Optakt: Det lugter af playoff
- The Legend
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det er blevet rapporteret flere gange før, jeg kan ikke finde artikler da det for det meste er blevet sagt live, af flere pålidelige kilder.The Legend skrev:
Real-Laudrup skrev:
Nu får jeg ondt i hovedet. Jeg har forklaret at købet af Bale komplicerede alt. Vi var jo i en god position til at spille på den måde med Özil og Isco på holdet. Bale og Ronaldo kan ikke spille på den måde, derfor er vi gået længere væk fra det. Forstår du det nu?The Legend skrev: Det er da udelukkende et sportsligt køb, og jeg har endnu ikke set nogle tegn på, at Ancelotti vil spille den slags fodbold, som du nævner. Og vi bliver ikke "nød" til at spille direkte med Bale og Ronaldo, det kommer blot an på, hvem de spiller sammen med. Jeg mener dog, at vi skal spille direkte.
Og nej, Bale var ikke et sportsligt køb, ikke fra Perez´ synpunkt. Det er vel mere elle mindre slået fast at det var en reaktion på Barcelona´s køb af Neymar.
Jeg kan bare ikke se, hvorfor du ikke mener, at det er et sportsligt køb. Et sportsligt køb er vel et køb af en spiller, hvor det vigtigste ved købet har været spillerens sportslige kvaliteter, og det er købet af Bale vel netop. Link en artikel, hvor der står, at købet af Bale er et modsvar til Barcelonas køb af Neymar, så vidt jeg ved, var Bale også på vej til Real i sommeren 2012, og der var Neymar ikke i Barcelona - så elendigt argument, der overhovedet ikke kan benyttes, da du kun har påstande som belæg.
Ja, Mou ville have Bale, men Mou ved jo også en ting eller to mere om fodbold end Perez. Og han ville have passet perfekt til den måde vi spillede på under ham. Perez har briefet Ancelotti om hvilken slags fodbold han vil se, og der passer Bale ikke ind. Men Perez var nødt til at sende et signal efter at han ikke kunne få Neymar. Så svært er det vel ikke at forstå.
- The Legend
- Gæst
-
- The Legend
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det var jo Mou som stod for alle indkøbene og Bale havde passet godt ind. Men vi ville jo gå væk fra den måde vi spillede på under Mou. Og det lovede godt, INDTIL vi fik Bale. Det komplicerede alt.
Det havde selvfølgelig været slemt hvis Neymar tog til Chelsea eller City, men at han tog til ærkerivalerne var selvfølgelig værre. Specielt fordi, at alle vidste at Perez var desperat for at hente ham.
- Pepe
- Gæst
-
- Pepe
- Gæst
-
- The Legend
- Gæst
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
- The Legend
- Gæst
-
Pepe skrev: En ting jeg har lagt mærke til i aften er at når vi har bolden så er der næsten ingen bevægelse fra det forreste 3
Vi mangler bare en kreativ spiller til at lægge de afleveringer længere fremme på banen.
Det nytter ikke noget at spille angreb med 3 mand, når Juve stiller 6 midtbanespillere, så vi har brug for backene fremmad banen.
Igen igen laver Ancelotti en fejl taktik og havde det ikke været for Casillas havde den stået 0-3 allerede nu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.