AS: Ancelotti er fyret

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #73 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne AS: Ancelotti er fyret

Storken skrev:

Jack Daniels skrev:

Storken skrev:

asp3200 skrev:

Storken skrev: Jeg håber I nød de gode tider. Winter is coming ;-)

Nogle gange skal du lære at holde din kæft med en smart fyr kommentar. Smut du ind til tosserne på fcbarcelona.dk.

En person der til gengæld har stil over sig:
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Ancelotti har stil på et helt andet niveau, end jakkesættene i Real Madrid. Dagen i dag er for mig værre end tirsdag d. 5. maj i Torino. Denne fyring banker Real Madrid to år tilbage.

Du mener I vinder Champions League næste sæson? :-)

Too soon? ;-)

Der skal mere til at få mig op i det røde felt, med man er blevet budt som Real Madrid-fan de seneste mange år :-) I år har det slet ikke gjort lige så ondt at misse alt, fordi Barca bare er bedre offensivt (og i kraft af den stærke offensiv, også defensivt). Forhåbentligt ændrer det sig snart ;-) Jeg tvivler dog på, at der sker noget vedvarende i den retning i den nærmeste fremtid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #74 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne AS: Ancelotti er fyret

Scriptophobe skrev:

Sahinovic skrev: Kommer der egentligt en redegørelse fra Florentino Perez hvorfor han vælger at fyre Ancelotti, eller skal man som fan bare indfinde sig med at han er blevet fyret uden nogen forklaring?

'Florentino Pérez to shed light on Ancelotti's sacking'...

Reporter: "What did Ancelotti lack?"

Pérez "I don't know."

Jeg tvivler på at Florentino har planer om at uddybe sit svar.

Haha, det er vidst bare en god gammeldags ''Twitter-joke''.

Florentino Pérez

• Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #75 af Scriptophobe
Besvaret af Scriptophobe på emne AS: Ancelotti er fyret

Johnson skrev: Det er forkert at Real Madrid har har haft ni trænere på tolv år. Jeg ved godt at i formentlig har det fra Marca, men sandheden er at Real Madrid har haft 11 trænere på 12 år

Del Bosque, Queiroz, Camacho, García-Remón, Luxemburgo, López Caro, Schuster, Juande Ramos, Pellegrini, Mourinho og Ancelotti

Marca må have glemt Juande Ramos og Schuster

Du har faktisk glemt Fabio Capello, for lige at gøre ondt værre:

1. Carlos Queiroz - 334 dage i trænersædet - vandt 58% af sine 59 kampe - 1 titel
2. José Antonio Camacho - 118 dage i trænersædet - vandt 67% af sine 6 kampe - 0 titler
3. Mariano García Remón - 101 dage i trænersædet - vandt 60% af sine 20 kampe - 0 titler
4. Vanderlei Luxemburgo - 339 dage i trænersædet - vandt 62% af sine 45 kampe - 0 titler
5. Juan Ramón López Caro - 179 dage i trænersædet - vandt 50% af sine 24 kampe - 0 titler
6. Fabio Capello - 358 dage i trænersædet - vandt 56% af sine 50 kampe - 1 titel
7. Bernd Schuster - 519 dage i trænersædet - vandt 59% af sine 75 kampe - 2 titler
8. Juande Ramos - 174 dage i trænersædet - vandt 67% af sine 27 kampe - 0 titler
9. Manuel Pellegrini - 358 dage i trænersædet - vandt 75% af sine 48 kampe - 0 titler
10. José Mourinho - 1100 dage i trænersædet - vandt 72% af sine 178 kampe - 3 titler
11. Carlo Ancelotti - 699 dage i trænersædet - vandt 75% af sine 119 kampe - 4 titler

11 år 2 måneder siden #76 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne AS: Ancelotti er fyret
Som Barca-fan er det en sidegevinst ved at have vundet mesterskabet. Ancelotti er efter min mening den bedst mulige træner for RM, og der findes ikke alternativer pt. der er i nærheden af ham.

I 2015 har RM dog ikke spillet godt, og det er immervæk MANGE kampe - samtidig med at det slutter som en trofæløs sæson. I en klub som Real Madrid er det lig fyring, uanset hvem du er og hvad du tidligere har opnået. Han blev desuden 3'er sidste sæson, som heller ikke ligefrem hjælper hans sag.

I klubber som Barca, Real & Bayern forventes der smukt spil og trofæer hver sæson. Leverer du ikke det, er det ud af vagten, så efter min mening kan fyringen godt forsvares, omend jeg er uenig med beslutningen.

På den positive side kan man sige, at Benitez ikke kan andet end at overraske. Bliver et spændende transfervindue.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

11 år 2 måneder siden #77 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne AS: Ancelotti er fyret
Vanvittigt.

Hvad er det dog han gør mod vores klub den smagløse præsident :-(

11 år 2 måneder siden #78 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne AS: Ancelotti er fyret
Nu tænker jeg bare lige højt... Vi ved jo ikke særlig meget, når det kommer til stykket.

Hvad nu hvis Marcas historier har været korrekte: Altså dem om, at ledelsen ville tilbyde Ancelotti at blive, hvis han var villig til at ændre en række ting, deriblandt at give afkald på dele af sin stab...(?) I så fald har Ancelotti måske selv været med til at tage en beslutning...

Der kan være masser af ting vi ikke ved:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Macon, MMM, mat_hattrick, Kroos, Abefar

11 år 2 måneder siden #79 af Abefar

M_linding skrev: Nu tænker jeg bare lige højt... Vi ved jo ikke særlig meget, når det kommer til stykket.

