Madrid tabte giganternes duel

9 år 8 måneder siden #73 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madrid tabte giganternes duel
@Zanzer.

Dejligt med endnu en saglig Barcelona fan :)

Generelt er jeg jo enig med dig, og jeg nævnte det egentlig også i mit tidligere indlæg. Vi skal simpelthen se kampen forskelligt. Vi lægger mærke til mange forskellige ting for hver vores hold.
Når det så er sagt, så klinger det hult når du taler om, at gassen nok var gået af ballonen, hvis Neymar havde udbygget jeres føring, men havde i overhovedet fået jeres første mål, hvis Ronaldo nu havde sat hans afslutning på overlæggeren ind? Sådan kan man jo altid snakke frem og tilbage, og faktisk kan det hurtigt blive lidt søgt.

Busquets har selvfølgelig stor betydning for jeres hold, men at sige han på blot 4 min. fik vendt de resterende 14 min. til jeres fordel synes jeg godt nok er langt ude. Der gik lige nøjagtig 4 min. fra Busquets indskiftning til Ancelotti skiftede Jesé ind i stedet for Isco. Altså en klar offensiv satsning, hvor vi gik fra en 4-3-3 / 4-4-2 til en 4-2-4. Undskyldning eller ej, så var det trods alt Modric første kamp fra start i et halvt år, så det er klart han ikke ville kunne holde til det tempo i 90 min.. Det havde ingenting med at starte med de samme 11 at gøre. Han skulle have været pillet ud 20 min. før han gjorde med Lucas, så tror jeg rent faktisk ikke Busquets betydning havde været så stor igen. Selvom vi er uenige i hvilken rolle Busquets egentlig spillede.

Jeg synes dog bare ikke der er specielt stor forskel på Busquets og Mascherano. Busquets er bedre teknisk, men Rakitic og Iniesta var fuldstændig overmatchet inde centralt, så jeg tror ikke hans boldomgang ville have skabt overtaget. Det var jo ikke Mascherano som gang på gang blev overmatchet, men derimod Rakitic og Iniesta, som havde nogle dumme boldtab, som jo er Real Madrid's fortjeneste i og med deres presspil var så godt kørende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #74 af ElMadrid

Zanzer skrev: Asp3200:

Selvom i dominerede kampen rent spillemæssigt og taktisk i første halvleg, så skabte i vel reelt ikke så mange chancer som nogle af jer får det til at lyde?
Ja i kunne nok godt have ført 3-1 eller 3-2 med lidt held, men hvis barca var kommet foran 2-0, som de burde i 99% af tilfældende ved sådan en chance som neymar havde, mon ikke luften så var gået lidt af madrid-ballonen? Det er flot at spille så god en halvleg, men det skal udmynte sig i chancer og derefter scoringer før man kan bruge det til noget - og så kræver det også at man kan gøre det i 90 min og ikke blot i 55. Jeg så kampen for 2. gang i dag og selvom i spillede bedre en del af kampen, så udmyntede det sig jo ikke til et hav af chancer, men derimod til optræk til mange farlige chancer (ikke fordi barca havde flere, det udlignede sig nok alt i alt) - men det vinder man ikke kampe på :)

Nu handler det her jo ikke kun om chancer, men det handler også om dominans og RM dominerede og var Barca fuldstændig overlegen. Prøv engang læs tråde fra kampen:

Puha. Madrid sidder hårdt på bolden
Som ventet er vi slet ikke med- de er teknisk, fysisk og intellektuel overlegne
Messi har meldt sig helt ude af kampen :(
Det er taktikken som bløder ligenu
Iniesta har ingen autoritet på midten... Neymar er elendig for tiden. Kæft vi sejler. Savner Puyol og Xavi
Vi kører seriøst på dampe lige nu. Hold kæft hvor er ringe!
Vi er godt nok heldige!
Giv endelig Ronaldo noget mere plads.. Er der en der gider at få vores fucking hold på plads? For vores træner kan ikke..
Please gi mig halvleg nu!
Vi bliver spillet under eget græstæppe. Pinligt
Det er kun Pique som kan være sin indsats bekendt. Men hvilken indsats!
De er jo totalt over os, udspiller os fuldstændigt.
Flov indsats. Pinligt.
vi spiller pinligt ringe. Jeg er mere end tilfreds hvis vi får et x.
Puha.. Pinefuldt
Er der nogen der har luret vores spilkoncept???
Meget godt, der er halvleg. Føj, det er ikke godt.
Midtbanen er helt væk. Messi er helt væk. Forsvaret sejler. Fuck en lortekamp. Vi er heldige hvis vi får et X.
Real Madrid har været klasser bedre end os, heldigt vi ikke er bagud.
Det piner mig at sige, men det er konklusion efter 1 og en halv halvlege mod dem. Vi er dem ligefrem underlegne

og så til den sjove:

Sorry guys, er nødt til det: Hvad tid spiller vi?

