AS: Ancelotti er fyret

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #13 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne AS: Ancelotti er fyret
Forhåbentlig forstår I engelsk ?

www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv

Vælg den engelske udgave.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #14 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne AS: Ancelotti er fyret

Dios skrev: På den anden side så kan Benitez jo kun overraske. Det bliver sikkert et forfærdeligt år med en masse røv kedelig fodbold. Det kommer nok til at minde utrolig meget om Mourinho's hold, hvor der ingen idé eller koncept var.

Kom nu med Klopp!

Bævl. Der er var sgu da både idé og koncept under Mourinho. Han gjorde Real Madrid til verdens bedste kontrahold, hvilket var spillestilen. Desuden leverede han og holdet en rekordsæson med skyhøjt pointantal og mål scoret, så man kan ikke sige det var kedeligt... Har du set Real Madrid spille de sidste 6 måneder? Så ville du vide, hvad der er idéløst og konceptløst fodbold. Der har overhovedet ikke været en overordnet plan for fodboldspillet siden nytår, og det har været tydeligt, at spillerne bare render rundt som kegler uden noget kombinationsspil overhovedet. Ancelotti har ingen plan B. Han holder stædigt på sit system, som han mener fungerer, hvilket det bare ikke har gjort den senere tid desværre.

Angående den mulige ansættelse af Rafa, så synes jeg det er forfærdeligt, da jeg ikke kan fordrage den mand og hans fodboldfilosofi. På den anden side kan man sige, at han jo umuligt kan levere dårligere end det har været tilfældet under Ancelotti i denne sæson (hvis man ser på slutresultatet), så på den måde kan det kun være en glædelig overraskelse. Lige nu glæder jeg mig dog bare til at komme i gang med den nye sæson, så man kan glemme alt det her fis og gøre et nyt forsøg på at sætte sig på tronen. Jeg ser også meget gerne Klopp på trænerposten.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #15 af Inspektøren
Klopp ender ikke i Real Madrid. Det er især sproget der gør, at han ikke ender hos os, desværre.

Regn med Benitez.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #16 af Inspektøren
BREAKING NEWS!

CARLO ANCELOTTI ER FYRET!

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #17 af Inspektøren
Carlo var ikke engang til stede under "pressemødet"...

Sørgelig afsked.

Florentino har desuden sagt, at en ny manager vil være på plads i næste uge.

Med andre ord: Ugen efter, at Napoli har spillet sidste kamp for denne sæson.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #18 af Inspektøren
Han har desuden sagt, at det vil være at foretrække, hvis den nye træner kan snakke spansk.

11 år 2 måneder siden #19 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne AS: Ancelotti er fyret
Er du sunshine hvor skal det bare spille næste sæson. Vi skal vinde, spille det bedste fodbold i verden, og stryge til tops i ligaen, undgå skader og bruge en masse af de unge talenter. Ellers er jeg den første til at skrige på en nedslagtning af Florentino Perez.

Skuffet!

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, HHB65, Roesen7, Madridnation.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #20 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne AS: Ancelotti er fyret
Ancelotti var den rette mand.

Tænk hvis man fyrede Alex Ferguson de sæsoner han ikke vandt noget.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #21 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne AS: Ancelotti er fyret

JimmyBroe skrev: Er du sunshine hvor skal det bare spille næste sæson. Vi skal vinde, spille det bedste fodbold i verden, og stryge til tops i ligaen, undgå skader og bruge en masse af de unge talenter. Ellers er jeg den første til at skrige på en nedslagtning af Florentino Perez.

Skuffet!

Men Benitez? :D

11 år 2 måneder siden #22 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne AS: Ancelotti er fyret
Uværdig afsked med Carlo. Trist.

Nuvel, der var aldrig for alvor nogen Plan B når tingene ikke rigtigt flaskede sig, men de overordnede problemer der har været, er ikke noget jeg mener ikke vil kunne rettes op på inden næste sæson. Bl.a. ville et par indkøb til offensiven kunne give os den fornødne bredde og muligheder for variation i spillestil som jeg mener er det vi mangler i øjeblikket.

• L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #23 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne AS: Ancelotti er fyret
Ignorér.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved L.Ahrendsen.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #24 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne AS: Ancelotti er fyret
Det der med plan B synes jeg man hører om alle trænere. Mourinho kunne godt skifte to-tre mand ud tidligt, men nogen egentlig plan B havde han ikke. Det er de færreste trænere der har det. Jeg synes omvendt, at Ancelotti viste stor taktisk snilde sidste år, da han fuldstændig læste Bayern og vi slog dem 5-0. I denne sæson fik han så gjort os til et boldbesiddende hold, som vi ikke har set lige i mange sæsoner i hovedstaden. Og i efteråret spillede vi det bedste fodbold længe set. En smal trup og skader ødelagde det for ham. Selvfølgelig bærer han en del af skylden, men han er simpelthen det bedste alternativ. Jeg kan ikke se hvem der skal gøre det bedre.

Leveret af Kunena Forum