Triumf i ensidig affære

11 år 9 måneder siden #61 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Triumf i ensidig affære

Siempre Madrid skrev:

amin0284 skrev: Jeg tror ikke atl. Madrid er noget problem at slå når vi er i denne form.

Dammit, nu begynder det at blive sjovt, det her ;-)

Bedste griner jeg har fået her inde :'-D

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #62 af FranciscoISCO
Sikke en dejlig dag at stå op til (stadig at være vågen i)!

Fantastisk kamp af spillerne i går; særligt var jeg imponeret over vores to backs der i hver sin del af spillet var ekstraordinære, Casillas genrejsning (hihi), endnu bekræftelse af hvor dygtig Benz er - især i de store opgør viser han altså igen og igen sit værd - samt James og Iscos flotte indsats for kollektivet! Hala, hala, hala! Jeg synes i øvrigt at i går var James' hidtil bedste kamp i den hvide trøje og han befinder sig altså bare godt i højre side! Ronaldo i den modsatte side, synes jeg også langt fra gør det så dårligt som folk de vurdere, han laver altså flere gode ting - fremragende indlæg til Benz i starten som nemt kunne have resulteret i mål, score usvigelig sikkert på straffe og holder gang i angrebet der fører til det tredje mål. Han tager godt nok nogle dumme beslutninger på et par omstillinger tilsidst, men alt i alt er han jo ligeså vital for slutresultatet som fx. Casillas var det.

Hold op hvor er jeg i øvrigt ovenud lykkelig over vi beholdte den midtbanekonstellation som vi har haft så stor succes med det seneste halveårstid (godt nok byttet om på et par ansigter men grundideen dog den samme), også i de store kampe! Den her kamp kom jo netop til at ligne Copa del Rey finalen ret så meget synes jeg - og så mødte vi jo så 'endelig' noget 'ordentlig' modstand i denne sæson og se hvordan det gik, I haters!! ;)

På en dag hvor alt er ligeså positivt som hvis jeg dagen forinden havde fået taget min mødom af Beyonce (i Lalandia), bør det være nemt at forankre sig til nuet, jeg har dog bare stadig et par bekymringer for fremtiden: jeg tror ikke, med James og Bales prisskilte in mente, at en spiller som Isco kommer til at få den startplads han har fortjent, der er simpelthen bare ikke plads til ham... hvor der ellers, rent logistisk, burde... Jeg kan nemt se at han kommer til at få hver tredje/fjerde kamp fra starten fremover og selvfølgelig så vil han jo være det klart første alternativ når nogle af de andre offensivkræfter er ude - som flere naturligvis ville komme til på en sæson med mange kampe - men jeg synes simpelthen bare ikke det er nok! For mig er han ikke den nye Guti (Gud være med ham), men snare en spiller med potentiale til at nå et niveau som kun de allerstørste har nået for klubben. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre jeres tanker om denne situation?

Når ovennævnte så er sagt, så må det hellere også lige pointeres at det trods alt er positivt at de eneste problemer der lader til at være omkring klubben pt. er dem af luksus-slagsen :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 9 måneder siden #63 af Kassow-Rossing

FranciscoISCO skrev: På en dag hvor alt er ligeså positivt som hvis jeg dagen forinden havde fået taget min mødom af Beyonce (i Lalandia), bør det være nemt at forankre sig til nuet, jeg har dog bare stadig et par bekymringer for fremtiden: jeg tror ikke, med James og Bales prisskilte in mente, at en spiller som Isco kommer til at få den startplads han har fortjent, der er simpelthen bare ikke plads til ham... hvor der ellers, rent logistisk, burde... Jeg kan nemt se at han kommer til at få hver tredje/fjerde kamp fra starten fremover og selvfølgelig så vil han jo være det klart første alternativ når nogle af de andre offensivkræfter er ude - som flere naturligvis ville komme til på en sæson med mange kampe - men jeg synes simpelthen bare ikke det er nok! For mig er han ikke den nye Guti (Gud være med ham), men snare en spiller med potentiale til at nå et niveau som kun de allerstørste har nået for klubben. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre jeres tanker om denne situation?

