Optakt: Det lugter af playoff

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #61 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Optakt: Det lugter af playoff
NEEEEEJ

Hvad laver du Varane?!?!?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #62 af Stickylemonjuice
Juventus er en svær modstander og en uafgjort på udebane ville bestemt ikke være "dårlig" Men hold nu fast det forsvar fungere jo slet ikke, og har ikke gjort det i nogle kampe.

Jeg ved godt jeg sidder med danske briller på, men forbliver Agger's situation sådan i Liverpool, ville han, isåfald være et interresant emne for Madrid?

Iøvrigt Iker har stået en flot kamp. Bale & Ronaldo tør jeg knap at tænke hvad det kan ende, så godt blik for hinanden efter så kort tid. giftigt giftigt.

\o/

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #63 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Det lugter af playoff
Di Maria må bare gerne skride.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #64 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Optakt: Det lugter af playoff

Pepe skrev: Di Maria må bare gerne skride.

Hvad er det for noget at skrive? Jeg prøver virkelig hårdt på at ignorere folk, som dig og Real-Laudrup, men hvor er det bare en intetsigende og latterlig besked, som der fylder - andre folk spilder sin tid af at læse din besked (de spilder også tiden ved at læse min!!)

Vil du ikke godt i fremtiden bare prøve på at argumentere for dine postulater, i stedet for bare en slynge en ordentlig omgang galde i vores retning? Det er spild af liv (såre simpelt) at læse sådanne indlæg!!!

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #65 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Optakt: Det lugter af playoff

Stickylemonjuice skrev: Juventus er en svær modstander og en uafgjort på udebane ville bestemt ikke være "dårlig" Men hold nu fast det forsvar fungere jo slet ikke, og har ikke gjort det i nogle kampe.

Jeg ved godt jeg sidder med danske briller på, men forbliver Agger's situation sådan i Liverpool, ville han, isåfald være et interresant emne for Madrid?

Iøvrigt Iker har stået en flot kamp. Bale & Ronaldo tør jeg knap at tænke hvad det kan ende, så godt blik for hinanden efter så kort tid. giftigt giftigt.

Agger er da slet ikke på tale, da han ikke er nogen forstærkning.

12 år 8 måneder siden #66 af Real Madrid

Stickylemonjuice skrev: Juventus er en svær modstander og en uafgjort på udebane ville bestemt ikke være "dårlig" Men hold nu fast det forsvar fungere jo slet ikke, og har ikke gjort det i nogle kampe.

Kun Iñigo Martínez og Alberto Moreno burde være aktuel at hente til vores forsvar, hvis du spørg mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 8 måneder siden #67 af LasseRMD
Casillas står en rigtig fin kamp - giv ham nu den chance i weekenden Carlo.

Hvorfor er vi så dårlige i første halvleg? Undervurderer vi Juventus? Anden halvleg var meget bedre!

12 år 8 måneder siden #68 af Real Madrid

Ikertheman skrev:

Pepe skrev: Di Maria må bare gerne skride.

Hvad er det for noget at skrive? Jeg prøver virkelig hårdt på at ignorere folk, som dig og Real-Laudrup, men hvor er det bare en intetsigende og latterlig besked, som der fylder - andre folk spilder sin tid af at læse din besked (de spilder også tiden ved at læse min!!)

Vil du ikke godt i fremtiden bare prøve på at argumentere for dine postulater, i stedet for bare en slynge en ordentlig omgang galde i vores retning? Det er spild af liv (såre simpelt) at læse sådanne indlæg!!!

Jeg er begyndt at anmelde Real-Laudrup, GutiHAZ14 og Pepe's indlæg, jeg kan kun anbefale du/og de andre fornuftige brugere gør det samme. Eneste måde man kan komme af med dem... nu må det snart være nok!

Følgende bruger(e) sagde tak: Ikertheman, The Legend

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #69 af The Legend
Ancelotti skal finde de 4 i truppen, som han vil bruge i forsvaret, og så skal de spilles sammen. Gerne Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo og så med Casillas bag dem. Det skal nok komme til at fungere.

• michaelk94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #70 af michaelk94
Besvaret af michaelk94 på emne Optakt: Det lugter af playoff

LasseRMD skrev: Casillas står en rigtig fin kamp - giv ham nu den chance i weekenden Carlo.

Hvorfor er vi så dårlige i første halvleg? Undervurderer vi Juventus? Anden halvleg var meget bedre!

Jeg synes rent faktisk vi undervurderer os selv ligesom vi gjorde mod Barca.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #71 af The Legend

LasseRMD skrev: Casillas står en rigtig fin kamp - giv ham nu den chance i weekenden Carlo.

I mine øjne spiller vi dårlig i første halvleg, fordi det taktiske oplæg var lige så dårligt som mod Barcelona. Nemlig at vi skal gå ind til kampen og spille på Juventus præmisser, og derved bliver det bare en ren forsvarskamp, hvilket vi har været dårlige til i denne sæson. Og når vi så får bolden, mangler vi manden, der skal lægge de kreative afleveringer til angriberne.

12 år 8 måneder siden #72 af Real Madrid

michaelk94 skrev:

Jeg synes rent faktisk vi undervurderer os selv ligesom vi gjorde mod Barca.

Undervurderer os selv?
Kan du fortælle lidt mere om, hvad du præcis mener med det? :-)

Leveret af Kunena Forum