Varane skadet igen

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #37 af falle
Besvaret af falle på emne Varane skadet igen

Steen skrev: Real-Laudrup

Varane har spillet 50 kampe for Real Madrid, og han har kun fået ét gult kort, og ingen røde. Mon ikke at han har styr på at time sine ''satsede'' tacklinger?

Meget flot!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #38 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Varane skadet igen

Real-Laudrup skrev:

falle skrev: Kære Real-Laudrup,

Jeg tror at jeg taler på alles vegne:

Den er squ meget sjov, må jeg indrømme. Så slemt er det vel ikke?

Jeg har spurgt dig før og gør det gerne igen.

Du er ikke helt færdigbagt vel?

Om det er slemt må du selv rode med. Men du sidder ene mand og forsvarer den holdning om Varane.

You do the math

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #39 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Varane skadet igen

Real-Laudrup skrev:

Ikertheman skrev:

Real-Laudrup skrev: Så foreslår jeg at du analyserer lidt bedre

Jeg foreslår, at DU analyserer lidt bedre, prøv at se, hvor højt vores forsvarskæde står i 70% af tilfældende i f.eks.

Det er jo forsvarsspil af høj, høj, HØJ klasse fra en 19-årig.. Jeg ser gerne, at du nævner andre, som lige så effektivt kan lukke verdensklasse angribere ned UDEN "satsende" forsvarsspil..

Mange af dem er jo "Last-ditch challenges" som man siger. De skal være spot on ellers er det straffe/frispark og gult eller direkte rødt. Han udnytter jo sin hurtighed, han er ude af position i mange a situationerne. Det er derfor jeg siger, han skal læse spillet bedre og placere sig bedre. Bare kig på den med Evra hvis dommeren havde givet Varane det røde kort han fortjente så var vi jo ude af CL allerede i 1/8 dels finalen.

Vi er enige om, at forpurre modstanderen i at score mål. Han forudser modstanderens træk og slår til. Her benytter han sin hurtighed MEN OGSÅ sin evne til at læse spillet, så kan du da ikke komme her og sige, at hans positionering er lort..

Problemet er, at du kan revse alle andre fra Reals hold før du kan revse Varane, for han leverer kvalitetsspil, især på så svær en position i den alder..
Det er flot, at du kan komme med et eksempel, hvor han begår et frispark, som ikke nødvendigvis er til rødt, da de står på linje med Ramos, omend lidt tættere på mål, men da Evra skal have bolden med, så kunne Ramos (måske).. Enig om, at Varane stod til et kort der, men hvis du nu prøver at analysere situationen, så går vores kære Arbeloa højt op på banen for at presse og efterlader Varane med 2 spillere, altså en gedigen lortesituation.. Ramos prøver at trække offsidefælden langt væk fra Varane, Arbeloa sælger ham i den situation..
Holdets problem er ikke Varane, nærmere hans skade, da jeg ser ham som en mand, der ville kunne hjælpe os ud af krisen..

Jeg har ikke tænkt mig at diskutere mere med dig,

EDIT:
Ramos fik underkendt et mål og Rafael havde en handball på stregen, så det er squ svært at snakke om "retfærdighed"....
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Ikertheman.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #40 af falle
Den såkaldte Real Madrid-fan, Real-Laudrup, har på 24 timer kritiseret holdets bærende kræfter og kun udtrykt begejstring for de mindre brugte spillere, som må siges at være grønne i klubben, og samtidigt fået hele madridista.dk på nakken.

Velkommen hjem, Hugol :)
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved falle.

12 år 9 måneder siden #41 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Varane skadet igen
Hahahaha. Real-Laudrup får vores alle sammens pis i kog. Ved ikke om det er en troll?

Som alle andre siger, varane er fantastisk kølig og klog. Selv uden hurtighed ville han være en klassespiller. Det er faktisk utroligt at han er blevet så klog på banen når man tænker på hvor hurtig han egentlig er, der er mange midterforsvarer der først bliver kloge på banen når de bliver ældre og mister farten

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #42 af falle
Det fedeste ved Varane er, at han uden problem løber fra Barcelonas hurtige dværge, vel at mærke med hans store fysik.

12 år 9 måneder siden #43 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Varane skadet igen

Varane har spillet 50 kampe for Real Madrid, og han har kun fået ét gult kort, og ingen røde. Mon ikke at han har styr på at time sine ''satsede'' tacklinger?

