Optakt: Anden turneringshalvdel skal indledes med sejr
- Omar
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev:
Omar skrev: Også siger folk at Varane skal erstatte Pepe! Nej hvor han spillede dårligt!
Ikke bare Varane, men især også Ramos. De vil simpelthen ikke gå ind i en takling med mindre det er i en løbeduel. Pinligt.
Vi savner Pepe
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så hvis holdet spiller en super dårlig kamp, må man ikke pointere det eller hvad? Forummet har jo ikke en samlet holdning om hver enkelt spiller. Dios har altid været Ronaldo kritisk og det samme har Pelle igennem et langt stykke tid nu. Så der er ikke meget humørsvingninger idet.
Jeg er ikke ude i at vi bør sælge Ronaldo. Men det her er godt nok pinligt. Og er helt på linje med Dios her. Der skal selvfølgelig komme en hård straf for sådan noget. Han sparker ikke kun, han slår altså. Det er noget man kan komme til i håndbold, sgu ikke i fodbold.
Forfærdelig kamp. Vi må håbe at det snart vender. Det har set rigtig sløjt ud det sidste lange stykke tid. Meeen lad os nu ikke afskrive det hele altså.
Jeg er her stadig XOXO
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Han får mindst 3 dage, men fortjener minimum 5.
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Det hele bliver dog også meget svært efter et straffe der i min verden er decideret latterligt, men som i mange situationer også har været til vores fordel. Derudover var der godt gang i tribunerne og der blev lagt et fint pres Real.
Men modsat mange andre så synes jeg først det idag at spillet for alvor er bekymrende. Idag skaber vi absolut intet, og har stort set ingen afslutter, og får ikke tilspillet os nogen farlige situationer. Det gjorde vi både i Valencia, Atl. Madrid, og i den grad også i sidste uge mod Getafe. I de to kampe mod Valencia og Alt. Madrid burde vi i min verden haft minimum et point i Valencia, og udfra spil og chancer været tættere på at gå videre i copa del rey end vi egentlig var. Idag skal vi være mere end glade for 3 point, og egentlig også 1 point hvis det var endt med det.
Hvad Ronaldo har gang i forstår jeg simeplthen ikke. Det er da så dumt som noget kan være. Der røg med stor sandsynlighed muligheden for den målrekord. Men jeg tror egentlig selv han er den der er mest træt af det når han lige falder lidt til ro. Omvendt kan det måske generelt rette mere fokus mod holdet, og det kan vise sig at være ganske fint på længere sigt, selvom jeg gerne havde set ham slå Messis 50 mål, men jeg vil nu hellere stå med et mesterskab og en CL titel i sidste ende.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ligesom alle andre synes jeg da oz det er mildt sagt RIGTIG skidt det Ronaldo laver - ik mindst fordi det tydeligvis var meget bevidst fordi han var irriteret og ik ku få noget til at køre for sig. Han har været skidt spillende igennem noget tid og det synes jeg satme oz er bekymrende - og idag var han helt væk. Men var han pinlig - nej slet ik. Han sparker (og slår lidt) ud efter en spiller - han gør det desværre meget tydeligt - men det sker altså relativt ofte at man ser spillere lave svinestreger a la disse eller at spillere stempler andre spillere på knæ eller lignende med fare for at smadre deres karriere og sådan - ofte ser dommerne ik disse ting og mange svinske tacklinger giver højest gult. Nuvel, at sparke ud efter en spiller skagi rødt ifølge reglerne og det fik han så også - og han får sikkert også den straf det så ska gi. Men al det her himlen op om lang karantæne og sådan - snup en fuckin tudekiks altså - at der blir sparket ud efter modspillere sker i så uendeligt mange kampe i La Liga g så er det altså heller ik værre. Jeg synes det mest graverende er at han nærmest jagter udvisningen uden tanke på hvordan han efterlader holdet i situationen. Helt skidt af Ronaldo, men kom nu bare lidt ned på jorden.
Selv om det var en skidt indsats i en elendig januar måned so far - og at jeg ik personligt har de vilde forhåbninger til sæsonen hvis ik der snart blir rettet op på spillet, så synes jeg reelt stadig det jo var en fremragende kamp - altså vi er elendige, men vinder til allersidst - for faen, før vi allesammen blev så forkælede ville det jo være sådan noget man ku juble igennem over. 3 point er 3 point - og de føltes altså ekstra godenår man så hvordan situationen så ud få minutter før slutfløjtet. Skål!!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
28-19 til Ronaldo, men han er ude de næste 3-5 kampe, så skulle ikke overraske mig, hvis han bliver overhalet.
