Optakt: 1 ud af 38

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #37 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: 1 ud af 38
Hvad sker der i øvrigt lige for La Liga?

Sølle 3 mål er scoret i første runde indtil videre i 7 kampe?

Det er jo det rene catenaccio fodbold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #38 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Optakt: 1 ud af 38

Inspektøren skrev: Det var godt også bare dumt af mange, at snakke om, at Barcelona ville komme dårligt fra start pga. skader og karantæner samtig med, at vi ville slå Gijon nemt.
Det hele er lige vendt 180 grader i medierne, hvor Benitez især løber med de negative overskrifter.

Måske burde vi bare fokusere på os selv.

Ja det har bestemt været grinagtigt at læse kommentarerne omkring et treble vindende FC Barcelona idag. Vi spillede uafgjort mod Sporting Gijón, som faktisk valgte at spille op imod os, istedet for at pakke sig fuldstændigt ned og det skræmmer mig allermest.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

• Draagel
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #39 af Draagel
Besvaret af Draagel på emne Optakt: 1 ud af 38
Så holdet spiller dårligt, Benitez er forfærdelig og Barcelona er allerede stukket af - Er det den generelle mening?

og samtidig er Perez en kæmpe idiot fordi han ingen tålmodighed har (ang. Ancelotti)?

er der andre der kan se ironien i den generelle opfattelse af tingene herinde?

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #40 af Inspektøren

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev: Det var godt også bare dumt af mange, at snakke om, at Barcelona ville komme dårligt fra start pga. skader og karantæner samtig med, at vi ville slå Gijon nemt.
Det hele er lige vendt 180 grader i medierne, hvor Benitez især løber med de negative overskrifter.

Måske burde vi bare fokusere på os selv.

Ja det har bestemt været grinagtigt at læse kommentarerne omkring et treble vindende FC Barcelona idag. Vi spillede uafgjort mod Sporting Gijón, som faktisk valgte at spille op imod os, istedet for at pakke sig fuldstændigt ned og det skræmmer mig allermest.

Jeg blev faktisk positivt overrasket, da Gijon valgte at gå frem på banen i stedet for at pakkere bussen, som de fleste andre bundhold plejer at gøre mod os. Jeg vil nemlig også gerne have modstand og ikke bare en kamp, som er afgjort 30 minutter inden slutfløjt.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #41 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Optakt: 1 ud af 38
Meget skuffende resultat og normalt ville jeg brække mig over det, men jeg synes faktisk, at hvis man tager de lidt positive briller på, så synes jeg pasningsspillet fungerede bedre i dag end længe set. De får spillet den godt rundt og holder for det meste fast i spillet. Problemet ligger stadig på den sidste 1/3 af banen, hvor det er overladt for meget til at Ronaldo selv skal sætte et par spillere af og smadre den op i krogen. Der er ikke nok gennemspillede angreb via pasningspillet, men jeg synes der var positive tendenser.

Bale spillede sin bedste 1. halvleg længe set. I 2. halvleg var han dårlig og ville hele tiden prøve den svære løsning med hæl og tå, hvilken han kiksede med stort set hver gang.

Dem herinde som påstår at Jesé sagtens kan tage over for Benzema, mener jeg stadig er helt væk. Vi har brug for en centerforward, hvis Karim ikke kan spille. Måske Ronaldo kan varetage denne position - det må tiden vise, men han skal være skarpere end i pre-season og i dag - han plejer ikke at brænde så store muligheder.

Det er surt at være bagud i tabellen allerede fra day one. Barcelona vandt en kamp, de helst skulle have tabt, da det er et sted, hvor vi sagtens kan smide point, og når man ved, hvor få point der normalt tabes i La Liga, kan det sagtens betyde, at vi kommer til at hænge bagefter i en lang periode, hvilket også kan spille ind mentalt. Det er trods alt noget sjovere for spillerne at ligge nr. 1. Men sæsonen er lang og meget kan ske, men 3 point tabt er 3 point som dermed potentielt mangler ved sæsonafslutningen, da mesterskabets typisk afgøres inden for den ramme.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #42 af Inspektøren
Barcelona er ikke stukket af. Der er 37 runder tilbage. Folk der har den holdning, så de overhovedet Barcelona spille mod Bilbao i dag? Det var sgu ikke kønt og de har lige fået flere skader.

De er på ingen måder stukket af.
Men det ville være klogt at lade være med at grine af dem og sige, at får kæmpe problemer indtil januar, når vi selv ikke har styr på vores lort.

Det står 0-0, vi jager en scoring og Benitez sætter en spiller ind, der "foretrækker at spille på den defensive midtbane" og en højreback ind.....

10 år 11 måneder siden #43 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: 1 ud af 38
Den eneste i vores firkløver fremme i dag, som var på hans rette position var Ronaldo. Klart at vores offensiv i dag ikke var frygtindgydende og truende nok.

10 år 11 måneder siden #44 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Optakt: 1 ud af 38
Til Benítez' indskiftning af Carvajal vil jeg gerne lige tilføje at Danilo var blevet skadet, og signalerede at han ville ud.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

10 år 11 måneder siden #45 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Optakt: 1 ud af 38
Det var noget skidt, at vi ikke vandt og at vi ikke scorede 4-5 mål, men jeg synes faktisk at der er rigtig meget positivt at tage med fra denne kamp.

Defensivt ser holdet rigtig godt ud og selv om nogen vil sige, at det er på en billig baggrund, så synes jeg ikke at man skal undervurdere en nyoprykker på hjemmebane i første kamp, som spiller friskt til.

Herudover tror jeg, at vi får rigtig meget glæde af det høje genpres og så var det jo en fornøjelse at se alle offensive spillere tage del i de defensive løb.

Jeg er på ingen måde bekymret for fremtiden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #46 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Optakt: 1 ud af 38
I øvrigt forstår jeg ikke, hvorfor folk tror Real Madrid ville spadsere sig til en storsejr mod Gijon. Det er ikke første gang vi har haft problemer på den bane. Notorisk set har Real Madrid bare en tendens til at have mega problemer med at vinde de kampe som "bare skal overstås" og så til gengæld vinde de lidt sværere, hvor de kunne have tabt. Generelt tror jeg bare man skal have respekt og fornuft nok til at sige, at der ikke er nogen lette kampe i La Liga. Det er en god liga med et højt niveau. Hvis man ikke spiller op til sit bedste i alle kampe, er der en reel mulighed for at tabe. Specielt når de mindre hold tror på det og ikke bare på forhånd har indstillet sig på et nederlag.

10 år 11 måneder siden #47 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt: 1 ud af 38
Kampe som disse skal bare vindes. Det er et dumt pointtab, og husker jeg rigtigt, så tabte vi ligaen med to point i fjor. Alle pointtab er fatale, også i første spillerunde, hvor Real Madrid efterhånden er notorisk middelmådige.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, JimmyBroe

• Zullie
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #48 af Zullie
Besvaret af Zullie på emne Optakt: 1 ud af 38
Udover det ærgeligt resultat er det dejligt at se defensiven i dag, men et jeg den eneste der synes vi mangle nogle dybdeløb for at skabe noget plads imellem modstanderens kæder?

Leveret af Kunena Forum