Varane skadet igen

12 år 9 måneder siden #25 af El Madridista
Besvaret af El Madridista på emne Varane skadet igen

Real-Laudrup skrev: fx så satser han jo utrolig meget. Hvor mange gange har vi ikke set ham komme glidende i ALLERSIDSTE øjeblik?

Jeg har aldrig set en så rolig, afventende, og absolut ikke-satsende, forsvarer som Varane. Hans indgreb er verdensklasse, netop fordi han ikke satser, men griber ind når chancen er bedst. Han får en bolderobring til at se åndsvagt let ud, selv overfor spillets allerbedste.

Fantastisk hvor forskelligt man ser.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Vildfaren, Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #26 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Varane skadet igen

El Madridista skrev:

Real-Laudrup skrev: fx så satser han jo utrolig meget. Hvor mange gange har vi ikke set ham komme glidende i ALLERSIDSTE øjeblik?

Jeg har aldrig set en så rolig, afventende, og absolut ikke-satsende, forsvarer som Varane. Hans indgreb er verdensklasse, netop fordi han ikke satser, men griber ind når chancen er bedst. Han får en bolderobring til at se åndsvagt let ud, selv overfor spillets allerbedste.

Fantastisk hvor forskelligt man ser.

Så foreslår jeg at du analyserer lidt bedre

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #27 af falle
Besvaret af falle på emne Varane skadet igen
Kære Real-Laudrup,

Jeg tror at jeg taler på alles vegne:

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #28 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Varane skadet igen

Real-Laudrup skrev: Nu bliver jeg nok endnu mere upopulær men jeg synes at folk skal holde op med at hype Varane så meget. Han er god ja men han mangler stadig en del, fx så satser han jo utrolig meget. Hvor mange gange har vi ikke set ham komme glidende i ALLERSIDSTE øjeblik? Og det er fordi at han ikke placerer sig godt nok, han læser ikke spillet godt nok, han lever på sin hurtighed.
Men han er ung, han skal nok lære det - han bliver nødt til at lære det! Han kommer ikke til at være så hurtig når han er 30-31

Drenge, vi har klart at gøre med en(dnu en) troll! Hvis man læser nogle, af hans andre indlæg, så er det kun for at få opmærksomhed og respons, gerne den ukonstruktive respons..
Det er så let, at gemme sig bag sin computerskærm og keyboard, og hvis man så ikke får nok opmærksomhed i sit hverdag, wupti, så smutter man bare ind på et fora og erklærer sig lodret uenig i de mest obskure ting..

Prøv at søg på "varane" på youtube, billederne taler for sig selv, magen til kølig 19-årig midterforsvarer har jeg ikke set før... Han er konge..

12 år 9 måneder siden #29 af Real-Laudrup

falle skrev: Kære Real-Laudrup,

Jeg tror at jeg taler på alles vegne:

Den er squ meget sjov, må jeg indrømme. Så slemt er det vel ikke?

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #30 af Ikertheman

Real-Laudrup skrev: Så foreslår jeg at du analyserer lidt bedre

Jeg foreslår, at DU analyserer lidt bedre, prøv at se, hvor højt vores forsvarskæde står i 70% af tilfældende i f.eks.

Det er jo forsvarsspil af høj, høj, HØJ klasse fra en 19-årig.. Jeg ser gerne, at du nævner andre, som lige så effektivt kan lukke verdensklasse angribere ned UDEN "satsende" forsvarsspil..

12 år 9 måneder siden #31 af Real-Laudrup

Ikertheman skrev:

Real-Laudrup skrev: Nu bliver jeg nok endnu mere upopulær men jeg synes at folk skal holde op med at hype Varane så meget. Han er god ja men han mangler stadig en del, fx så satser han jo utrolig meget. Hvor mange gange har vi ikke set ham komme glidende i ALLERSIDSTE øjeblik? Og det er fordi at han ikke placerer sig godt nok, han læser ikke spillet godt nok, han lever på sin hurtighed.
Men han er ung, han skal nok lære det - han bliver nødt til at lære det! Han kommer ikke til at være så hurtig når han er 30-31

Drenge, vi har klart at gøre med en(dnu en) troll! Hvis man læser nogle, af hans andre indlæg, så er det kun for at få opmærksomhed og respons, gerne den ukonstruktive respons..
Det er så let, at gemme sig bag sin computerskærm og keyboard, og hvis man så ikke får nok opmærksomhed i sit hverdag, wupti, så smutter man bare ind på et fora og erklærer sig lodret uenig i de mest obskure ting..

