Optakt: Det lugter af playoff

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #73 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Optakt: Det lugter af playoff

The Legend skrev:

LasseRMD skrev: Casillas står en rigtig fin kamp - giv ham nu den chance i weekenden Carlo.

Hvorfor er vi så dårlige i første halvleg? Undervurderer vi Juventus? Anden halvleg var meget bedre!

I mine øjne spiller vi dårlig i første halvleg, fordi det taktiske oplæg var lige så dårligt som mod Barcelona. Nemlig at vi skal gå ind til kampen og spille på Juventus præmisser, og derved bliver det bare en ren forsvarskamp, hvilket vi har været dårlige til i denne sæson. Og når vi så får bolden, mangler vi manden, der skal lægge de kreative afleveringer til angriberne.

Jeg er enig i dine perspektiver...

Lagde mærke til, at Khedira ikke tog nogle dybdeløb i 1. halvleg, det gjorde Modric derimod (uden held)... Efter pausen fik han lov til at blive den dybe spillefordeler, da Alonso var mere eller mindre mandsopdækket, Alonso benyttede dette til at være skarpe på 2. bolden og være med i opspillet, når Juve var skævvredet eller markeringen ikke var der..

Vi led lidt under, at de 3 forreste stod stille i 1. halvleg og vi manglede bindeleddet mellem angreb/midtbane... Vores backs kom også meget bedre med i 2. halvleg, hvilket hjalp til at åbne Juventus op..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• michaelk94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #74 af michaelk94
Besvaret af michaelk94 på emne Optakt: Det lugter af playoff

Real Madrid skrev:

michaelk94 skrev:

LasseRMD skrev: Casillas står en rigtig fin kamp - giv ham nu den chance i weekenden Carlo.

Hvorfor er vi så dårlige i første halvleg? Undervurderer vi Juventus? Anden halvleg var meget bedre!

Jeg synes rent faktisk vi undervurderer os selv ligesom vi gjorde mod Barca.

Undervurderer os selv?
Kan du fortælle lidt mere om, hvad du præcis mener med det? :-)

Jeg mener ikke vi tror nok på vores presspil og derfor alt for hurtigt trækker os tilbage så snart 2-3 afleveringer lykkedes for modstanderholdet. Vi har netop et enormt godt presspil og vi er samtidig rigtig gode til at få kontrol over spillet. Derfor ærgrer det mig, at vi både i 1. halvleg i dag og 1. halvleg på Camp Nou, alt for hurtigt lægger os tilbage i vores defensive udgangspunkt. I 2. halvleg tør vi derimod at gå højt på banen og det udløser en rigtig flot 2. halvleg. Desuden bliver første mål jo netop skabt på det presspil, hvor vi er fire mænd oppe omkring deres højreback, Caceres. :)

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #75 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Optakt: Det lugter af playoff

Ikertheman skrev:

The Legend skrev:

I mine øjne spiller vi dårlig i første halvleg, fordi det taktiske oplæg var lige så dårligt som mod Barcelona. Nemlig at vi skal gå ind til kampen og spille på Juventus præmisser, og derved bliver det bare en ren forsvarskamp, hvilket vi har været dårlige til i denne sæson. Og når vi så får bolden, mangler vi manden, der skal lægge de kreative afleveringer til angriberne.

Jeg er enig i dine perspektiver...

Lagde mærke til, at Khedira ikke tog nogle dybdeløb i 1. halvleg, det gjorde Modric derimod (uden held)... Efter pausen fik han lov til at blive den dybe spillefordeler, da Alonso var mere eller mindre mandsopdækket, Alonso benyttede dette til at være skarpe på 2. bolden og være med i opspillet, når Juve var skævvredet eller markeringen ikke var der..

Vi led lidt under, at de 3 forreste stod stille i 1. halvleg og vi manglede bindeleddet mellem angreb/midtbane... Vores backs kom også meget bedre med i 2. halvleg, hvilket hjalp til at åbne Juventus op..

Helt enig

12 år 8 måneder siden #76 af LasseRMD

Real Madrid skrev:

michaelk94 skrev:

Jeg synes rent faktisk vi undervurderer os selv ligesom vi gjorde mod Barca.

Undervurderer os selv?
Kan du fortælle lidt mere om, hvad du præcis mener med det? :-)

Tror han mener det The Legend lige har skrevet - nemlig at vi i første halvleg spiller på Juventus' præmisser. Derimod tør vi spille vores eget spil i anden halvleg, og er offensive samt direkte.

Desuden syntes jeg Khedira er den bedste i anden halvleg. Ved ikke med jer? :-)

12 år 8 måneder siden #77 af Real-Laudrup

Pepe skrev: Di Maria må bare gerne skride.