Det her er hvordan barcafnas oplevede kampen i mens vi dominerede. Sjovt nok så begynder de at snakke om "fuldt fortjent sejr" efter kampen. Utroligt hvordan man kan skifte syn på så kort tid. Der er endda en der skriver at Barca dominerede 3/4 af kampen..hmm..må være en anden kamp han så :-)

PS: sorry guys, hvis I synes at jeg spammer forrummet. Synes at det er lidt sjovt at læse, hvordan de havde det under kampen, hvor vi virkelig spillede dem under græstæppet og endda på deres hjembane.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, SR4, andreashn

9 år 8 måneder siden #75 af henrikcomn
Lidt sjovt Barca-fansene altid siger "hvad nu hvis Neymar havde scoret så havde vi været foran 2-0"..

Så vidt jeg husker havde Ronaldo én ligeså stor chance efter ca. 10 minutter hvor han rammer overliggeren 1 meter fra mål..

9 år 8 måneder siden #76 af andreashn
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #77 af Jaood
Besvaret af Jaood på emne Madrid tabte giganternes duel
Ja, af Ronaldo. Manden går rundt og opfører sig som en idiot, gennem hele kampen. "Mateu, kan du li' det!?".

Ved idioten ikke, at der er millioner af børn der ser op til ham? En bøde er på sin plads.

'Calma,calma'-episoden ser jeg dog ikke noget galt i, men ovenstående er klamt. Barnet er frontfigur for den hvide trøje. Han må snart tage sig sammen.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Jaood.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #78 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Madrid tabte giganternes duel
CR7 med endnu flere problemer.
Præsidenten for det spanske fodboldforbund, Javier Tebas, sagde tidligere i dag, at CR7 kan blive straffet for sin hoverende måde af fejre sit mål på. Totalt latterligt.

Hvis der endelig skulle være en sag mod CR7 i forbindelse med hans fejring, så skulle det være, at han valgte ikke at hylde manden der stod for 90 % af målet. Men det er noget helt andet. Men hvordan kan vi blive overrasket her?

Nå, men der er så siden opstået en ny sag.
www.marca.com/2015/03/25/futbol/1427295295.html

Kort, så siger CR7 til dommeren "du kan lide det, hva"? gentagende gange, mens han rører sit skridt. Jeg ved ikke om det har noget med Irina, men Tebas mener, at CR7 bliver nødt til at blive straffet, hvis det har været tilfældet, at han har rørt sig dernede.

Det skal lige siges, at Tebas på nuværende tidspunkt oplever modvind fra alle fanbaser i Spanien på nuværende tidspunkt. Man er utilfredse med den politiske korrekthed, som Tebas forsøger at implementere blandt tilskuerne. Han vil ikke have at man råber skældsord og andet.

9 år 8 måneder siden #79 af JimmyBroe
@Inspektøren

Sådan der:)
Dét er at bidrage til nyhedsdækningen. Ros for at tage "kritikken" til dig.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, ElMadrid

9 år 8 måneder siden #80 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Madrid tabte giganternes duel

Inspektørn skrev: Præsidenten for det spanske fodboldforbund, Javier Tebas, sagde tidligere i dag, at CR7 kan blive straffet for sin hoverende måde af fejre sit mål på. Totalt latterligt.

Hvis der endelig skulle være en sag mod CR7 i forbindelse med hans fejring, så skulle det være, at han valgte ikke at hylde manden der stod for 90 % af målet.

Ydderst komisk. Du kalder det latterligt, at man vil straffe Ronaldo for at håne tilskuerne, men på samme tid så syns du at han burde blive straffet, for at ikke løbe over til Benzema og give ham et lille knus.

Leveret af Kunena Forum