Det er jo derfor jeg siger at de skal være SPOT ON ellers kan det gå galt. Det er risikabelt, hvilket er derfor jeg foretrækker at han læser spillet bedre så han ikke skal satse og risikerer et gult eller endda et direkte rødt

12 år 9 måneder siden #44 af Real-Laudrup

falle skrev: Den såkaldte Real Madrid-fan, Real-Laudrup, har på 24 timer kritiseret holdets bærende kræfter og kun udtrykt begejstring for de mindre brugte spillere, som må siges at være grønne i klubben, og samtidigt fået hele madridista.dk på nakken.

Du er en sjov fyr. Men jeg har allerede sagt at jeg ikke er Hugol

12 år 9 måneder siden #45 af Real-Laudrup

Ikertheman skrev:

Real-Laudrup skrev:

Ikertheman skrev:

Real-Laudrup skrev: Så foreslår jeg at du analyserer lidt bedre

Jeg foreslår, at DU analyserer lidt bedre, prøv at se, hvor højt vores forsvarskæde står i 70% af tilfældende i f.eks.

Det er jo forsvarsspil af høj, høj, HØJ klasse fra en 19-årig.. Jeg ser gerne, at du nævner andre, som lige så effektivt kan lukke verdensklasse angribere ned UDEN "satsende" forsvarsspil..

Mange af dem er jo "Last-ditch challenges" som man siger. De skal være spot on ellers er det straffe/frispark og gult eller direkte rødt. Han udnytter jo sin hurtighed, han er ude af position i mange a situationerne. Det er derfor jeg siger, han skal læse spillet bedre og placere sig bedre. Bare kig på den med Evra hvis dommeren havde givet Varane det røde kort han fortjente så var vi jo ude af CL allerede i 1/8 dels finalen.

Vi er enige om, at forpurre modstanderen i at score mål. Han forudser modstanderens træk og slår til. Her benytter han sin hurtighed MEN OGSÅ sin evne til at læse spillet, så kan du da ikke komme her og sige, at hans positionering er lort..

Problemet er, at du kan revse alle andre fra Reals hold før du kan revse Varane, for han leverer kvalitetsspil, især på så svær en position i den alder..
Det er flot, at du kan komme med et eksempel, hvor han begår et frispark, som ikke nødvendigvis er til rødt, da de står på linje med Ramos, omend lidt tættere på mål, men da Evra skal have bolden med, så kunne Ramos (måske).. Enig om, at Varane stod til et kort der, men hvis du nu prøver at analysere situationen, så går vores kære Arbeloa højt op på banen for at presse og efterlader Varane med 2 spillere, altså en gedigen lortesituation.. Ramos prøver at trække offsidefælden langt væk fra Varane, Arbeloa sælger ham i den situation..
Holdets problem er ikke Varane, nærmere hans skade, da jeg ser ham som en mand, der ville kunne hjælpe os ud af krisen..

Jeg har ikke tænkt mig at diskutere mere med dig,

EDIT:
Ramos fik underkendt et mål og Rafael havde en handball på stregen, så det er squ svært at snakke om "retfærdighed"....

Ja de andre spillere er heller ikke prangende. Men han kan bare ikke begå sådan et frispark, lad ham komme forbi. Og jo, det var direkte rødt. Heldigvis for os var den dommer elendig.
Nu stiller jeg alle herinde et spørgsmål. Hvis Varane spillede for Barca, ville i så rose ham til skyerne som i gør nu?

12 år 9 måneder siden #46 af Steen
Besvaret af Steen på emne Varane skadet igen

Real-Laudrup skrev:

Det er jo derfor jeg siger at de skal være SPOT ON ellers kan det gå galt. Det er risikabelt, hvilket er derfor jeg foretrækker at han læser spillet bedre så han ikke skal satse og risikerer et gult eller endda et direkte rødt

Men tror du nu ikke at han læser spillet ret godt, siden det næsten aldrig går galt for ham?
Du kan umuligt være Real Madrid fan.. Hvis du bare er ude på at trolle, kan du så ikke finde på noget bedre at foretage dig, i stedet for at spilde din og andres tid?

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #47 af falle
Vi har da tidligere kommet med masser af ros til deres spillere. Abidal, Touré, Eto'o og Ronaldinho har fået rigelig med pæne ord herfra. Jeg troede du sagde, at du havde fulgt med i forummet uden er at være registreret? ;)

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #48 af falle

Real-Laudrup skrev:

falle skrev: Den såkaldte Real Madrid-fan, Real-Laudrup, har på 24 timer kritiseret holdets bærende kræfter og kun udtrykt begejstring for de mindre brugte spillere, som må siges at være grønne i klubben, og samtidigt fået hele madridista.dk på nakken.

Du er en sjov fyr. Men jeg har allerede sagt at jeg ikke er Hugol

Det sagde de andre Hugols også ;)

Leveret af Kunena Forum