Optakt: Anden turneringshalvdel skal indledes med sejr

11 år 6 måneder siden #37 af NDR
Det er aldrig sket før at Real Madrid eller noget andet hold ikke har haft en mindre periode i krise, og den har vi så nu!! Man er forkælet hvis man tror at vi kan vinde alle kampe 5-0, og vi har i efteråret haft sindsyg mange kampe i træk uden nederlag....vorherre bevares hvor folk tuder herinde....op på hesten igen og se frem til næste kamp, pludselig er vi tilbage igen med sejr på sejr

Jeg glæder mig til at se Fantastiske Benzema sammen med Bale og Jese den næste måneds tid, og så kan Ronaldo køle af imedens og få styr på hans privatliv som måske er skyld i at han ikke er på toppen.

Ronaldo skal have sin straf for svinsk spil og for at efterlade sit hold i en træls situation, og det håber jeg han for.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, Macon, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #38 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Anden turneringshalvdel skal indledes med sejr
Jeg tænker også, at Ronaldos kommende karantæne er en mulighed for Bale til vise at han er samtlige 91 mio. euro værd. Nu får han meget mere frihed og kan forhåbentlig spille på sin fortrukne position, så han også kan biddrage med meget andet end indlæg og gode dødbolde.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 6 måneder siden #39 af M_linding

Inspektøren skrev: Jeg tænker også, at Ronaldos kommende karantæne er en mulighed for Bale til vise at han er samtlige 100 mio. euro værd. Nu får han meget mere frihed og kan forhåbentlig spille på sin fortrukne position, så han også kan biddrage med meget andet end indlæg og gode dødbolde.

Jeg tror faktisk aldrig at det har været nævnt før, men én gang skal jo være den første...: Prisen på Gareth Bale var faktisk 91 mio. euro;-)

Selv tak:)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #40 af DarioGomez
Jeg skal bare lige være med. Sidder folk i ramme f***ing alvor og konkluderer, at ligaen er tabt, fordi vi i de kommende tre runder skal møde La Real, Sevilla og Atlético Madrid; hvor to af kampene endda er på eget græs?!

Hold nu lige kæft, og lad os lige få spillet kampene først. Ja, vi er uden Cristiano, men han har fandeme også spillet som en pose nødder i 2015, så det kan sagtens være, at vi igen viser, at vores hold faktisk er bedre uden begge 'raketter', og så farlige er hverken Sociedad eller andaluserne på udebane.
Så aldrig i mit liv har jeg da læst noget så latterligt, at vi fordi, vi vandt (Ja, vi vandt faktisk i dag - surprise!!!) knebent over Cordoba, så kan vi lige så godt melde fra til de kommende tre kampe, for mesterskabet det vinder vi jo alligevel aldrig.

Hvis du seriøst kan se logik i ovenstående udsagn, og er enig i, at vi ikke har en chance i de kommende tre kampe eller i ligaen generelt i år, er du så ikke sød at gøre os alle sammen en tjeneste: Ring til din antenneudbyder og bed om at få slukket dit tv-signal, for så er du slet og ret for dum til at have adgang til sportsbegivenheder via dit TV. Godnat!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Sam, JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #41 af DarioGomez
Og ja! For helvede bliver vi sgu da mestre, også selvom vi blot skulle hente seks-syv point i de kommende tre kampe - det er jeg slet ikke i tvivl om! Vi er i en mere gunstig position end i mange år, og man skal sgu være gjort af noget helt specielt, hvis man lader sig skræmme af, at Barcelona slår Elche x2, Eibar og Atlético Madrid på et sent, sent straffespark; så er de heller ikke bedre.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 6 måneder siden #42 af ChrillRM14
Helt helt enig i, at optimismen skal opretholdes - til en vis grad ;) præstationerne skriger på forandring, og det niveau, der er vist på holdet i de seneste par kampe, er IKKE nok til at hente mere end ca. 3-4 point i de kommende 3 runder. Dog er de næste tre kampe slet ikke så sæsonafgørende som, det gøres til.

Barca taber altid point til uforudsigelige bundhold, men jeg må altså erklære mig uenig i påstanden om, at Barca ikke er bedre, end det gøres til: De scorer mål på samlebånd på samme måde som vi gjordet for tre måneder siden, og de er LANGT mere effektive.

Hvis man vil tale om season-defining kampe, så er det vores besøg på Camp Nou i marts, og Barcas kamp mod Atletico i en af de sidste runder. Lige nu handler det bare om, at få de 3 point, så mange gange som muligt for os - uanset hvor dårligt vi så spiller.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 6 måneder siden #43 af ChrillRM14
Og: uden Ronaldo har vi før vist endnu skarpere tænder, end man troede muligt. Sidste sæson lyste Bale og Benzema op i November måned, hvor Ronaldo var ude. Med de to B'er forrest, en midtbane konstellation med Isco - Kroos - Modric - James, så kan der måske findes momentum igen :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #44 af HugoSanchez
Nuvel, det var torskedumt af Cristiano i dag. Men der er nok også andre, der ville have lyst til at slå en eller anden, hvis de lige var blevet droppet af Irina Shayk.

