Madrid tabte giganternes duel
- areal001
- Gæst
-
Dios skrev: Godt nok har Bale modtaget meget kritik, men nok må være nok! Det er jo helt håbløst det han har gang i! Han får mig til at savne Di María ude på den højrekant, og det var altså ikke kønt!
Jeg er virkelig målløs. Hvis ikke James overtager hans plads ligeså snart han er klar, så er det jo forfærdeligt. Ja faktisk skandaløst!
Selvom vi tabte, og det ser sort ud, så er jeg dog stadig fortrøstningsfuld. Det er nemlig dét godt spil gør ved mig. Endelig spillede vi noget der mindede om fodbold. Desværre var der for få der ramte dagen. Chancer var der nok af, men i disse El Clasico opgør her, så skal der bare brændes plus-5 100% chancer til hvert hold.
Benzema var endnu engang out standing! Ronaldo viste god gejst, men som sædvanlig kun da det gik holdet godt. Marcelo...bare wow!
Dommeren var på ingen måder skyld i nederlaget, men han var skyld i, at vi ikke kunne lægge det hårde pres, da endnu et frispark til stort set hele holdet ville koste en udvisning. Skandaløst, at han tillader forholdsvis hårdt spil, men alligevel giver ostemader på selv samme frispark, som han til tider ikke dømte frispark for. Han mistede fuldstændig kampen, og mere kunne man vel heller ikke forlange af en spansk dommer?
Ramos og Pepé er som sædvanlig rystende dårlige imod Barca. Der sker bare noget oppe i hovedet på dem, når modstanderen bliver Barcelona. De skal dog begge roses for ikke at blive udvist.
Forskel fra sidste El clasico og denne er at vi havde james med sidst.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
HHB65 skrev: I har allerede vendt mange gode punkter. For mig er den største gåde Ancelottis udskiftningspolitik og brug af bænken.... Synes godt nok ikke han har evnen til at vende kampe via bænken. Nærmere tværtimod.
Vi har intet på bænken der er godt nok, desværre.
- Storken
- Gæst
-
- garkin2635
-
- Forum begynder
-
garkin2635 skrev: Dommeren kan man ikke kaste hele skylden til, men han har skyld i at han ødelagde vores hård press, barca spiller som typisk kom med alle de klamme skuespil, og stopper vores chancer, vi dominere helt klart 1.halveg.
hvis vi skal kritisere for skuespil, hvilket er helt fair. Så skal Pepe sgu også have noget kritik med der, det skuespil han havde gang i kan han godt pisse af med. og ronaldo's gule kort for film var også ok givet.
- garkin2635
-
- Forum begynder
-
Jeg er bestemt ikke den store fortaler for Bale i Madrid. Jeg er enig i dem som kalder ham fejlcastet, da ham og Ronaldo simpelthen er for identiske i deres spil og dermed mere ødelæggende end til gavn for hinanden... MEN!
Jeg forstår ikke den kritik han modtager i dag. Jeg synes helt klart han var en af de bedste den første time. Han var aggressiv i sit genpres, han forsvarede flot og gav opbakning til Carvajal og offensivt udfordrede han Alba. Jeg siger ikke alt lykkedes for ham, men det gjorde det ikke for nogen spiller på de to hold i dag.
Til gengæld viste han den rette mentalitet og vil tro statistikkerne vil vise, at de fleste af Reals angreb foregik i højre siden.
Jeg synes det minder lidt om en heksejagt, at han skal gøres til syndebuk i dag. For han gjorde det i mine øjne ganske glimrende, og havde det ikke været for en pragtpræstation af Benz, så havde han været den bedste blandt BBC.
Generelt synes jeg ikke der er nogen specielt at placere ansvaret hos. Vi var ikke skarpe nok, da vi havde momentum og Suarez' scoring kom på et tidspunkt, hvor kræfterne så småt var ved at slippe op også er det svære at etablere den ekstra gejst og energi, når man skal jagte en udligning igen, i stedet for det vindende mål.
Indstillingen var god, der var fight og til tider godt spil. Et point kunne have givet mere optimisme i forhold til ligaen, men så må vi hellere ikke glemme, at vi i dag mødte Europas mest formstærke hold på udebane. De var bare skapere.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
garkin2635 skrev: Pepe kender barca og deres skuespil, og han bruger deres taktik, selvom det klamt
Det klart. Og når Mads har slået Jens med en skovl nede i børnehaven, så må Jens også gerne slå igen, ikke sandt? ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Det positive i det her hold er, at når de virkelig gider, så kan de ikke stoppes. I første halvleg, så fik vi Barca til at ligne et Almeria hold, og det er jo fuldkommen vanvittigt, hvis man putter deres form in mente og alt det hype der har været omkring Messi og co. Vi fik Messi til at være usynlig, vi vandt kampen om midtbanen og vi havde bolden mere end dem (i første halvleg).
Og det er så ærgligt, at et så velspillende Real Madrid hold skal bære et så tungt bytte som Bale. Hvorfor er det manden ikke kan finde ud af at spille fodbold?!
Jeg siger det ligeud, hvis James havde spillet istedet for Bale, så havde vi vundet med mere end et mål. Dette giver mig gode forhåbninger, for jeg ved at med et relativt lettere kampprogram forude end Barcas, og med næsten hele truppen klar snart, så tror jeg stadig på det mesterskab.
Bare husk det her; Barca vinder ikke La Liga ej heller Champions League. De er ikke på Real og Bayerns niveau endnu.
HHB65 skrev: I har allerede vendt mange gode punkter. For mig er den største gåde Ancelottis udskiftningspolitik og brug af bænken.... Synes godt nok ikke han har evnen til at vende kampe via bænken. Nærmere tværtimod.
Der mangler kvalitetet på bænken, men jeg synes Ancelotti har gjort klart for alle hvorfor han aldrig skifter ud. Han forstår jo simpelthen ikke konceptet!
Nu er det 2. eller 3. gang han kaster Jesé ind. Det er sådan set fint nok, men så vælger han at gøre det i stedet for Isco, og man dermed spiller 4-2-4. Holdet knækker jo fuldstændig sammen de sidste 20 min..
Modric skulle have været pillet ud efter 70 min. og ikke først efter 88 min. og Jesé skulle have været i stedet for Bale.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.