Triumf i ensidig affære
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
DarioGomez skrev: Haha - er det dumt at være sur over, at vi ikke scorer mere?
PS: Bør debatten snart hedde Neymar vs. Cristiano Ronaldo?
Jeg kan kun citere Joey Barton fra Twitter
Can the Neymar fan club inform me if he's still playing... #ridiculouslyoverrated
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Pepe og Ramos startede svagt, men spillede sig inde i kampen.
Carvajal og Marcelo var helt fænomenale.
Casillias står fejlfrit og hiver en mirakelredning, som har været garant for tidligere. Det vil give ham selvtillid, som han har manglet, hvilket er utroligt vigtigt. Tak Messi !
Modric, Kroos og Isco oser af klasse. Isco mistede flere gange bolden i første halveg, men var ellers genial. Modric viste overskud. Kroos sætter næsten ikke et ben forkert.
James har altså spillet meget bedre første El Clasico end Bale, Özil, Di Maria eller Ronaldo(Var vist lidt skadet). Han er big match player. Modsat andre som forsvinder(hint Özil).
Benzema var fantastisk. Måske Kampens bedste. Han er lidt uheldig med at ramme overlæggeren 2 gange inden for 2 sekunder, men ellers gør han næsten alt rigtig.
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg skal da lige love for, at I sætter jeres spor tidligt :)
Hvidt skrev: Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg er ikke ny Madridista i den forstand at jeg har været med de hvidklædte siden 2002. Til gengæld har du ret i at jeg er ny aktiv bruger af forummet herinde, men har fulgt det passivt i mane år nu. Jeg beklager hvis min tilstedeværelse her på forummet generer dig og/eller de øvrige erfarne brugere herinde, men det er bare rart for mig, at kunne dele min passion med ligesindede.. men måske dette ikke er forummet eller tiden til det ...
Alle Real fans skal være mere end velkomne herinde, og jeg synes det er skønt, at vi alle kan dele vores glæde, frustration og lignende herinde med andre, som har en passion og respekt for klubben og fodbolden! :)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- SamiZidane2014
- Gæst
-
Jeg er ny i forummet og sjovt nok været fan af madrid siden Mijatovic og Davor Sükers tid....
Men vidste desværre intet om Madrista.dk før for noget tid siden måske fordi jeg ikke bruger nettet så meget.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev: Hvor kommer alle de her nye Madridistas fra?
Jeg skal da lige love for, at I sætter jeres spor tidligt :)
Sådan noget kan jeg ikke lide.
Alle er da velkommen til at blive fans og endda skifte hold, hvis man er til sådan noget. Det kan ikke genere mig.
SamiZidane2014 skrev: Synes der er meget af det du skriver der er rigtigt... Ronaldo bliver hakket meget på... overall verdens bedste spiller helt sikkert men mener bare han kunne havde lukket den skide snak om ham og messi.. Han tabte bolden og afleverede den tarveligt flere gange... Han vil gerne sætte og slå rekorder og det flot og gør madrid bedre og stærkere på mange punkter... men mange af hans mål er serveret fra hele holdet og det mindste han kunne gøre er at servere godt igen, og få lidt flere assist på tavlen....
Jeg er ny i forummet og sjovt nok været fan af madrid siden Mijatovic og Davor Sükers tid....
Men vidste desværre intet om Madrista.dk før for noget tid siden måske fordi jeg ikke bruger nettet så meget.
Og det er også fair nok. Velkommen til osv :-) Men overvej nu lige, hvad du skriver. Du sviner spillere til, som leverede en vanvittig præstation i dag. Endda mod ærkerivalerne. Vi kan seriøst ikke tillade os, at være utilfredse. Lad os være glade og nyde, at det bliver en fantastisk sæson! ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- SamiZidane2014
- Gæst
-
Sad med min søn på 6mdr i førte vores RM sæt og glædede os eller jeg gjorde til denne kæmpe kamp!
Jeg vil aldrig tilsvine mine egne drenge altså madrid...
Men i jo selv ægte fans ikk!?
Kender i så ikke frustrationen ved at man ved de kan så meget mere men nogle gange ser det ud som om de ikke rigtig gider presse til det sidste!
Men ja fantastisk kamp, ked af hvis mine udtalelser er blevet mistolket... det har ikke været ment som til svining men mere ? Øv i ikke voldtog dem når i nu havde chancen....
Men tak for feedback jeg ser måske bare på hvad i andre skriver så der ikke er nogen der bliver sure eller ja...
Messi så man jo nærmest ikke noget til og faldt helt ud. Hellere at man er synlig gennem kampen og kæmper til man i det mindste får enkelte gode og afgørende aktioner fremfor man er helt usynlig kampen igennem.
Og ingen tvivl om at Neymar i denne sæson overgår Messi.
- mælkemand
- Gæst
-
1. carvajal var fabulous idag!
2. Marcelo var vanvittig trussel offensivt, elsker ham!
3. James og Isco kæmper røven ud af bukserne, dækker deres bold godt i nærkampe, tror på alle boldene og det er lækkert at se! ren Blancos-ånd!
4. Der kommer en smule plads til Barcas forreste pga. Modric og Kroos naturlige tankegang, forståeligt, rart med noget at arbejde på for fremtiden. men hold kæft det tegner godt, de er SÅ gode sammen!
5. et par omstillingschancer vi kunne have udnyttet bedre i anden halvdel af 2. halvleg, men fuck nu det vi gjorde det vanvittigt idag! vi fulgte gameplan, fokuserede, bevarede roen da vi er bagud osv. osv.
Jeg er mega tilfreds og kan jeg fornemme i andre også er! måske er jeg lidt fuld og optimistisk men ved i nu hvad! det har vi ret til!
dertilhørende en gigantisk taksigelse til vores fantastiske manager, som virkelig på kontorene er en født bureaukrat, og i omklædningsrummet en hygge-onkel! han gør det rigtig godt, og var jo ude og sige igår at han godt kunne tænke sig at blive resten af sin karriere i madrid. gerne for min skyld! men sæsonen er lang endnu :-) en god uge, lad os være stolte og glade (som vi altid er for at være madridistas!!!)
HALA MADRID MINE VENNER :-D :-D
- Johnson
- Gæst
-