11 år 6 måneder siden #45 af Pelle

NDR skrev: Det er aldrig sket før at Real Madrid eller noget andet hold ikke har haft en mindre periode i krise, og den har vi så nu!! Man er forkælet hvis man tror at vi kan vinde alle kampe 5-0, og vi har i efteråret haft sindsyg mange kampe i træk uden nederlag....vorherre bevares hvor folk tuder herinde....op på hesten igen og se frem til næste kamp, pludselig er vi tilbage igen med sejr på sejr

Jeg glæder mig til at se Fantastiske Benzema sammen med Bale og Jese den næste måneds tid, og så kan Ronaldo køle af imedens og få styr på hans privatliv som måske er skyld i at han ikke er på toppen.

Ronaldo skal have sin straf for svinsk spil og for at efterlade sit hold i en træls situation, og det håber jeg han for.

Jeg græmmes simpelthen, når man gang på gang skal læse de her indlæg, fordi man stiller sig kritisk overfor holdet. Prøv at indse, at os, der er negative, er det af en helt andet grund, end den du nævner. Vi er ikke forkælede møgunger, der forventer 5-0 sejre hver gang. Men vi er realister, som råber op, når spillerne performer så dårligt, som de gør i øjeblikket. Vi skaber absolut INTET i dag. Det er rystende så lidt kreativitet og vilje, der er. Og det er dét, vi opponerer mod.

Siden december 14' har holdet spillet elendigt. Der mangler fart, pasninger, dybde, skud fra distancen, driblinger, m.v. Alt det der var, da de toppede. Rent personligt er jeg ikke skuffet over, at man er inde i en dårlig periode - selvfølgelig kunne de ikke opretholde det umenneskelige niveau, de havde i efteråret. Jeg er mest skuffet over, hvor lavt bundniveauet er.

Og til Darios indlæg: Ja, jeg mener i al seriøsitet, at vi taber ligaen, hvis ikke snart præstationerne oppes. Vi er ikke i nærheden af Barcas niveau i øjeblikket, det kan enhver med en smule objektivitet se. De har ramt det niveau, som vi havde i efteråret.
Deres kamp på Vincente Calderon bliver aldeles afgørende. Men det samme gør vores. Også på Camp Nou. To nederlag der og ligaen er væk.

Og så en sidste ting. Jeg har virkelig forsvaret Ronaldo mange gange. Jeg har også opponeret mod købet af Reus. Er bare bange for vi har set det bedste af Ronaldo. Han er verdens bedste målmaskine, men jeg tror ikke på, at han kan opretholde niveauet, desværre. Derfor vil jeg mene - selvom det skærer i mit hjerte - at han skal sælges. Måske ikke til sommer, men så næste sommer. Det er simpelthen direkte destruktivt, når han skal deltage i det opbyggende spil. Hvis han ikke formår at trække tempoet ud, så taber han bolden. Enten eller. Han er ikke i harmoni rent spillemæssigt med resten af holdet - mindre end Bale faktisk. Og hvis ikke hans vanvittige scorings-stime fortsætter, så synes jeg vi skal sælge ham til højestbydende. Jeg er klar over det er kontroversielt og upopulært - men jeg tror virkelig det vil være for holdets bedste på den lange bane. Man kan ikke takke ham nok for det, han har gjort. Jeg tror bare, at 2015 vil vise, at vi ikke har med den samme Ronaldo at gøre mere.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Pelle.

11 år 6 måneder siden #46 af Siempre Madrid
Lige som man ikke vinder titler fordi man vinder 22 kampe i træk, så taber man heller ikke titler på grund af 4-5 dårlige kampe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 6 måneder siden #47 af asp3200

Siempre Madrid skrev: Lige som man ikke vinder titler fordi man vinder 22 kampe i træk, så taber man heller ikke titler på grund af 4-5 dårlige kampe.

Ahh 5 tabte i træk lig med -15 point ift barcelona så er ligaen tabt. Rolig nu.

11 år 6 måneder siden #48 af Pelle

Siempre Madrid skrev: Lige som man ikke vinder titler fordi man vinder 22 kampe i træk, så taber man heller ikke titler på grund af 4-5 dårlige kampe.

Enig. Men vil du fortælle mig, at du ikke er bekymret over, at vi kun skaber 1 chance imod Cordoba?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum