Optakt: Anden turneringshalvdel skal indledes med sejr

11 år 6 måneder siden #13 af Dios
Min personlige holdning til det Ronaldo foretog sig er, at han simpelthen ikke skal spille flere kampe i La Liga denne sæson. Nuvel, så får han desværre ikke en så hård dom, men det har intet med fodbold at gøre. Han sparker og "slår" modstanderen helt bevidst uden bolden er i nærheden, og det burde som min. koste samme straf som Suarez fik! Kampen idag skulle han have haft 3 røde kort, da han dødbolden forinden slår Crespo, tror jeg det er i ansigtet i hvad der minder om 2-3 møllesving, som han også gjorde imod Godin på et tidpunkt.

Det er simpelthen så pinligt! Verdens bedste min røv. Han skal straffes, og han skal straffes rigtig hårdt. Det hjælper hverken han er verdens bedste eller spiller for Real Madrid. Det er så uacceptabelt som noget kan være.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Roesen7, Sam, JimmyBroe, Hierro 2.0, Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #14 af Bismo
I har større humørsvingninger end en teenage tøs på kokain. Lige til at brække sig over.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: BillovFO

11 år 6 måneder siden #15 af asp3200
Det var fandme heldigt og totalt ufortjent.

11 år 6 måneder siden #16 af Pelle

Dios skrev: Min personlige holdning til det Ronaldo foretog sig er, at han simpelthen ikke skal spille flere kampe i La Liga denne sæson. Nuvel, så får han desværre ikke en så hård dom, men det har intet med fodbold at gøre. Han sparker og "slår" modstanderen helt bevidst uden bolden er i nærheden, og det burde som min. koste samme straf som Suarez fik! Kampen idag skulle han have haft 3 røde kort, da han dødbolden forinden slår Crespo, tror jeg det er i ansigtet i hvad der minder om 2-3 møllesving, som han også gjorde imod Godin på et tidpunkt.

Det er simpelthen så pinligt! Verdens bedste min røv. Han skal straffes, og han skal straffes rigtig hårdt. Det hjælper hverken han er verdens bedste eller spiller for Real Madrid. Det er så uacceptabelt som noget kan være.

Fuldstændig enig. At det så hænger sammen med, at han niveau-mæssigt slet ikke er, hvor han skal være, det gør kun det hele værre. Han får højst sandsynligt 3 kampe - Sociedad, Sevilla og Atlético. Utroligt man kan være SÅ dum. Jeg er ved at være godt træt af ham.

Meeeen, det er jo ikke Ronaldos skyld. Det er jo - som Raul 7 så rigtigt påpeger - banens beskaffenhed og det faktum, at vores modstandere rent faktisk kæmper og kommer med vindermentalitet. How dare they?!

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 6 måneder siden #17 af Macon
Hvornår har vi sidst spillet en god kamp, var det 1-4 kampen mod almeria?

11 år 6 måneder siden #18 af Bismo
Holdet har en kollektiv off-dag og Ronaldo slår ud efter en spiller. Vi ender med at få alle tre point og udviser viljestyrke, Ronaldo får sin straf. Nu ser vi frem mod næste kamp. Længere er den ikke. Selvfølgeligt skal Ronaldo ikke have en hårdere straf end alle andre ville få .
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 6 måneder siden #19 af Pelle

Macon skrev: Hvornår har vi sidst spillet en god kamp, var det 1-4 kampen mod almeria?

Jeg synes faktisk, vi spillede en fin kamp mod Getafe i sidste runde. Især 2. Halvleg. Min største bekymring omkring spillet i dag er, at vi ikke kommer til nogle chancer. Bale og Ronaldo ligger så langt ude på kanten, at vi ikke bliver farlige. De skal langt mere ind centralt, så Benzema også kan finde dem. Lad os prøve med en 4-4-2 igen, Carlo - det her holder ikke.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #20 af Omar
Også siger folk at Varane skal erstatte Pepe! Nej hvor han spillede dårligt!

11 år 6 måneder siden #21 af ChrillRM14
Puha....

Sociedad, Sevilla og Atletico.... Det kan muligvis det dårligst mulige tidspunkt at få så stærke modstandere i træk....
Når Modric kommer tilbage bliver det formentlig bedre + nu skal Isco bare blive klar, og så kan Ronaldo forhåbentlig sidde i skammekrogen i nogen tid, og så tager vi bare de efterfølgende 22 kampe stribe igen :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 6 måneder siden #22 af Fondo_Sur

Omar skrev: Også siger folk at Varane skal erstatte Pepe! Nej hvor han spillede dårligt!

Ikke bare Varane, men især også Ramos. De vil simpelthen ikke gå ind i en takling med mindre det er i en løbeduel. Pinligt.

11 år 6 måneder siden #23 af Pelle
Illarra, Isco og Kroos på midten. James op på venstre-kant. Det bliver formentlig sådan. Forhåbentlig har Khedira spillet sin sidste kamp i den hvide trøje, han var godt nok elendig.

Men som sagt - 4-4-2. Lad os prøve Bale og Benz i angrebet!

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #24 af asp3200

Omar skrev: Også siger folk at Varane skal erstatte Pepe! Nej hvor han spillede dårligt!

Nok nærmere ramos han skal erstatte. Pepe har været den bedste og mest fornuftige i lang tid siden sin søn kom til.

Leveret af Kunena Forum