Drømmen om 50 mål kan han godt glemme.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Siempre fiel skrev: Åh nej, ska alle mulige tudeunger nu gå amok i politisk korrekthed igen - "Ronaldo ska ha flere mio i bøde", "Ronaldo ska ik spille flere ligakampe i år", "det Ronaldo laver er lige så slemt som Suarez der 3 gange har BIDT spillere" - jeg elsker når den politiske korrekthed står som en stiv pik i en kildende forårsbrise og folk falder over hinanden for at vise hvor modne de ka være når de ønsker deres eget holds stjernespiller en hård straf. Ta det dog roligt og snup en sjus for faen!!
Ligesom alle andre synes jeg da oz det er mildt sagt RIGTIG skidt det Ronaldo laver - ik mindst fordi det tydeligvis var meget bevidst fordi han var irriteret og ik ku få noget til at køre for sig. Han har været skidt spillende igennem noget tid og det synes jeg satme oz er bekymrende - og idag var han helt væk. Men var han pinlig - nej slet ik. Han sparker (og slår lidt) ud efter en spiller - han gør det desværre meget tydeligt - men det sker altså relativt ofte at man ser spillere lave svinestreger a la disse eller at spillere stempler andre spillere på knæ eller lignende med fare for at smadre deres karriere og sådan - ofte ser dommerne ik disse ting og mange svinske tacklinger giver højest gult. Nuvel, at sparke ud efter en spiller skagi rødt ifølge reglerne og det fik han så også - og han får sikkert også den straf det så ska gi. Men al det her himlen op om lang karantæne og sådan - snup en fuckin tudekiks altså - at der blir sparket ud efter modspillere sker i så uendeligt mange kampe i La Liga g så er det altså heller ik værre. Jeg synes det mest graverende er at han nærmest jagter udvisningen uden tanke på hvordan han efterlader holdet i situationen. Helt skidt af Ronaldo, men kom nu bare lidt ned på jorden.
Selv om det var en skidt indsats i en elendig januar måned so far - og at jeg ik personligt har de vilde forhåbninger til sæsonen hvis ik der snart blir rettet op på spillet, så synes jeg reelt stadig det jo var en fremragende kamp - altså vi er elendige, men vinder til allersidst - for faen, før vi allesammen blev så forkælede ville det jo være sådan noget man ku juble igennem over. 3 point er 3 point - og de føltes altså ekstra godenår man så hvordan situationen så ud få minutter før slutfløjtet. Skål!!
Det dér kan du for pokker ikke mene. Ronaldos opførsel idag var da dybt pinligt og under al kritik.
Han slår modstanderen i hovedet og sparker til ham;
i.imgur.com/ahnXU88.jpg
gfycat.com/WavySnarlingAfricanfisheagle
For ikke den hjerneblødning har får tidligere i kampen;
i.imgur.com/ahnXU88.jpg
Forstår simpelthen ikke, at han skal opføre sig sådan og sælge resten af holdet i sådan en kamp, hvor han i 89' minut kan være den afgørende faktor som så mange gange gør. Det er så pinlig en opførsel og utrolig egoistisk.
Problemet med Ronaldo er i min optik, at han spiller oftest de her ringe kampe, men får dukket op det rigtige sted og scorer et par mål, hvilket i sig selv er fantastisk. Men ser man på hans spil ellers, er han ikke med til at bidrage positiv, hvad angår flow og tempo.. Alt for mange fejldispositioner, men dette er glemt (og med rette), når der bliver scoret efterfølgende.. Han er så stinkende ustabil i det åbne spil.. Mister han sin målnæse og ikke score ligeså meget, skal kritikken nok komme haglende..
Det var godt nok en jammerlig omgang i dag, men det var yderst vigtigt, at vi får 3 point i en kamp som denne.. Det er sådan noget, der skal til, for at vinde mesterskabet..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
madrid2000 skrev: Nu kommer Messi Tilbage i topscorer kampen også.
28-19 til Ronaldo, men han er ude de næste 3-5 kampe, så skulle ikke overraske mig, hvis han bliver overhalet.
Drømmen om 50 mål kan han godt glemme.
Det er da også fuldstændig lige gyldigt, så længe vi bevarer førstepladsen..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Inspektøren
- Gæst
-
Der snakkes lidt rundt omkring, hvordan Ronaldos karantæne skal opgøres. Der var nemlig tre episoder i forbindelse med det røde kort og spørgsmålet er så, om han skal straffes på samme måde som Diego Simeone der, som bekendt, fik 8 dages karantæne efter nogle episoder i Supercopa de Espana, i sommers. Der sammensatte man nemlig forskellige episoder og gav El Cholo en lang straf.
Vi finder nok ud af det i morgen eller et par dage senere, hvilket straf Ronaldo skal have.
Men det kunne jo være, at det faktisk var godt for holdet. Sidst han var ude i en periode, blomstrede Bale, såvidt jeg husker.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrér for at se det.
Og så lige et forslag til Siempre og co. måske en ide hvis man kunne gemme sin tekst for alle incl. brugerne, det ville nogle brugere ha' gavn af at benytte...
Jeg er her stadig XOXO