Triumf i ensidig affære

11 år 9 måneder siden #49 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Triumf i ensidig affære

amin0284 skrev: Nu er vi kun 1 point efter Barcelona på førstepladsen og meget tyder på at inden ret længe overhaler vi dem. Vi er favoritter til at vinde le decima og Copa del Rey. Så lad os bare vinde the triple

Vi er faktisk så meget favoritter, at vi allerede har vundet La Decima ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #50 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev:

amin0284 skrev: Nu er vi kun 1 point efter Barcelona på førstepladsen og meget tyder på at inden ret længe overhaler vi dem. Vi er favoritter til at vinde le decima og Copa del Rey. Så lad os bare vinde the triple

Måske nok, men vi skal holde et skarpt øje med Atl. Madrid. I den forbindelse bliver Ramos en nøglespiller, tror jeg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, kamaldo, DarioGomez, M_linding, Dios, JimmyBroe, rezamadridista, SR4, BBB, andreashn og 1 flere

• amin0284
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #51 af amin0284
Besvaret af amin0284 på emne Triumf i ensidig affære
Jeg tror ikke atl. Madrid er noget problem at slå når vi er i denne form.

11 år 9 måneder siden #52 af Hvidt
Besvaret af Hvidt på emne Triumf i ensidig affære
Mavefornemmelsen er om muligt endnu bedre idag; nu hvor jeg har haft natten til at synke indtrykkene efter gårsdagens kamp, går det pludseligt op for mig, hvor længe siden det er, at vi fuldstændig kontrollere - måske på nær de første 20-25 minutter - Barcelona og spiller på vores præmisser .. Det jeg mest af alt har glædet mig til idag er at læse Xavis udtalelser og han skuffer vanen tro ikke; Barca tabte selvfølgelig fordi at Real kun spiller counterattacks - helt ærligt, er jeg super-subjektiv eller vækslede vi ikke mellem at spille flot og energisk possesionsfodbold med fremadrettede, aggressive førstegangsberøringer og højt presspil og når der var brug for det, trak skansen en smule tilbage og spillede omstillinger? Jeg synes netop at vi mestrede at finde den rette balance mellem at forsvare og angribe,og gjorde det ovenikøbet med stil!
Det var virkelig en fryd, og som jeg har nævnt før og flere andre brugere også har været inde på, er eneste (luxus)problem; hvad skal der blive af den walisiske hvirvelvind?
Skal han agere super-sub for Naldo? Skal han indgå i start-11´eren når han er fit?
Tja , han er for dyr at have på bænken, men omvendt synes jeg at det flow, boldomgang og snilde Real spiller med, med Isco og James på banen, er et kærkomment og nærmest ufejlbarligt syn. Og det er vel disse to som er Bales egentlige konkurrenter?
Som super-sub kunne han aflaste de to fløje, men kunne han egentlig ikke også - mod små hold - blive brugt som ultraoffensiv back?

11 år 9 måneder siden #53 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Triumf i ensidig affære

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Måske nok, men vi skal holde et skarpt øje med Atl. Madrid. I den forbindelse bliver Ramos en nøglespiller, tror jeg.

Umiddelbart kunne en La Decima-finale mod dem sagtens gå i forlænget spilletid. Her tror jeg så til gengæld, at deres fysik knækker.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, JimmyBroe, rezamadridista, BBB, andreashn

11 år 9 måneder siden #54 af Siempre Madrid

amin0284 skrev: Jeg tror ikke atl. Madrid er noget problem at slå når vi er i denne form.

Dammit, nu begynder det at blive sjovt, det her ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, andreashn, Pelle, Sahinovic

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #55 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Triumf i ensidig affære

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Umiddelbart kunne en La Decima-finale mod dem sagtens gå i forlænget spilletid. Her tror jeg så til gengæld, at deres fysik knækker.

Og her tror jeg, at Bale bliver vigtig og laver den afgørende scoring.

Da jeg ikke nåede hjem fra arbejde før midt i 2. halvleg, ville jeg høre om nogen har et link til en video med højdepunkter, der viser mere end bare målene. Altså med så meget som muligt. Jeg har kigget lidt på youtube, men ikke været heldig :(

11 år 9 måneder siden #56 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Triumf i ensidig affære

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Tja, du har nok ret. Det eneste vi kan være sikker på i en sådan kamp er vel at Casillas med garanti dropper én gang? Spændene bliver det ihvertfald at følge:D

Jeg er her stadig XOXO

11 år 9 måneder siden #57 af Macon
Besvaret af Macon på emne Triumf i ensidig affære
MOM for mig var Casillias, klart afgørende at han redder messi mega afbrænder + flere andre gode aktioner, kan ikke huske hvor langtid siden det er, at havde set ham råbe og dirigere med hans medspillere som han gjorde igår.

11 år 9 måneder siden #58 af nono
Besvaret af nono på emne Triumf i ensidig affære

Da jeg ikke nåede hjem fra arbejde før midt i 2. halvleg, ville jeg høre om nogen har et link til en video med højdepunkter, der viser mere end bare målene. Altså med så meget som muligt. Jeg har kigget lidt på youtube, men ikke været heldig :(

Værsgo': www.footytube.com/video/real-madrid-3-1-...na-highlights-310089
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

11 år 9 måneder siden #59 af Madridnation.

Siempre Madrid skrev:

amin0284 skrev: Jeg tror ikke atl. Madrid er noget problem at slå når vi er i denne form.

Dammit, nu begynder det at blive sjovt, det her ;-)

hahahahahahhaha

i geniale, god søndagsgriner

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Madridnation..

11 år 9 måneder siden #60 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Triumf i ensidig affære

JimmyBroe skrev:

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Tja, du har nok ret. Det eneste vi kan være sikker på i en sådan kamp er vel at Casillas med garanti dropper én gang? Spændene bliver det ihvertfald at følge:D

Er ret sikker på Penaldo også lige score et strafespark som han altid gør - Bare lige for at runde af :p

Leveret af Kunena Forum