Prøv at søg på "varane" på youtube, billederne taler for sig selv, magen til kølig 19-årig midterforsvarer har jeg ikke set før... Han er konge..

Jeg siger jo ikke at Varane er dårlig! Jeg siger bare at han kan forbedre sig og det jeg er sikker på at han nok skal. Vær opmærksom

12 år 9 måneder siden #32 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Varane skadet igen
Hvor gammel er du egentlig?? Bare nysgerrig.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #33 af Ikertheman

Real-Laudrup skrev:

Ikertheman skrev:

Jeg siger jo ikke at Varane er dårlig! Jeg siger bare at han kan forbedre sig og det jeg er sikker på at han nok skal. Vær opmærksom

Har jeg på noget tidspunkt skrevet, at du synes, at han var dårlig?
Du kan ikke først sige, at han kun lever på sin hurtighed og så derefter trække i land.. I mange tilfælde står forsvarslinje højt og så kommer det til løbedueller og her har Varane uden tvivl stillet sig klogt, hvis han kan forhindre modstanderen i at score mål.. I en video på over 9 min så jeg ham kun begå frispark 1 gang, jeg ved godt, at man skal være kildekritisk, men har taler vi altså om over 20 chancer, hvor en Ramos/Pepe konstellation højst sandsynligt havde "givet" modstanderen et mål - så er det en fejl, at han giver mange frispark, jeg beundrer ham tværtimod for hans kølighed i pressede situationer og evnen til at træffe de rigtige valg.. Endvidere er det klassisk, at spillere i deres yngre dage kan gøre op for deres mangel af erfaring vha. deres hurtighed og så kommer positioneringen o.lign. på et senere tidspunkt, det er punkter, som Varane kan forbedre, ja, det kan alle, men han er allerede på et højt, højt niveau af disse..

12 år 9 måneder siden #34 af Real-Laudrup

Ikertheman skrev:

Real-Laudrup skrev: Så foreslår jeg at du analyserer lidt bedre

Jeg foreslår, at DU analyserer lidt bedre, prøv at se, hvor højt vores forsvarskæde står i 70% af tilfældende i f.eks.

Det er jo forsvarsspil af høj, høj, HØJ klasse fra en 19-årig.. Jeg ser gerne, at du nævner andre, som lige så effektivt kan lukke verdensklasse angribere ned UDEN "satsende" forsvarsspil..

Mange af dem er jo "Last-ditch challenges" som man siger. De skal være spot on ellers er det straffe/frispark og gult eller direkte rødt. Han udnytter jo sin hurtighed, han er ude af position i mange a situationerne. Det er derfor jeg siger, han skal læse spillet bedre og placere sig bedre. Bare kig på den med Evra hvis dommeren havde givet Varane det røde kort han fortjente så var vi jo ude af CL allerede i 1/8 dels finalen.

12 år 9 måneder siden #35 af Real-Laudrup

Ikertheman skrev:

Real-Laudrup skrev:

Ikertheman skrev:

I en video på over 9 min så jeg ham kun begå frispark 1 gang

Selvfølgelig sætter han ikke de frispark Varane har begået ind i en video der jo skal få ham til at se god ud!

12 år 9 måneder siden #36 af Steen
Besvaret af Steen på emne Varane skadet igen
Real-Laudrup

Varane har spillet 50 kampe for Real Madrid, og han har kun fået ét gult kort, og ingen røde. Mon ikke at han har styr på at time sine ''satsede'' tacklinger?
Følgende bruger(e) sagde tak: falle, Real Madrid, Vildfaren

Leveret af Kunena Forum