ikke været tilfreds med i et stykke tid. Han har lavet dumme fejl der har kostet os. Han bliver nødt til at stramme op. Og Pepe er...... tja han er Pepe.

• patty90
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #22 af patty90
Bayern er heller ikk et dårligt hold tydeligvis og kun begrund af vi ikke kunne score på straffe selv ronaldo kom vi ikke i finalen

12 år 9 måneder siden #23 af Real-Laudrup

patty90 skrev: Bayern er heller ikk et dårligt hold tydeligvis og kun begrund af vi ikke kunne score på straffe selv ronaldo kom vi ikke i finalen

Tænker ikke på straffesparket. Han havde jo ikke styr på noget som helst i de 2 kampe. Og ved Ribery´s mål misser han jo fuldstændig bolden. Og Pepe var ikke meget bedre, han begik jo det skandaløse straffe og Robben scorede.

• patty90
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #24 af patty90
Det var bedre end nu det helt sikkert

Leveret af Kunena Forum