Hvad nu hvis Marcas historier har været korrekte: Altså dem om, at ledelsen ville tilbyde Ancelotti at blive, hvis han var villig til at ændre en række ting, deriblandt at give afkald på dele af sin stab...(?) I så fald har Ancelotti måske selv været med til at tage en beslutning...

Lige præcis - det er derfor jeg altid synes det er lidt sjovt, når fans fra diverse klubber lige præcis ved hvad der er den rigtige beslutning hver gang.

I princippet aner vi jo ikke hvad der foregår bag lukkede døre. Der er mange faktorer der kan spille ind i en beslutningsproces; politik, økonomi, klausuler, personlige forhold, ultimatum, image osv osv.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Abefar.

11 år 2 måneder siden #80 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne AS: Ancelotti er fyret
Adelante Benítez. Det skal nok blive godt.

I hørte det først her.

Han er ikke nogen dårlig træner. Og måske har han Calle med tilbage ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gåser

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #81 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne AS: Ancelotti er fyret
Så kan vi jo altid sige "hvad nu hvis"... da vil aldrig vil få sandheden at vide for hvad der forrgår bag de lukkede døre.

Men lad os nu bare forholde os til de kolde facts: Ancelotti er fyret efter to sæsoner som manager, hvor han i den første leverede den længe ventede La Decima og i den anden var uheldig. Længere er den egentlig ikke.

11 år 2 måneder siden #82 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne AS: Ancelotti er fyret

M_linding skrev: Nu tænker jeg bare lige højt... Vi ved jo ikke særlig meget, når det kommer til stykket.

Dejlige refleksioner :)

Har det meget blandet med fyringen. Havde egentligt håbet han blev, da jeg havde en tro på, at spillerne ville begynde at være mere motiveret til næste sæson, efter de kunne se, hvordan det gik her, og at efter at de kunne være ved at miste deres elskede træner. Samtidig troede jeg på, at Carlo kunne bygge videre på de ting, som han trods alt fik implementeret. Lidt spillere til bredden og en sæson uden skader, så kunne det måske blive rigtig godt!

Men når det er sagt, så forstår jeg nu godt fyringen.

1) Han er en cup-træner. super flotte præstationer i CL. vundet med Milan og os, og burde vel også have vundet 1 enkelt eller 2 med Chelsea - men han har vundet 3 mesterskaber i alt med de klubber han har været i - vel og mærke med det han vandt i PSG i en liga, hvor der ingen modstand var. Han kan ikke rotere og kan derfor ikke klare sig i en så stærk liga som den spanske.
2) Hans manglende rotationer giver øget chance for skader - dermed ikke sagt, at denne sæsons skader kom udfra denne pointe.
3) han har ingen plan B. når vi spiller dårligt, så spiller vi bare dårligt.. ingen udskiftninger eller noget.
4) vi har spillet dårligt - elendigt, i et halvt år. Det gør man ikke i Real!
5) virker simpelthen ikke til at han kan motivere spillerne.. ingen vilje. intet.

Man kunne så vælge at tror på ( som jeg gjorde), at disse punkter ville blive ændret til den kommende sæson, eller mene, at når der nu ingen fremskridt har været i 6 måneder, så må det være fordi, han ikke har kvaliteten.

Vælger at tro på, at Perez har haft sine grunde, og at der selvfølgelig har været flere inde over. Bliver spændende at se, hvilken træner vi får. Håber på Klopp, er tilfreds med Benitez, men kunne være interessant med Laudrup - udelukkende fordi han er dansk.

Frygter bare, oprigtigt, at spillerne vil gå imod ledelsen og den nye træner. Jeg tror det ikke, men frygter det.

11 år 2 måneder siden #83 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne AS: Ancelotti er fyret
I øvrigt kan jeg ikke andet end studse over, at halvdelen af foråret har man oplevet kritik på kritik af Ancelotti herinde. Når han så får sparket, var det alligevel ikke så ringe endda.

Jeg havde klart helst set Ancelotti blive, jeg har alle dage været i italienerens ringhjørne, men det gælder vist ikke alle som sviner denne beslutning til. Lad os nu se, hvordan det hele går. Det som bekymrer mig mest, er egentlig om flere spillere selv overvejer om de vil væk nu. Omvendt er Madrid måske heller ikke klubben, hvis man er der på grund af træneren og ikke af lyst. Det bliver en spændende sommer.

Og ja Inspektøren, det er mig. Jeg er bestemt ikke vild med Perez, men han har også gjort mange fine ting. Lur mig, om ikke du også ville være smuttet over og have taget fotoet, hvis du havde mødt ham. Jeg tror det. I sidste ende er vi alle fans - og det er også sådan det skal være.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, JimmyBroe, ElMadrid

11 år 2 måneder siden #84 af Abefar

Inspektøren skrev: Så kan vi jo altid sige "hvad nu hvis"... da vil aldrig vil få sandheden at vide for hvad der forrgår bag de lukkede døre.

Men lad os nu bare forholde os til de kolde facts: Ancelotti er fyret efter to sæsoner som manager, hvor han i den første leverede den længe ventede La Decima og i den anden var uheldig. Længere er den egentlig ikke.

Arh, så sort på hvidt kan du ikke stille det op på bare halvanden linje. Det er ikke en serie 5 klub der skal bestyres, men en af verdens største klubber. Der har været mange faktorer der har spillet ind, og som jeg nævnte før, kan nogle af faktorne være noget vi ikke ved noget om.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Abefar.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum