Madrid tabte giganternes duel

8 år 2 måneder siden #37 af Sahinovic
De Gea er et godt bud, men er han nu også så god som folk gør ham til. Han har igennem sæsonen reddet Manchester United mange gange, men har også tit set ham lave et par mærkelige ting som får mig til at føle mig lidt usikker på ham, senest her mod Liverpool hvor jeg finder hans placering yderst mærkværdig, som i sidste ende føre til mål:

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #38 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Madrid tabte giganternes duel

Sahinovic skrev: De Gea er et godt bud, men er han nu også så god som folk gør ham til. Han har igennem sæsonen reddet Manchester United mange gange, men har også tit set ham lave et par mærkelige ting som får mig til at føle mig lidt usikker på ham, senest her mod Liverpool hvor jeg finder hans placering yderst mærkværdig, som i sidste ende føre til mål:

Hvad med Neuer eller Courtois? De lavede også KÆMPE brøllere i går:

Neuer:

Courtois:

Vil du heller ikke have dem?

Hvis jeg var Florentino, så ville jeg stadig går langt for at hente enten Neuer, Courtois eller De Gea.
De Gea har muligvis været PLs bedste spiller. Han er årsagen til, at United overhovedet kan snakke Champions League.
Courtois er et monster. Efter han lavede den store fejl, så skal jeg da også love for, at han rettede op på den, bagefter:

Neuer: Behøver jeg overhovedet at sige noget? Verdens mest komplette målmand: Kan spille bolden godt rundt, som var han uddannet fra La Masia, gode reflekser, kan påtage sig rollen som sweeper, god ved dødbolde, der er ikke de målmandskompetencer, som han ikke er i besiddelse af.

8 år 2 måneder siden #39 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madrid tabte giganternes duel
Inspektøren skrev:

Benzema, wow. Fra nu skal kører vi 4-4-2 med Benzema som spilstation og CR7 på toppen. Det fungerede fremragende. Fantastisk aflevering.

Nu spørger jeg egentlig fordi jeg ikke ved det, men er du en dreng eller pige? Det giver bare meget god mening hvis du er en pige, da dine holdninger skifter forholdsvis ofte, og sikkert følger din hormon-cyklus? :D

For halvanden uge siden skrev du, at Benzema på ingen måder var god nok til Real Madrid, og vi havde brug for en ny angriber. Endnu en fremragende præstation fra Benzema var åbenbart vendepunktet for dig, eller?

Misforstå endelig ikke mit indlæg. Måske er det flabet, og måske er det lidt provokerende, men meningen er god :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, ZizouMo, Roesen7, SR4, andreashn

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #40 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Madrid tabte giganternes duel

Dios skrev: Inspektøren skrev:

Benzema, wow. Fra nu skal kører vi 4-4-2 med Benzema som spilstation og CR7 på toppen. Det fungerede fremragende. Fantastisk aflevering.

Nu spørger jeg egentlig fordi jeg ikke ved det, men er du en dreng eller pige? Det giver bare meget god mening hvis du er en pige, da dine holdninger skifter forholdsvis ofte, og sikkert følger din hormon-cyklus? :D

For halvanden uge siden skrev du, at Benzema på ingen måder var god nok til Real Madrid, og vi havde brug for en ny angriber. Endnu en fremragende præstation fra Benzema var åbenbart vendepunktet for dig, eller?

Misforstå endelig ikke mit indlæg. Måske er det flabet, og måske er det lidt provokerende, men meningen er god :)

Man har et standpunkt til man tager et nyt...

Ærlig talt, så er jeg meget splittet. Jeg ved det sgu ikke. Jeg diskuterede det også med nogle kammareter, her tidligere. Nogle gange kan jeg gå helt amok over Benzema. Andre gange, dvs. for det meste, så skuffer han mig.

Men jeg elsker sgu Karim. Han en de spillere som jeg klart syntes bedst om. En utrolig sympatisk gut, der ikke orker for meget pis og altid opfører sig modent. Bare se den her. f.eks.:

Her forsøger at holde Messi og Coentrao fra hinanden. Det er så noget der virkelig kan varme mit hjerte. Han ved lige præcis, hvad Real Madrid handler om, modsat 'Calma og Siiiiiiii' drengen.

Okay, Benzema skal blive, men han skal blive skarpere. Han er angriber. Den største opgave i hans jobbeskrivelse, det er at lave mål. Kan han fungere som spilstation, så er det bare endnu bedre, men mål er det, der hovedsageligt efterspørges fra ham.

8 år 2 måneder siden #41 af Sahinovic

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev: De Gea er et godt bud, men er han nu også så god som folk gør ham til. Han har igennem sæsonen reddet Manchester United mange gange, men har også tit set ham lave et par mærkelige ting som får mig til at føle mig lidt usikker på ham, senest her mod Liverpool hvor jeg finder hans placering yderst mærkværdig, som i sidste ende føre til mål:

Neuer:

Courtois:

Hvis jeg var Florentino, så ville jeg stadig går langt for at hente enten Neuer, Courtois eller De Gea.
De Gea har muligvis været PLs bedste spiller. Han er årsagen til, at United overhovedet kan snakke Champions League.
Courtois er et monster. Efter han lavede den store fejl, så skal jeg da også love for, at han rettede op på den, bagefter:

Neuer: Behøver jeg overhovedet at sige noget? Verdens mest komplette målmand: Kan spille bolden godt rundt, som var han uddannet fra La Masia, gode reflekser, kan påtage sig rollen som sweeper, god ved dødbolde, der er ikke de målmandskompetencer, som han ikke er i besiddelse af.

