Triumf i ensidig affære
Kristian S skrev: Lige for at forsvare Ronaldo så tog han altså nogle gode løb, og var i flere tilfælde meget eller helt fri, hvor han desværre så får en dårlig aflevering.
Tænker specielt på et tidspunkt i anden halvleg hvor Ronaldo udnytter sin fart og løber igennem midten af Barca's forsvar imens Isco har bolden på venstrekanten. Ronaldo løber sig helt fri og alt Isco skal er at ligge en mellemhård skrå aflevering, og så havde Ronaldo haft frit løb til en én mod én med Bravo. Men desværre ødelægger Isco totalt denne chance med en af de mest vattede afleveringer jeg længe har set... *suk*
Det sjove er at det er langt fra første gang i en kampe at Isco forpasser en simpel aflevering til en helt fri Ronaldo, og det begynder ærlig talt at virke en smule mystisk.
Jeg er helt enig i første del, og har skrevet samme begrundelse i karaktererne. Med to mål ville Ronaldo nok have sneget sig op på 4 i bedømmelsen, men jeg ved ikke om det ville give karakter-overload i en 4-1 sejr ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kristian S
- Guld bruger
-
ZizouMo skrev:
Kristian S skrev: Lige for at forsvare Ronaldo så tog han altså nogle gode løb, og var i flere tilfælde meget eller helt fri, hvor han desværre så får en dårlig aflevering.
Tænker specielt på et tidspunkt i anden halvleg hvor Ronaldo udnytter sin fart og løber igennem midten af Barca's forsvar imens Isco har bolden på venstrekanten. Ronaldo løber sig helt fri og alt Isco skal er at ligge en mellemhård skrå aflevering, og så havde Ronaldo haft frit løb til en én mod én med Bravo. Men desværre ødelægger Isco totalt denne chance med en af de mest vattede afleveringer jeg længe har set... *suk*
Det sjove er at det er langt fra første gang i en kampe at Isco forpasser en simpel aflevering til en helt fri Ronaldo, og det begynder ærlig talt at virke en smule mystisk.
Mener du den aflevering til Ronaldo, hvor det i sidste ende førte til en Benzema scoring?
Ja heldigvis fik Ronaldo noget fornuftigt ud af den aflevering på trods af hvor ringe det var af Isco.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
En 3'er til Ronaldo kunne jeg måske godt gå med til, men hvis man giver ham 2 på baggrund af hans præstation i lørdags, så tror jeg altså det er et udtryk for at man er ved at være forvendt! :) Jeg mener sågar at der i optakten her på siden stod noget i retning af at 'dette er kampen hvor Ronaldo kan sætte hattrick-rekorden' (i forbindelse med Messis rekord), der synes jeg måske også liiiige man bør sætte nogle ting i perspektiv.
Altid Real Madrid.
Så hvis man kan, vil jeg gerne trække min "kritik" af Ronaldo halvt tilbage - og kun halvt fordi jeg ved, at det ærgrer ham selv ligeså meget at han ikke ramte sit topniveau(hvis han da har en øvre grænse).