Jeg har fra dag 1 af været med Isco hele vejen. Jeg syntes ikke engang han gjorde det særlig skidt i den lange periode, hvor han var upopulær i Spanien og herinde pga 'dårligt niveau'. Jeg har faktisk set ham som en spiller der blot er blevet bedre og bedre og simpelthen ikke hører til oppe i angrebet eller helt ude på Bales højre wing. Jeg håber at Isco får mindst 50 % spilletid i fremtiden.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 9 måneder siden #64 af FranciscoISCO

Kassow-Rossing skrev:

FranciscoISCO skrev: På en dag hvor alt er ligeså positivt som hvis jeg dagen forinden havde fået taget min mødom af Beyonce (i Lalandia), bør det være nemt at forankre sig til nuet, jeg har dog bare stadig et par bekymringer for fremtiden: jeg tror ikke, med James og Bales prisskilte in mente, at en spiller som Isco kommer til at få den startplads han har fortjent, der er simpelthen bare ikke plads til ham... hvor der ellers, rent logistisk, burde... Jeg kan nemt se at han kommer til at få hver tredje/fjerde kamp fra starten fremover og selvfølgelig så vil han jo være det klart første alternativ når nogle af de andre offensivkræfter er ude - som flere naturligvis ville komme til på en sæson med mange kampe - men jeg synes simpelthen bare ikke det er nok! For mig er han ikke den nye Guti (Gud være med ham), men snare en spiller med potentiale til at nå et niveau som kun de allerstørste har nået for klubben. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre jeres tanker om denne situation?

Jeg har fra dag 1 af været med Isco hele vejen. Jeg syntes ikke engang han gjorde det særlig skidt i den lange periode, hvor han var upopulær i Spanien og herinde pga 'dårligt niveau'. Jeg har faktisk set ham som en spiller der blot er blevet bedre og bedre og simpelthen ikke hører til oppe i angrebet eller helt ude på Bales højre wing. Jeg håber at Isco får mindst 50 % spilletid i fremtiden.

Det er så bare der jeg mener at han bør få en procentdels spilletid som ligger noget nærmere de 100. Det er nu han er igang med sit gennembrud og han både behøver og fortjener (i min bog ligeså meget som Modric og Kroos gør det efterhånden) at man netop satser 100 % på ham. Det bedste hold vi kan stille er simpelthen bare med ham på banen, han høre til startelleveren og alt andet ville være politik.

Personligt elsker jeg bare at se den mand spille! I øvrigt synes jeg at sammenligningerne med Iniesta efterhånden bliver mere og mere slående - Isco bliver 'guldballons' materiale!

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• CC
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #65 af CC
Besvaret af CC på emne Triumf i ensidig affære
Bliver kampen genudsendt på en dansk kanal i løbet af ugen? Eller må man se sig nødsaget til at finde den på nettet?

11 år 9 måneder siden #66 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Triumf i ensidig affære

CC skrev: Bliver kampen genudsendt på en dansk kanal i løbet af ugen? Eller må man se sig nødsaget til at finde den på nettet?

Den ligger i god kvalitet på youtube - Har selv nydt den endnu engang;)

11 år 9 måneder siden #67 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Triumf i ensidig affære
Lige for at forsvare Ronaldo så tog han altså nogle gode løb, og var i flere tilfælde meget eller helt fri, hvor han desværre så får en dårlig aflevering.

Tænker specielt på et tidspunkt i anden halvleg hvor Ronaldo udnytter sin fart og løber igennem midten af Barca's forsvar imens Isco har bolden på venstrekanten. Ronaldo løber sig helt fri og alt Isco skal er at ligge en mellemhård skrå aflevering, og så havde Ronaldo haft frit løb til en én mod én med Bravo. Men desværre ødelægger Isco totalt denne chance med en af de mest vattede afleveringer jeg længe har set... *suk*

Det sjove er at det er langt fra første gang i en kampe at Isco forpasser en simpel aflevering til en helt fri Ronaldo, og det begynder ærlig talt at virke en smule mystisk.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Kristian S.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

11 år 9 måneder siden #68 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Triumf i ensidig affære

Kristian S skrev: Lige for at forsvare Ronaldo så tog han altså nogle gode løb, og var i flere tilfælde meget eller helt fri, hvor han desværre så får en dårlig aflevering.

