Varane skadet igen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg er også glad for at have Varane og jeg vil være endnu mere glad hvis han lærte at læse spillet og placere sig bedre på banen.falle skrev:
Real-Laudrup skrev: Jeg synes bare at vi Real Madrid fans burde tage brillerne af når vi diskuterer fodbold
Det har du fuldstændig ret i.
Jeg er skide træt af at Angel di Maria tror at et fodboldstadion er et filmstudie.
Jeg er skide træt af at Pepe tror at han er med i Mortal Kombat.
Jeg er skide træt af at Benzema ikke ville kunne finde vej til målet om han så fik en gps i hånden.
Jeg er skide træt af at Ramos på nuværende tidspunkt har flest røde kort i Madrids historie.
Jeg er skide træt af at Coentrao blev i Madrid da transfervinduet lukket.
MEN! Jeg er mega glad for at have Varane på holdet. Manden er bedre end Ramos og Pepe, og alt det i en alder af blot 20 år. Hans fremtid bliver for vild, og Perez burde give ham en livstidskontrakt :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det handler om hvordan vi forsvarer som et hold. Barca skabte jo ingen chancer imod Bayern - Selv på Camp Nou hvor Boateng og Van Buyten spillede!Jaken skrev:
Real-Laudrup skrev: Jeg kritiserer ikke Varane. Jeg startede med at sige at vi ikke skal hype ham så meget. Og det er fordi at mange Real Madrid fans taler som om: Åh når Varane kommer tilbage så skal vores forsvar nok forbedre sig og det er jo ikke tilfældet.
Varane er dog stadig en markant forbedring i forhold til både Pepe og Ramos, sådan som de har spillet. Så lige dér hopper jeg med på vognen.
Real-Laudrup skrev: Jeg blev spurgt hvilke spillere jeg er tilfreds med og vil beholde. Varane var med på den liste. Jeg er jo ikke utilfreds med ham, jeg siger bare at der er ting, han kan forbedre. Og så begynder folk at kalde mig troll, Barca fan osv.
At sige, at en 20-årig stadig kan forbedre sig, er som at sige, at jorden er rund. Naturligvis kan han forbedre sig og lur mig om han ikke også gør det over de kommende år. Han er et kæmpe talent og har udviklet sig massivt over de seneste par år.
Hvad jeg mener er at han burde være bedre til det end han er nu.
Real-Laudrup skrev: Jeg er også glad for at have Varane og jeg vil være endnu mere glad hvis han lærte at læse spillet og placere sig bedre på banen.
Hvorfor er det, at du forventer, at han er Beckenbauer, Baresi, Bobby Moore eller Cannavaro? Hvor er realitetssansen? Selvfølgelig bliver han bedre, så hvorfor bekymrer du dig så meget? Har han virkelig ikke gjort nok for at imponere dig?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Forventer jeg heller ikke, jeg føler bare at han burde være bedre til de ting jeg nævnteJaken skrev:
Real-Laudrup skrev: Jeg er også glad for at have Varane og jeg vil være endnu mere glad hvis han lærte at læse spillet og placere sig bedre på banen.
Hvorfor er det, at du forventer, at han er Beckenbauer, Baresi, Bobby Moore eller Cannavaro? Hvor er realitetssansen? Selvfølgelig bliver han bedre, så hvorfor bekymrer du dig så meget? Har han virkelig ikke gjort nok for at imponere dig?
Real-Laudrup skrev: Forventer jeg heller ikke, jeg føler bare at han burde være bedre til de ting jeg nævnte
Hvilket leder mig tilbage til mit tidligere spørgsmål: Har han virkelig ikke gjort nok for at imponere dig?
Og mine oprindelige spørgsmål: Hvornår har en 20-årig nogensinde været en komplet spiller? og hvor mange tyveårige har været mere imponerende i deres udvikling og generelle niveau end Varane?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Han har imponeret mig med nogle ting. Men synes også at han har været lidt hypet, for det meste af Real Madrid fansJaken skrev:
Real-Laudrup skrev: Forventer jeg heller ikke, jeg føler bare at han burde være bedre til de ting jeg nævnte
Hvilket leder mig tilbage til mit tidligere spørgsmål: Har han virkelig ikke gjort nok for at imponere dig?
Og mine oprindelige spørgsmål: Hvornår har en 20-årig nogensinde været en komplet spiller? og hvor mange tyveårige har været mere imponerende i deres udvikling og generelle niveau end Varane?
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg er ikke en troll eller snotdum bare fordi jeg ikke roser jeres små engle til skyerne. Og jo lille Lars, det er min første bruger.Lars1991 skrev: Hvorfor diskuterer i allesammen med en enkel person? Lad ham nu bare være. Enten er han en troll, ellers er han snotdum og ikke værd at spilde tid på. Og så tror jeg heller ikke på det er hans første bruger herinde.
- Ikertheman
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Jeg er ikke en troll eller snotdum bare fordi jeg ikke roser jeres små engle til skyerne. Og jo lille Lars, det er min første bruger.Lars1991 skrev: Hvorfor diskuterer i allesammen med en enkel person? Lad ham nu bare være. Enten er han en troll, ellers er han snotdum og ikke værd at spilde tid på. Og så tror jeg heller ikke på det er hans første bruger herinde.
Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du er barca fan? Det er der intet galt i og det respekterer vi.
Ikertheman skrev:
Real-Laudrup skrev:
Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du er barca fan? Det er der intet galt i og det respekterer vi.
Jeg har fulgt med i mange år og været bruger i snart 2 år. Jeg er oppe på ca 400 indlæg, hvor jeg slf har nogle svipsere som alle kan have.
Real-Laudrup - du har været bruger i 3 dage og er allerede op på 100 indlæg, hvor størstedelen af dine indlæg har været usaglige. Kan du ikke for min, din og alles skyld skrue lidt ned for charmen og huske at det ikke handler om kvatitativet af indlæg, men af kvalitetet.
Jeg har ikke lyst til at fortsætte denne debat, da den flere gange er blevet besvaret.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Jeg VIL have en ny paragraf indført: "Naturligt stupide personer er ikke velkommen på Madridista.dk", hvorfor efter der bliver linket videre til en side med følgende to spørgsmål, hvor man SKAL svare rigtigt:
Er Varane verdens største forsvarstalent? Ja/Nej
Har Varane nogen nævneværdige mangler? Ja/Nej
Raul-Laudrup..... hvorfor ikke ta' den allerede nu, så du kan blive ekspederet ud af dette forum, som vi efterstræber at holde sagligt! Der OK at have sin egen mening, men det er ikke OK at agere fjols med vilje...... Forhåbentlig!
Varane er verdens største forsvarstalent. Han har ingen svagheder, ud over sit knæ pt., men det skal han nok komme efter. Man er god, når man gør nogle er verdens allerbedste forsvarsspillere endnu bedre, og det gør Varane. Pepe og Ramos er elendige sammen, men fantastiske hver især med Varane ved deres side. Stof til eftertanke måske?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real-Laudrup skrev:
Der er Real Madrid fans der indrømmer at Messi er den bedste. Men jeg har aldrig og jeg mener ALDRIG set en Barca fan sige at Ronaldo er bedre end MessiSteen skrev: Sådan føler jeg også Barcelona fans har det, bare omvendt.
Du mener "indrømme at Ronaldo er bedre end Messi"
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)