Jeg har skrevet at han har reddet Man Utd mange gange, men at han igennem sæsonen flere gange har lavet noget mærkeligt på målet som har fået mig til at tvivle lidt, så jeg basere det ikke bare ud fra den ene hændelse mod Liverpool.

Neuer vil jeg aldrig have, større klovne målmænd skal man lede længe efter. Courtois er vanvittig men tror du selv på Chelsea lader sådan en målmand gå, det tror jeg ihvertfald ikke på.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #42 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Madrid tabte giganternes duel

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev:

Neuer:

Courtois:

Jeg har skrevet at han har reddet Man Utd mange gange, men at han igennem sæsonen flere gange har lavet noget mærkeligt på målet som har fået mig til at tvivle lidt, så jeg basere det ikke bare ud fra den ene hændelse mod Liverpool.

Neuer vil jeg aldrig have, større klovne målmænd skal man lede længe efter. Courtois er vanvittig men tror du selv på Chelsea lader sådan en målmand gå, det tror jeg ihvertfald ikke på.

Måske hvis Varane eller Bale ryger den anden vej i en byttehandel... Det kan man vel aldrig udelukke. Mourinho er i hvert fald særdeles interesseret i Varane.

Udover det forstår jeg ikke din holdning til Neuer. Klovne målmand? Du har selvfølgelig ret til din holdning, men han er p.t. verdens bedste målmand, og det er alle klubber vel interesserede i at have på deres hold.

8 år 2 måneder siden #43 af Macon
Besvaret af Macon på emne Madrid tabte giganternes duel

FigoJensen skrev:

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev:

Neuer:

Courtois:

Måske hvis Varane eller Bale ryger den anden vej i en byttehandel... Det kan man vel aldrig udelukke. Mourinho er i hvert fald særdeles interesseret i Varane.

Udover det forstår jeg ikke din holdning til Neuer. Klovne målmand? Du har selvfølgelig ret til din holdning, men han er p.t. verdens bedste målmand, og det er alle klubber vel interesserede i at have på deres hold.

Større klovne målmænd skal man lede længe efter? nok noget af det dummeste jeg har hørt, verdens klart bedste målmand, hvad gør ham til en klovne målmand?
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 2 måneder siden #44 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Madrid tabte giganternes duel

Dios skrev: Inspektøren skrev:

HOV HOV HOV!!!

Nå men tilbage til målmands snakken, så tror jeg simpelthen ikke på at Bayern vil af med Neuer eller Chelsea med Courtois, ligemeget hvor meget man så prøvede at lokke med.

De Gea kan Real enten købe til Sommer eller vente en sæson mere og snuppe ham gratis.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• åberg
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #45 af åberg
Besvaret af åberg på emne Madrid tabte giganternes duel
Siger det bare....pas på Valencia de har kun 4 p. Up og slår jer nok i indbyrdes..

8 år 2 måneder siden #46 af JimmyBroe

åberg skrev: Siger det bare....pas på Valencia de har kun 4 p. Up og slår jer nok i indbyrdes..

Smut pomfrit!

Vi ses mann!

Jeg er her stadig XOXO

8 år 2 måneder siden #47 af Siempre Madrid

åberg skrev: Siger det bare....pas på Valencia de har kun 4 p. Up og slår jer nok i indbyrdes..

Ses i marts 2040.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, ZizouMo, JimmyBroe

8 år 2 måneder siden #48 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Madrid tabte giganternes duel
Det er godt nok tragikomisk at læse om kampen inde på FCB.dk. En ting er, at de er glade for sejren, men det er mere deres syn på kampen, der overrasker.

De ser jo, i ramme alvor, kampen som, at vi dominerer første halvleg småt (men at vi har lige mange chancer), og at de så spiller os ud af stadion i anden halvleg med tonsvis af chancer.

Det er som om, at det er gået deres næse forbi, at:

- De chancer + mål, de får i første halvleg, er fuldstændig tilfældige. Et forfærdeligt frispark af Pepe og en kæmpe kludderchance til Neymar. Vores chancer derimod - med undtagelse af Bales skud i feltet, er gennemspillede angreb, hvor vi udspiller Barcelona fuldstændigt.

- Vi starter anden halvleg bedst, men da de igen får et mål ud af ingenting, går det galt. Alle de chancer de så får, og al den dominans, de har, den får de pga., at vi satser.

Jeg kan slet ikke forstå, at de ikke er mere kritiske overfor deres eget hold. Havde Real Madrid været mere kyniske, så havde vi sagtens kunne vinde på Camp Nou i går.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Dios, ZizouMo, ElMadrid

Leveret af Kunena Forum
Annonce