Optakt: Det lugter af playoff
Første halvlegs forsøg på at spille fodbold har været pinligt. Juventus har leget med Real Madrids fløje, og Pirlo har haft ALT den tid, han kunne ønske sig. Ronaldo, Bale, Benze har slet ikke vist rutinen i forhold til at holde på bolden - De har jo nærmest givet bolden til Juventus hver gang, de har haft chancen.
Benzema burde kigge sig en ekstra gang i spejlet, for han har satme været piv dårlig.
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- The Legend
- Gæst
-
ZizouMo skrev: Ud med Varane der har et gult kort, tilbage med Ramos centralt og ind med Carvajal.
Det nytter ikke noget at spille angreb med 3 mand, når Juve stiller 6 midtbanespillere, så vi har brug for backene fremmad banen.
Igen igen laver Ancelotti en fejl taktik og havde det ikke været for Casillas havde den stået 0-3 allerede nu.
Enig, Ancelotti har igen lavet en taktisk fejl. Men vil det være dumt at tage Varane ud, da han spillet en fremragende kamp udover lige straffesparket.
jeg ville tage Xabi eller Khedira ud og sætte Isco ind, så vi kan få lidt tempo og kreativitet ud på banen. Spilet er lige nu for langsomt og statisk.
Det hjælper jo heller ikke at Ramos ikke har spillet godt, men det største problem er pt på midtbanen. jeg synes heller ikke man kan klandre de foreste 3, da de pt ikke har så meget at arbejde med.
Real Madrid skrev: Må indrømme, at jeg ikke er vild med vores midtbane trio, når der ikke er en type ala Isco med. Ja faktisk er det lidt et problem, vi ikke har andre "offensiv midt" i truppen, her mener jeg ikke, at Modric indgår. Vi har kun Isco, som er en rigtig farlig midtbanespiller mellem modstanderens midtbane og forsvar. Derudover, så orker jeg ikke flere nødpositioner, Ramos på højre back er fortid, og forstår ikke hvorfor man bliver ved med at eksperimentere på den måde. Omend Carvajal ikke spillet så godt sidst, så giver han altså bare noget offensivt. Derfor så jeg gerne, man tog enten Modric eller Khedira og skiftede Isco ind og skiftede Carvajal ind og Varane ud. Marcelo skal bedre med frem, Ronaldo mere fokus på venstre kant, Benzema mere centralt og Bale på højre kanten.
Undskyld jeg siger det, men det er jo tydeligt at marcelo og Ramos har fået at vide de ikke skal gå særlig meget med frem. Jeg tror vi ser dem mere offensive i anden halvleg.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
elle44 skrev:
Real Madrid skrev: Må indrømme, at jeg ikke er vild med vores midtbane trio, når der ikke er en type ala Isco med. Ja faktisk er det lidt et problem, vi ikke har andre "offensiv midt" i truppen, her mener jeg ikke, at Modric indgår. Vi har kun Isco, som er en rigtig farlig midtbanespiller mellem modstanderens midtbane og forsvar. Derudover, så orker jeg ikke flere nødpositioner, Ramos på højre back er fortid, og forstår ikke hvorfor man bliver ved med at eksperimentere på den måde. Omend Carvajal ikke spillet så godt sidst, så giver han altså bare noget offensivt. Derfor så jeg gerne, man tog enten Modric eller Khedira og skiftede Isco ind og skiftede Carvajal ind og Varane ud. Marcelo skal bedre med frem, Ronaldo mere fokus på venstre kant, Benzema mere centralt og Bale på højre kanten.
Undskyld jeg siger det, men det er jo tydeligt at marcelo og Ramos har fået at vide de ikke skal gå særlig meget med frem. Jeg tror vi ser dem mere offensive i anden halvleg.
Eller også har muligheden for det sjældent været der grundet de mange bold tap
- Ikertheman
- Gæst
-
Vågn så op, Real!
- LaDecima
- Gæst
-
Vigtigt Bale!!!