Triumf i ensidig affære
- Storken
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Barcelonas bedste spiller var i øvrigt Mascherano. Den eneste, der kunne være sin indsats bekendt ...
Det er vi til gengæld enige om. Han leverede en mandfolkepræstation. Han er den lederskikkelse Barca har brug for. Han er dog ikke en forsvarsspiller i mine øjne, men forhåbentlig kan han flytte op på den defensive midt, hvis Busquets en dag overtager Xavis rolle.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Real HWL skrev: Ooooooooolé ooooooolé Oooooolé- iiiiisco iiiiiiisco iiiiiisco- haaaaalaaaa MADRID!!! Ydmygelsen ville ingen ende tag
Ydmygelsen??.. Da heldigt vi ikke er bagud 0-2 efter 20 min. Tak casillas.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er fandeme ked af, at vi ikke høstede dem totalt. Det kunne nemt være endt 6-1.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- zidane2650
- Gæst
-
Det kunne være så sjov at man taber og bliver den mest scorende spiller i la liga. Det er ikke lige den bedste mix.
Hvad ville folk klappe for? han er blevet topscorer eller at de tabte til real.
- SamiZidane2014
- Gæst
-
Jeg elsker madrid men ku de lærer at udnytte chancerne bedre lidt a la Bayern så ville ingen kunne stoppe dem!! Hala Madrid
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SamiZidane2014 skrev: Næh jeg også skuffet over manglende mål!
Jeg elsker madrid men ku de lærer at udnytte chancerne bedre lidt a la Bayern så ville ingen kunne stoppe dem!! Hala Madrid
Schalke 04 og Bayern 0-4 ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- SamiZidane2014
- Gæst
-
Casillas burde snart få en pattevrider! Han er bedre end det vi så idag! Og generelt!
Overordnet burde slut resultatet lyde på 7-1...
Barcelona er et godt hold, men måler sig på mange måder overhovedet ikke med madrid...
Bemærkelsesværdigt at Suarez bliver tacklet!
Marcelo holder på bolden og Isco giver Suarez en hånd op og stå inden de spiller videre!! Seriøst hvem andet end madrid gør sådan noget de er så bemærkelsesværdigt et hold at de burde blive mere anerkendt for mere end deres spil men også deres medmenneskelighed... Jeg en stolt fan en stolt seer og et stolt medlem af Madrista.dk
Ps
Fuck messi han er en lille sv*** spiller så urent fordi han får modstand sæt ham ned i segunda!
asp3200 skrev:
Real HWL skrev: Ooooooooolé ooooooolé Oooooolé- iiiiisco iiiiiiisco iiiiiisco- haaaaalaaaa MADRID!!! Ydmygelsen ville ingen ende tag
Ydmygelsen??.. Da heldigt vi ikke er bagud 0-2 efter 20 min. Tak casillas.
Eller vi kom på 1-1 efter Benzemas hovedestød på overliggeren kort efter de kom foran. Hvor vil du hen?!! Vi ender med at køre dem rundt.
SamiZidane2014 skrev: Ronaldo kæmpe skuffelse!
Casillas burde snart få en pattevrider! Han er bedre end det vi så idag! Og generelt!
Overordnet burde slut resultatet lyde på 7-1...
Barcelona er et godt hold, men måler sig på mange måder overhovedet ikke med madrid...
Bemærkelsesværdigt at Suarez bliver tacklet!
Marcelo holder på bolden og Isco giver Suarez en hånd op og stå inden de spiller videre!! Seriøst hvem andet end madrid gør sådan noget de er så bemærkelsesværdigt et hold at de burde blive mere anerkendt for mere end deres spil men også deres medmenneskelighed... Jeg en stolt fan en stolt seer og et stolt medlem af Madrista.dk
Ps
Fuck messi han er en lille sv*** spiller så urent fordi han får modstand sæt ham ned i segunda!
Stop. Bare stop.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Spøg til side: Virkelig god kollektiv kamp -samtlige Real-spillere kæmpede og spillede røven ud af bukserne med undtagelse af Ronaldo. Forestil Jer hvad kampen kunne være endt hvis Ronaldo spillede op til sit sædvanlige sublime niveau? Jeg er forblændet over unge Carvajal og glade Marcelo, hviler efterhånden trygt ved tanken om Casillas, Ramos og især Pepe, mine tænder løber i vand hver gang jeg ser den midtbane(Kroos, Modric og Isco) og bliver helt bange når blot jeg hører navnene CR7, Benzema og James. Den eneste hovedpine Carletto må have nu er; hvad skal vi gøre af vores walisiske hvirvelvind?
Iøvrigt synes jeg nu, modsat en del andre herinde, at Suarez også kan være sin indsats bekendt - jeg kunne godt frygte hans gift(tænder)tighed på sigt. Og Messi - hæhæ - hvor bliver man dog varm om hjertet når man ser ham tumle sådan rundt ;)
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Storken skrev:
DarioGomez skrev: Barcelonas bedste spiller var i øvrigt Mascherano. Den eneste, der kunne være sin indsats bekendt ...
Det er vi til gengæld enige om. Han leverede en mandfolkepræstation. Han er den lederskikkelse Barca har brug for. Han er dog ikke en forsvarsspiller i mine øjne, men forhåbentlig kan han flytte op på den defensive midt, hvis Busquets en dag overtager Xavis rolle.
Det ville da være rart, men du mener ikke - sådan helt seriøst - at Busquets skal overtage som kontrollerende pasningsspiller på et tophold i Europa, vel?