AS: Ancelotti er fyret
- Inspektøren
- Gæst
-
www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv
Vælg den engelske udgave.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FigoJensen
- Gæst
-
Dios skrev: På den anden side så kan Benitez jo kun overraske. Det bliver sikkert et forfærdeligt år med en masse røv kedelig fodbold. Det kommer nok til at minde utrolig meget om Mourinho's hold, hvor der ingen idé eller koncept var.
Kom nu med Klopp!
Bævl. Der er var sgu da både idé og koncept under Mourinho. Han gjorde Real Madrid til verdens bedste kontrahold, hvilket var spillestilen. Desuden leverede han og holdet en rekordsæson med skyhøjt pointantal og mål scoret, så man kan ikke sige det var kedeligt... Har du set Real Madrid spille de sidste 6 måneder? Så ville du vide, hvad der er idéløst og konceptløst fodbold. Der har overhovedet ikke været en overordnet plan for fodboldspillet siden nytår, og det har været tydeligt, at spillerne bare render rundt som kegler uden noget kombinationsspil overhovedet. Ancelotti har ingen plan B. Han holder stædigt på sit system, som han mener fungerer, hvilket det bare ikke har gjort den senere tid desværre.
Angående den mulige ansættelse af Rafa, så synes jeg det er forfærdeligt, da jeg ikke kan fordrage den mand og hans fodboldfilosofi. På den anden side kan man sige, at han jo umuligt kan levere dårligere end det har været tilfældet under Ancelotti i denne sæson (hvis man ser på slutresultatet), så på den måde kan det kun være en glædelig overraskelse. Lige nu glæder jeg mig dog bare til at komme i gang med den nye sæson, så man kan glemme alt det her fis og gøre et nyt forsøg på at sætte sig på tronen. Jeg ser også meget gerne Klopp på trænerposten.
- Inspektøren
- Gæst
-
Regn med Benitez.
- Inspektøren
- Gæst
-
CARLO ANCELOTTI ER FYRET!
- Inspektøren
- Gæst
-
Sørgelig afsked.
Florentino har desuden sagt, at en ny manager vil være på plads i næste uge.
Med andre ord: Ugen efter, at Napoli har spillet sidste kamp for denne sæson.
- Inspektøren
- Gæst
-
Skuffet!
Jeg er her stadig XOXO
- Raúl 7
- Gæst
-
Tænk hvis man fyrede Alex Ferguson de sæsoner han ikke vandt noget.
- Brylle
- Gæst
-
Men Benitez? :DJimmyBroe skrev: Er du sunshine hvor skal det bare spille næste sæson. Vi skal vinde, spille det bedste fodbold i verden, og stryge til tops i ligaen, undgå skader og bruge en masse af de unge talenter. Ellers er jeg den første til at skrige på en nedslagtning af Florentino Perez.
Skuffet!
Nuvel, der var aldrig for alvor nogen Plan B når tingene ikke rigtigt flaskede sig, men de overordnede problemer der har været, er ikke noget jeg mener ikke vil kunne rettes op på inden næste sæson. Bl.a. ville et par indkøb til offensiven kunne give os den fornødne bredde og muligheder for variation i spillestil som jeg mener er det vi mangler i øjeblikket.
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-