Optakt: Det lugter af playoff
anes skrev: Casillas;
Sergio Ramos, Varane, Pepe, Marcelo;
Xabi Alonso, Khedira, Modric;
Bale, Cristiano, Benzema
Så var opstillingen der med Ramos som højreback og Xabi, Khedira og Modric på midten
Bænk Diego López, Carvajal, Arbeloa, Jesé, Di María, Isco, Illarra
Overraskende. Der er åbenbart faldende tiltro til Arbeloa OG Carvajal. Ramos er trods alt ikke bedst derude, om end det godt kan ske, at han alligevel er bedre end de to vante højrebacks i truppen!
Spiller vi klogt og disciplineret kan dette hold sagtens straffe Juventus på omstillingerne. Jeg tror på tre point.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
God kampe drenge.
Dog har jeg stor tiltro at det kommer til at fungere i aften, tror også at Alonso bliver vigtig for holdet i kampen.
- The Legend
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Ja, vi bliver nødt til at spille direkte med Bale og Ronaldo på holdet. Derfor var jeg kritisk overfor købet. Da det ikke passer til den måde Ancelotti, sagde at han ville spille på. Men det var ikke et sportsligt køb, som jeg har sagt før.The Legend skrev: Vi skal jo aldrig spille med en falsk 9'er, når vi spiller så direkte, det vil jo slet ikke give nogen mening. Så er det ligemeget, om det er en stor kamp eller hvad det er.
Jeg ville ikke hente Götze for at udelukkende bruge ham som falsk 9´er, men det ville have været en spændene mulighed.
Da jeg nævnte de store kampe, talte jeg om at Illarra og Alonso skal spille sammen.
Det er da udelukkende et sportsligt køb, og jeg har endnu ikke set nogle tegn på, at Ancelotti vil spille den slags fodbold, som du nævner. Og vi bliver ikke "nød" til at spille direkte med Bale og Ronaldo, det kommer blot an på, hvem de spiller sammen med. Jeg mener dog, at vi skal spille direkte.
Så er der også en kampoptakt til jer derude :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Juve har ikke Lewandowski!mortenj skrev: Åh nej. Giver mig flashback til Dortmund kampen hvor vi stillede med samme forsvarskæde. Det var dog ikke kun forsvarets skyld at det sejlede så voldsomt i den kamp.
Dog har jeg stor tiltro at det kommer til at fungere i aften, tror også at Alonso bliver vigtig for holdet i kampen.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nu får jeg ondt i hovedet. Jeg har forklaret at købet af Bale komplicerede alt. Vi var jo i en god position til at spille på den måde med Özil og Isco på holdet. Bale og Ronaldo kan ikke spille på den måde, derfor er vi gået længere væk fra det. Forstår du det nu?The Legend skrev: Det er da udelukkende et sportsligt køb, og jeg har endnu ikke set nogle tegn på, at Ancelotti vil spille den slags fodbold, som du nævner. Og vi bliver ikke "nød" til at spille direkte med Bale og Ronaldo, det kommer blot an på, hvem de spiller sammen med. Jeg mener dog, at vi skal spille direkte.
Og nej, Bale var ikke et sportsligt køb, ikke fra Perez´ synpunkt. Det er vel mere elle mindre slået fast at det var en reaktion på Barcelona´s køb af Neymar.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Real-Laudrup skrev:
Juve har ikke Lewandowski!mortenj skrev: Åh nej. Giver mig flashback til Dortmund kampen hvor vi stillede med samme forsvarskæde. Det var dog ikke kun forsvarets skyld at det sejlede så voldsomt i den kamp.
No shit Sherlock...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Lige netop derfor er jeg ikke så bekymret som jeg var den aften!DarioGomez skrev:
Real-Laudrup skrev:
No shit Sherlock...
- The Legend
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Nu får jeg ondt i hovedet. Jeg har forklaret at købet af Bale komplicerede alt. Vi var jo i en god position til at spille på den måde med Özil og Isco på holdet. Bale og Ronaldo kan ikke spille på den måde, derfor er vi gået længere væk fra det. Forstår du det nu?The Legend skrev: Det er da udelukkende et sportsligt køb, og jeg har endnu ikke set nogle tegn på, at Ancelotti vil spille den slags fodbold, som du nævner. Og vi bliver ikke "nød" til at spille direkte med Bale og Ronaldo, det kommer blot an på, hvem de spiller sammen med. Jeg mener dog, at vi skal spille direkte.
Og nej, Bale var ikke et sportsligt køb, ikke fra Perez´ synpunkt. Det er vel mere elle mindre slået fast at det var en reaktion på Barcelona´s køb af Neymar.
Jeg kan bare ikke se, hvorfor du ikke mener, at det er et sportsligt køb. Et sportsligt køb er vel et køb af en spiller, hvor det vigtigste ved købet har været spillerens sportslige kvaliteter, og det er købet af Bale vel netop. Link en artikel, hvor der står, at købet af Bale er et modsvar til Barcelonas køb af Neymar, så vidt jeg ved, var Bale også på vej til Real i sommeren 2012, og der var Neymar ikke i Barcelona - så elendigt argument, der overhovedet ikke kan benyttes, da du kun har påstande som belæg.
- The Legend
- Gæst
-