Det er sgu ret aggressivt, Pepe må virkelig være dit idol.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real-Laudrup.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #78 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Det lugter af playoff

Ikertheman skrev:

Hvad er det for noget at skrive? Jeg prøver virkelig hårdt på at ignorere folk, som dig og Real-Laudrup, men hvor er det bare en intetsigende og latterlig besked, som der fylder - andre folk spilder sin tid af at læse din besked (de spilder også tiden ved at læse min!!)

Vil du ikke godt i fremtiden bare prøve på at argumentere for dine postulater, i stedet for bare en slynge en ordentlig omgang galde i vores retning? Det er spild af liv (såre simpelt) at læse sådanne indlæg!!!

han er elendig og mister for mange bolde, det er ytringsfrihed jeg må gerne have egen mening;).

• michaelk94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #79 af michaelk94
Besvaret af michaelk94 på emne Optakt: Det lugter af playoff

Pepe skrev:

Ikertheman skrev:

Hvad er det for noget at skrive? Jeg prøver virkelig hårdt på at ignorere folk, som dig og Real-Laudrup, men hvor er det bare en intetsigende og latterlig besked, som der fylder - andre folk spilder sin tid af at læse din besked (de spilder også tiden ved at læse min!!)

Vil du ikke godt i fremtiden bare prøve på at argumentere for dine postulater, i stedet for bare en slynge en ordentlig omgang galde i vores retning? Det er spild af liv (såre simpelt) at læse sådanne indlæg!!!

han er elendig og mister for mange bolde, det er ytringsfrihed jeg må gerne have egen mening;).

Se, der tager du fejl. Der er ikke ytringsfrihed på et internetforum.

12 år 8 måneder siden #80 af Real-Laudrup

Pepe skrev: han er elendig og mister for mange bolde, det er ytringsfrihed jeg må gerne have egen mening;).

Elendig, ligefrem? De fleste ser ham som en af de 3-4 bedste spillere denne sæson.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 8 måneder siden #81 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Optakt: Det lugter af playoff
Lige en reminder til alle: Man har lov til hver sin mening, men da dette er et debat forum så skal i huske så vidt muligt at komme med en argumentation til hvorfor i lige har den bestemte holdning. Jo bedre argumentation, jo bedre debat. Det gavner alle, inklusiv jer selv :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe, andreashn

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #82 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Det lugter af playoff

Real-Laudrup skrev:

Pepe skrev: han er elendig og mister for mange bolde, det er ytringsfrihed jeg må gerne have egen mening;).

Elendig, ligefrem? De fleste ser ham som en af de 3-4 bedste spillere denne sæson.

jeg elsker på den måde di maria presser modstander på og hans løb og hårdt arbejde, men men men er du gal hvor mister han mange bolde, det har fået mig til at smadder mange ting i huset. Til jer alle sammen kig lige på de første 30 sekunder fra starten af kampen mod Rayo hvor han mister bolden TRE gang, altså vi snakker tre mistet bolde på 30 sekunder af en spiller af hans kaliber i en klub af Real Madrids kaliber , i total upresset situationer. Det kalder man for ELENDIGT.

Hvad føre dumt boldtab til? Mål, returløb, træthed, gulekort, rødekort.

Hvor er jeg glad for at Bale er kommet igang så skal jeg ikke se mere til di maria forhåbentligt og at bale fortsætter.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Pepe.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #83 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Det lugter af playoff

Pepe skrev:

Real-Laudrup skrev:

jeg elsker på den måde di maria presser modstander på og hans løb og hårdt arbejde, men men men er du gal hvor mister han mange bolde, det har fået mig til at smadder mange ting i huset. Til jer alle sammen kig lige på de første 30 sekunder fra starten af kampen mod Rayo hvor han mister bolden TRE gang, altså vi snakker tre mistet bolde på 30 sekunder af en spiller af hans kaliber i en klub af Real Madrids kaliber , i total upresset situationer. Det kalder man for ELENDIGT.

Hvad føre dumt boldtab til? Mål, returløb, træthed, gulekort, rødekort.

Hvor er jeg glad for at Bale er kommet igang så skal jeg ikke se mere til di maria forhåbentligt og at bale fortsætter.

Det er jo den type spiller Di Maria er. Enten leverer han genialiltet, eller også falder han igennem. Når man har med en så kreativ spiller at gøre, så kan man ikke undgå, at der også kommer boldtab. Det er præcis det samme med andre kreative kræfter, og man kan ikke forvente 90 minutter med sikre afleveringer. Hvordan skal vi så skabe chancer? Di Maria har været rigtig god i denne sæson og har været arkitekten bag mange gode chancer.

Leveret af Kunena Forum