Optakt: 1 ud af 38
- Inspektøren
- Gæst
-
En udmærket præstation. Husk på, at det er første kamp i sæsonen med en helt ny træner og uden Benzema (Meget tyder, at han er på vej til Arsenal, som der længe har været rygter om.. ?)
Danilo, er jeg allerede vild med. Fremragende debut fra ham. Konstant opsat på at gå med frem på banen. Han ligner rigtig meget en ny Alves.
Marcelo.. Ja, hvor skal jeg starte. Elendig præstation. Elendig. Laver fejl efter fejl. Han er god offensivt, ja. Men defensivt, der stinker han fortsat, som han altid har gjort.
Udover det, så er det ikke meget at sige. Jo, er jeg den eneste der er overrasket over Gijon? Jeg havde forventet en sten sikker sejr. Måske er det bare mig der er en smule arrogant og har totalt undervurderet dem, men jeg syntes virkelig at de har spillet godt, selvom vi naturligvis også har hjulpet dem på vej ved ikke at levere det bedste, som vi er i stand til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Par nummer 7
- Gæst
-
- Mou94
- Gæst
-
freefootylive.net/sundaysuper/
Ingen lagg og engelske kommentatorer :)
Jeg er her stadig XOXO
Og så må man bare tage hatten af for Gijon - de spiller deres chance og skaber meget mere end os.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det her stream helvede skal fandme stoppe nu. Hvor er det bare for tyndt, at vi i Danmakr ikke kan finde ud af, at sende fodbold fra den spanske liga.
Jeg er her stadig XOXO
- Mou94
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Det 92'ende minut....Mou94 skrev: Er bange for, at vi ikke vinder denne..
Det er godt nok sølle.
"Maybe they hate me because I'm too good."
JimmyBroe skrev: Seriøst...
Det her stream helvede skal fandme stoppe nu. Hvor er det bare for tyndt, at vi i Danmakr ikke kan finde ud af, at sende fodbold fra den spanske liga.
Totalt enig! Med det her lag, er det da klart, at vi ikk kan score! ;)
I øvrigt en joke, at Ronaldo stadig sparker frispark.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.