AS: Ancelotti er fyret
- #4Ramos
- Gæst
-
- Mht. den nye træner kan jeg ikke lige se hvem der kan løfte opgaven fra Ancelotti? Der er velsagtens kun en håndfuld trænere som overhovede bør tages i betragtning til jobbet som træner i verdens største klub hvis størrelse kun er overgået af de forventninger der følger med. Jeg anser ærlig talt ikke Benitez som værende iblandt dem som har formatet til trænerposten - det eneste der taler til hans fordel er at han har trænet store klubber før og så er han Spansk (noget som Perez ligger ufatteligt meget værdi i). Jeg glæder mig til at se hvem der skal overtage fra Carlo, jeg vil mindes hans tid i klubben med stor glæde og respekt for det arbejde han har udført og ikke mindst de titler han fik til klubben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev: Er du sunshine hvor skal det bare spille næste sæson. Vi skal vinde, spille det bedste fodbold i verden, og stryge til tops i ligaen, undgå skader og bruge en masse af de unge talenter. Ellers er jeg den første til at skrige på en nedslagtning af Florentino Perez.
Skuffet!
Jeg har selv kritiseret Ancelotti for ikke nok rotation men havde ikke i min vildeste fantasi troet et fyring kom på tale. Spændt på om det giver ballade med nogle af spillerne.
- Madrid12
- Gæst
-
Jeg kan ikke sige det nok, FØJ!!!! - selv en høne uden hoved kunne lede Real bedre!
Nøj for jeg skammer mig over at han står i spidsen!!!!
- Inspektøren
- Gæst
-
L.Ahrendsen skrev: Hvor gammel er Pérez egentlig? Nu når han ikke kan væltes af posten, så må alderen tage ham med ned...
68 år. Han fortsætter mindst til han bliver 90 år. For ham, er Real Madrid CF et stykke meget værdifuldt legetøj. Hvis han kan undgå det, så vil han aldrig overlade det til nogen andre, senest illustreret ved de nye bestemmelser, som han står bag, der betyder, at det kun er folk der kan stille en bank-garanti på 15 % af budgettet samtidig har været medlem i mindst 20 år. som kan stille op til et præsidentvalg.
Jeg har sagt det én gang før og jeg siger det gerne igen:
Florentino OUT!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvorfor er Benitez' fodboldindstilling så kedelig? Tilpasser han sig ikke i høj grad de klubber han er i? I Liverpool var det kedeligt, men holdet var det samme og klubben er generelt altid en trist affære. Napoli har jeg ikke set, men 68 mål(næstflest i Serie A) lyder ikke helt kedeligt. Chelsea var midlertidigt og en klub i kaos, mens Inter ikke var en succes, men heller ikke en klub med de store offensive traditioner. I Valencia var det derimod ganske offensivt og spændende fodbold med gode resultater for niveauet.
Igen, jeg er meget stor modstander af fyringen. Som midlertidig træner kan jeg dog godt se meningen i Benitez, jeg kan faktisk ikke se andre alternativer. Han tilpasser sig de klubber han kommer til, han taler spansk, han kender klubben indefra og han får alligevel sparket om et par år, når et større navn bliver ledigt og et nyt projekt skal startes.
Mere interessant er det dog, hvad sker der med Cristiano? Han har helt tydeligt været på Ancelottis side i denne sag. Kan han være på vej ud?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Med Ancelotti har vi groft sagt spillet halvandet års relativt fantastisk fodbold og så et halvt års mindre prangende... Vi har slagtet nogle af Europas absolut bedste hold, og vores efterår var så fantastisk!
Hvorfor ikke bare lade batterierne op, viske tavlen ren og starte på en ny sæson, hvor man forhåbentlig uden for mange skader eller kontroverser kan få gang i det smukke fodbold, som vi HAR set Ancelotti få implementeret hos spillerne...????????
suk....
Nå var inde på Wiki for at finde Benitez' manager-meritter, og det ser jo ikke HELT dumt ud (omend Ancelottis da klart er bedre): af nævneværdige ting er der 2X La Liga med Valencia, CHL med Liverpool, mens der i "nyere" tid kan nævnes EL med Chelsea
Er ikke så updated på ham, hvilken slags fodbold praktiserer han?
Hala Madrid!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Administrationen
-
- Administrator
-
L.Ahrendsen skrev: Hvor gammel er Pérez egentlig? Nu når han ikke kan væltes af posten, så må alderen tage ham med ned...
Stop lige dig selv fra det spor du er på vej ned af. Den sti du er på vej ind af kan vi på ingen måde acceptere.
- Inspektøren
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: På trods af at jeg er stor modstander af Ancelotti-fyringen, så kan jeg ikke lade være at stille et par spørgsmål.
Hvorfor er Benitez' fodboldindstilling så kedelig? Tilpasser han sig ikke i høj grad de klubber han er i? I Liverpool var det kedeligt, men holdet var det samme og klubben er generelt altid en trist affære. Napoli har jeg ikke set, men 68 mål(næstflest i Serie A) lyder ikke helt kedeligt. Chelsea var midlertidigt og en klub i kaos, mens Inter ikke var en succes, men heller ikke en klub med de store offensive traditioner. I Valencia var det derimod ganske offensivt og spændende fodbold med gode resultater for niveauet.
Igen, jeg er meget stor modstander af fyringen. Som midlertidig træner kan jeg dog godt se meningen i Benitez, jeg kan faktisk ikke se andre alternativer. Han tilpasser sig de klubber han kommer til, han taler spansk, han kender klubben indefra og han får alligevel sparket om et par år, når et større navn bliver ledigt og et nyt projekt skal startes.
Mere interessant er det dog, hvad sker der med Cristiano? Han har helt tydeligt været på Ancelottis side i denne sag. Kan han være på vej ud?
Med en frikøbsklausul på 1 millard euro (CA. 7 millarder kr.), og taget FFP i betragtning, så kan jeg ikke se, hvordan han skal kunne skifte væk fra Madrid, taget FFP og Perez der konstant tænker profitmaksimering, i betragtning.
Edit: Er det egentlig dig, som står ved siden af Du-Ved-Hvem på dit profilbillede?
- Johnson
- Gæst
-
Ancelotti kunne have været vores Ferguson. At spillerne, fansene og pressen ryster på hovedet lige nu siger vel det hele. Alle der kan læse de spanske aviser i disse dage, ved hvad jeg taler om.
Rafa Benitez er bedre end Mourinho. Kig på den korte tid han var i Chelsea. De spillede bedre fodbold end Chelsea nogensinde har gjort under Mourinho. Hvis han havde fået en sæson mere ville han også have vundet.
Jeg er vildt trist over at Ancelotti er fyret fordi her var der virkelig tale om den perfekte træner for Real Madrid. Jeg er dog ikke så ked af at det skal være Benitez. Han bliver helt sikkert en større succes end Mourinho. Men et enkelt mesterskab og en enkelt Copa del Rey er vel heller ikke så svært at overgå
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Perez is a secret cule & he's destroying us all from the inside.