Tænker specielt på et tidspunkt i anden halvleg hvor Ronaldo udnytter sin fart og løber igennem midten af Barca's forsvar imens Isco har bolden på venstrekanten. Ronaldo løber sig helt fri og alt Isco skal er at ligge en mellemhård skrå aflevering, og så havde Ronaldo haft frit løb til en én mod én med Bravo. Men desværre ødelægger Isco totalt denne chance med en af de mest vattede afleveringer jeg længe har set... *suk*

Det sjove er at det er langt fra første gang i en kampe at Isco forpasser en simpel aflevering til en helt fri Ronaldo, og det begynder ærlig talt at virke en smule mystisk.

Mener du den aflevering til Ronaldo, hvor det i sidste ende førte til en Benzema scoring?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 9 måneder siden #69 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Triumf i ensidig affære
Lige et par rekorder fra igår:

- Det var første gange i over 20 år, at Real Madrid vandt El Clasico efter at være bagud. Den 2. december 1993 var holdet også nede 0-1, men vandt ligeledes med 3-1 i den spanske supercup-finale. Hristo Stoichkov scorede for Barcelona i den kamp, men Alfonso (to mål) og Iván Zamorano sørgede for Real Madrid-sejren.

- Det var Clasico nummer 229 i officielle turneringer. Real Madrid har vundet 92 udgaver, Barcelona har vunder 89. Der har altså været 48 uafgjorte resultater.

- Neymar (efter fire minutter) scorede Barcelonas hurtigste mål i en Clasico-kamp siden den nuværende Barca-træner Luis Enrizque scorede efter fire minutter den 14. februar 1999 (3-0 sejr på hjemmebane i La Liga).

- Det var Barcelonas hurtigste mål på Estadio Bernabéu, siden Raúl Amarilla scorede efter to minutters spil den 18. maj 1986 i pokalturneringen.

11 år 9 måneder siden #70 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Triumf i ensidig affære
Og selvfølgelige skal Ronaldo smadre et par rekorder :-)

- Ronaldo scorede fra straffesparkspletten. Han har nu scoret Real Madrids seneste fire straffesparksmål i El Clasico. Hugo Sánchez scorede fem i træk for Real fra 1986-1990.

- Cristiano Ronaldo er nu oppe på i alt 14 Clasico-scoringer. Kun Messi (21), Di Stéfano (18), Raúl (15), Francisco Gento (14), César Rodriguez (14) og Ferenc Puskás (14) har nået samme antal eller mere.

- Ronaldo har altså scoret 14 mål mod Barcelona i alle turneringer. Det er kun Sevilla, han har scoret flere mål mod - nemlig 18 (mod Atlético Madrid er han også oppe på 14).

- I de seneste 15 hjemmekampe for Real Madrid i La Liga har Ronaldo scoret mindst én gang (26 mål i alt).

Også Benzema vil lege lidt med:

- Karim Benzema er oppe på fem scoringer i sine fire seneste liga-kampe på hjemmebane mod Barcelona (Hvem siger at han ikke scorer mod de store hold!!)

Til sidst en vi alle kan lige:
- Da Ronaldo scorede sit straffespark lørdag aften, var det første gang i denne sæson, at Barcelona lukker mål ind i ligaen.

Værd at bemærke at det andet mål også kom fra en portugiser, nemlig Pepe.

11 år 9 måneder siden #71 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Triumf i ensidig affære
@ElMadrid

Haha, du har nærmest ikke nævnt en eneste rekord selvom det er overskriften på dine indlæg:P Det er dog meget god Info alligevel. Ronaldos mål statestik for de sidste 15 kampe er jo fuldstændig åndsvag.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 9 måneder siden #72 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Triumf i ensidig affære

M_linding skrev:

CC skrev: Bliver kampen genudsendt på en dansk kanal i løbet af ugen? Eller må man se sig nødsaget til at finde den på nettet?

Den ligger i god kvalitet på youtube - Har selv nydt den endnu engang;)

Og lige for at konkretisere, så smider jeg dig lige et link, CC:

Phil Schoen og Ray Hudson er ganske underholdene sammen; den ene mere lidenskabelig end den anden. Umiddelbart det bedste upload af kampen so far på youtube.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum