AS: Ancelotti er fyret

• Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #61 af Scriptophobe
Besvaret af Scriptophobe på emne AS: Ancelotti er fyret

Sahinovic skrev: Kommer der egentligt en redegørelse fra Florentino Perez hvorfor han vælger at fyre Ancelotti, eller skal man som fan bare indfinde sig med at han er blevet fyret uden nogen forklaring?

'Florentino Pérez to shed light on Ancelotti's sacking'...

Reporter: "What did Ancelotti lack?"

Pérez "I don't know."

Jeg tvivler på at Florentino har planer om at uddybe sit svar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #62 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne AS: Ancelotti er fyret

Storken skrev: Jeg håber I nød de gode tider. Winter is coming ;-)

Nogle gange skal du lære at holde din kæft med en smart fyr kommentar. Smut du ind til tosserne på fcbarcelona.dk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, andreashn, Pelle

11 år 2 måneder siden #63 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne AS: Ancelotti er fyret

M_linding skrev:

Sahinovic skrev:

M_linding skrev:

Sahinovic skrev: Kommer der egentligt en redegørelse fra Florentino Perez hvorfor han vælger at fyre Ancelotti, eller skal man som fan bare indfinde sig med at han er blevet fyret uden nogen forklaring?

Umiddelbart skulle Florentino også være rasende på Ronaldo efter han postede billedet med Ancelotti.

Det gør der ikke. Det er de omtalte kommunikationsproblemer.

Det er også for dumt, at der ikke har være bedre sammenspil på de indre linier... Spillerne har tydeligvis kæmpet deres egen kamp, og ikke haft kendskab til fyringen. For ellers havde Ronaldo, Ramos, James osv. ikke støttet Ancelotti på den måde.

Hvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så tror du ikke på at spillerne vidste at der var en fyring på vej til Ancelotti?

Ikke mere end os andre.

Hvis de gjorde det, og var blevet taget med i processen, så ville deres støtte til Ancelotti også være rart så uprofessionel. Faktisk decideret illoyal.

Perez blev da også spurgt, "om han havde informeret anfører og viceanføren på holdet", hvilket han svarede "at han ikke havde gjort."

Eller husker jeg galt?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #64 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne AS: Ancelotti er fyret
En mere idiotisk fyring skal man da lede længe efter.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #65 af Storken
Besvaret af Storken på emne AS: Ancelotti er fyret

asp3200 skrev:

Nogle gange skal du lære at holde din kæft med en smart fyr kommentar. Smut du ind til tosserne på fcbarcelona.dk.

En person der til gengæld har stil over sig:
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

11 år 2 måneder siden #66 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne AS: Ancelotti er fyret

M_linding skrev:

Sahinovic skrev:

M_linding skrev:

Umiddelbart skulle Florentino også være rasende på Ronaldo efter han postede billedet med Ancelotti.

Det gør der ikke. Det er de omtalte kommunikationsproblemer.

Det er også for dumt, at der ikke har være bedre sammenspil på de indre linier... Spillerne har tydeligvis kæmpet deres egen kamp, og ikke haft kendskab til fyringen. For ellers havde Ronaldo, Ramos, James osv. ikke støttet Ancelotti på den måde.

Hvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så tror du ikke på at spillerne vidste at der var en fyring på vej til Ancelotti?

Ikke mere end os andre.

Hvis de gjorde det, og var blevet taget med i processen, så ville deres støtte til Ancelotti også være rart så uprofessionel. Faktisk decideret illoyal.

Men vi vidste det jo egentligt godt.

Ikke for at lyde som en ''hvad sagde jeg mand'', men jeg valgte at tro på rygtet om at Ancelotti ville blive fyret fra begyndelsen,- hvorefter der kom en decideret sviner til CirkusMadrid.

Jeg tror nu godt at spillerne vidste at der med stor sandsynlighed ville komme en fyring til Ancelotti, ellers ville Ronaldo ikke poster det billede og skrive ''hope we work together nex season''.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #67 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne AS: Ancelotti er fyret
Det er forkert at Real Madrid har har haft ni trænere på tolv år. Jeg ved godt at i formentlig har det fra Marca, men sandheden er at Real Madrid har haft 11 trænere på 12 år

Del Bosque, Queiroz, Camacho, García-Remón, Luxemburgo, López Caro, Schuster, Juande Ramos, Pellegrini, Mourinho og Ancelotti

Marca må have glemt Juande Ramos og Schuster

11 år 2 måneder siden #68 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne AS: Ancelotti er fyret
Sahinovic

Ja spillerne kunne fornemme det - ligesom os andre - men har tydeligvis ikke været informeret undervejs.

Det skal de teknisk set heller ikke, da deres kontrakt er med klubben og ikke med træneren. Men for arbejdsmiljøet skyld, havde jeg nu alligevel foretrukket, at Perez havde lyttet til spillerne....:(
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 2 måneder siden #69 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne AS: Ancelotti er fyret
Håber endelig at folk har fået øjnene op for Perez. Han er den værste præsident Real Madrids historie!
Med alle de penge han har brug, i alle disse år, og vundet så lidt. Jamen så sidder han stensikkert på den titel.

Først Del Bosque, så Hierro, så Makelele, så ansætter han Luxemburgo, så stikker han halen imellem benene og trækker sig tilbage, for derefter at vende tilbage og lave præcis de samme fejl.
Først Özil, så Di Maria (Bale og James var unødvendige, selvom James har gjort det super godt. Men hverken Özil eller Di Maria havde spillet sig af holdet), så henter han IllarraElendig som den dyreste spanier nogensinde (Har aldrig set, hvad han skulle kunne gøre på det hold), og nu fyrer han så Ancelotti...

Har hadet den mand siden 2005, hvor jeg troede på hans Galatico-projekt, men siden da, der har jeg sgu ikke kunnet fordrage ham!

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #70 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne AS: Ancelotti er fyret

Storken skrev:

asp3200 skrev:

Ancelotti har stil på et helt andet niveau, end jakkesættene i Real Madrid. Dagen i dag er for mig værre end tirsdag d. 5. maj i Torino. Denne fyring banker Real Madrid to år tilbage.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #71 af Storken
Besvaret af Storken på emne AS: Ancelotti er fyret

Jack Daniels skrev:

Storken skrev:

asp3200 skrev:

Ancelotti har stil på et helt andet niveau, end jakkesættene i Real Madrid. Dagen i dag er for mig værre end tirsdag d. 5. maj i Torino. Denne fyring banker Real Madrid to år tilbage.

Du mener I vinder Champions League næste sæson? :-)

Too soon? ;-)

11 år 2 måneder siden #72 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne AS: Ancelotti er fyret

M_linding skrev: Sahinovic

Ja spillerne kunne fornemme det - ligesom os andre - men har tydeligvis ikke været informeret undervejs.

Det skal de teknisk set heller ikke, da deres kontrakt er med klubben og ikke med træneren. Men for arbejdsmiljøet skyld, havde jeg nu alligevel foretrukket, at Perez havde lyttet til spillerne....:(

Jeg kan godt følge din tankegang, men jeg synes nu også det er okay at spillerne viser deres ''følelser'' i denne her sag.

Lad os dog for Guds skyld håbe på at spillerne er professionelle nok til at byde en varm velkomst til Benítez.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum