Optakt: Anden turneringshalvdel skal indledes med sejr

11 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Når Real Madrid i eftermiddag løber på banen på Nuevo Arcángel er det første gang i 43 år, at man er på besøg i Córdoba til en kamp i La Liga.

Det har naturligvis sat sig spor på de kanter, hvor euforien ingen ende vil tage og såvel tilskuere som spillere har glædet sig i ugevis til at få besøg af verdens bedste hold.

Det er dog et lidt skadesramt Real Madrid-mandskab, for sammen med langtidsskadede Modric er også Isco og Pepe ude af dagens kamp og det giver Carlo Ancelotti lidt udfordringer på midtbanen, hvor han skal vælge mellem en af de to spillere, som sandsynligvis er på vej væk, nemlig Illarramendi og Khedira.

Det ser umiddelbart ud til at blive tyskeren, som vinder den kamp og han skal dermed gøre en anden tysker, Kroos, selskab på midtbanen sammen med James.

Ellers er der ikke udsigt til ændringer på holdet, som er kommet til udebanekampen med det ene formål at få en god start på anden turnerings-halvdel og fortsætte den skræmmende udbanestatistik med at score masser af mål.

Det bliver dog ikke nemt mod et tændt Córdoba-hold, som så småt er kommet i gang under den nye træner Miroslav Djukic og som endelig er kommet over nedryknings-stregen.

Real Madrid kan dog ikke fraskrive sig en markant favoritværdighed, hvilket blandt andet kan ses i forhold til antallet af scorede mål, hvor Córdoba samlet har scoret 15 gange og altså kun lige lidt mere end halvdelen af Cristiano Ronaldos foreløbige 28 mål.

Netop Cristiano Ronaldo har af gode grunde aldrig scoret på Nuevo Arcángel, men det er jo bare et mål mere for den evigt rekordsøgende portugiser.

Real Madrids forventede hold: Casillas, Carvajal, Ramos, Pepe, Marcelo, Khedira, Kroos, James, Bale, Cristiano Ronaldo, Benzema.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #2 af ZizouMo
Selvom Pepe er skadet, forventes det dog stadigvæk at han starter inde :D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #3 af JimmyBroe

ZizouMo skrev: Selvom Pepe er skadet, forventes det dog stadigvæk at han starter inde :D

Spil den hos mig til odds 50:D

Det er vel hele holdets debut på Nuevo Arcángel? Lad os fortsætte den fantastiske sejrs stime...

Jeg siger 0-5 i dagens anledning:D

Jeg er her stadig XOXO

11 år 6 måneder siden #4 af Pelle
Det bliver bedre, når spillerne får en længere pause, sagde de.
Det bliver bedre, når Kroos får lidt hvile, sagde de.
Det bliver bedre, når Ronaldo ikke længere spiller med smerter, sagde de.

Jeg brækker mig over indstillingen, modviljen mod nærkampe, vores ikke-eksisterende kreativitet, vores kanter til 1,5 mia kroner, og som STINKER! Det her er ligaen, der er væk. Nogle af os sagde det allerede i slutningen af 2014 - og nu ser man det for alvor. Held og lykke med Barca og Atletico på udebane - vi bliver ristet på åben ild.

Godnat!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #5 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Anden turneringshalvdel skal indledes med sejr
Jeg er lige kommet hjem og med det samme ser jeg, at det står 1-1 og, at Ronaldo er blevet udvist!?

Var der straffe da de scorede og hvad blev Ronaldo udvist for?

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #6 af Raúl 7

Inspektøren skrev: Jeg er lige kommet hjem og med det samme ser jeg, at det står 1-1 og, at Ronaldo er blevet udvist!?

Var der straffe da de scorede og hvad blev Ronaldo udvist for?

Ja Ramos tog med hånd. Han er inde i en god stime med at fucke op.

Ronaldo sparkede ud efter en modspiller. Der så i øvrigt tog sig til ansigtet. Meget komisk. Men korrekt udvisning.

11 år 6 måneder siden #7 af asp3200
Typisk madrid, igen smider vi det hele mod bundhold på udebane. Ingen tempo, nærkamp eller ideer. 1 tal til hele bundtet.

Verdens bedste hold ;)...

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #8 af Raúl 7
Ikke at det nogensinde kan forsvares det de laver i dag, men det må sgu også være træls at spille på en bane der er hård, og hvor bolden hænger fast hver gang man vil have den med. Og så river og flår modstanderne en omkuld konstant uden de store konsekvenser.

11 år 6 måneder siden #9 af Pelle

Raúl 7 skrev: Ikke at det nogensinde kan forsvares det de laver i dag, men det må sgu også være træls at spille på en bane der er hård, og hvor bolden hænger fast hver gang man vil have den med. Og så river og flår modstanderne en omkuld konstant uden de store konsekvenser.

Stop. Bare stop. Der er ingen undskyldninger for den attitude og mentalitet, som holdet har i øjeblikket. Ronaldos stunt siger det hele. Jeg er mere og mere klar på Reus. Og mere og mere klar på, at skyde Ronaldo afsted til sommer.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 6 måneder siden #10 af Raul7-2880
Pyha...
Elendig kamp, heldigvis har vi heldet med til sidst.

Forskellen mellem Ronaldo og Messi...

11 år 6 måneder siden #11 af M_linding
Hold kæft hvor var det elendigt... Jeg kan faktisk ikke nævne noget positivt ved præstationen(?).

Jeg er glad for de tre point, og jeg er glad for at Cordoba ikke fik point ud af at opføre sig som idioter, og levere verdens dårligste bane (shit, nu lyder jeg som Xavi igen).

Men dommeren var faktisk god, så det kan man da glæde sig over;)

Giv Ronaldo en bøde på 2 mio euro. Det er aldrig i orden, at trække et bevidst rødt kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #12 af Raúl 7

Pelle skrev:

Raúl 7 skrev: Ikke at det nogensinde kan forsvares det de laver i dag, men det må sgu også være træls at spille på en bane der er hård, og hvor bolden hænger fast hver gang man vil have den med. Og så river og flår modstanderne en omkuld konstant uden de store konsekvenser.

Stop. Bare stop. Der er ingen undskyldninger for den attitude og mentalitet, som holdet har i øjeblikket. Ronaldos stunt siger det hele. Jeg er mere og mere klar på Reus. Og mere og mere klar på, at skyde Ronaldo afsted til sommer.

Har du læst hvad jeg har skrevet? Sådan cirka i første linje. Jeg skrev at det ikke kunne forsvares, det de lavede i dag. Prøv nu at læse. Det er ikke så svært. Jeg prøvede blot at pointere at forholdene mod de små hold ofte er svære. For at få en lidt mere nuanceret debat end bare "Og mere og mere klar på, at skyde Ronaldo afsted til sommer". Hvis du mener at vi skal sælge Ronaldo, så er det min kandidat til årets sløjeste indlæg. Men sådan er vi så forskellige. Hav en god dag.

Leveret af Kunena Forum