Optakt: 1 ud af 38
1. Der er mange sekvenser i denne kamp, der bare ikke er godt nok på det her niveau.
2. Ramos spiller en fremragende defensiv kamp.
3. Bale er vores bedste offensive spiller i dag; det kan blive spændende med ham i hans "nye" rolle. Men det kan også bare være, at de bølgende kampe passer ham bedre.
4. Det er uacceptabelt ikke at vinde disse kampe. Forfærdeligt at smide point en dag, hvor Barcelona vinder på en eller svær udebane. Det tegner overhovedet ikke godt....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Par nummer 7
- Gæst
-
- Mou94
- Gæst
-
Pelle skrev: Ved godt det er første runde, intet er afgjort og man ikke må brokke sig. Men jeg kan ganske enkelt ikke se forskel på spillet fra Ancelottis sidste elendige forår og så nu. Samme fejl, samme mangel på kreativitet, osv.
Det er godt nok sølle.
True! Og at Benitez ikke satser mere de sidste 20-30 min er til grin. Skifter vores bedste mand i dag ud (Danilo) og sætter Carvajal ind.
Det er godt nok sæsonens første kamp, men Benitez virker ikke til at have styr på noget som helst. Vi skaber ingen chancer. Vores offensiv kan slet ikke finde hinanden og hinandens løbemønstre.
At fyre Ancelotti er en kæmpe fejl..
- Par nummer 7
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi jagter en scoring med 20 minutter igen og han tager en spiller ud, som har spillet på holdet og med disse holdkamerater i flere sæsoner og sætter en spiller ind, som er købt sidste uge og dårlig nok trænet med sine nye medspillere. Det var klart en taktisk brøler.
Hvis idioten Perez tror man bare kan fyre træneren og det hele bliver bedre, så kan han godt tro om igen.
- Raúl 7
- Gæst
-
Og så forstår jeg ikke hvorfor vi fortsætter med at lægge så mange indlæg.
Skuffende resultat på et skuffende stream. Tilgengæld sparker Ronaldo stadig frispark.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Inspektøren
- Gæst
-
Folk inde på Marca snakker allerede fyring i December/Januar.
Men det var kun første kampe og der er stadig 37 kampe tilbage... så er jeg ikke nervøs, endnu...
Og så vil jeg lige sige tillykke til Gijon og deres fans. De gav blod og hjerte i den kamp, som de kæmpede konstant.
#HvemSagdeAtLaLigaKunHandlerOmBarcaOgReal
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Eller vent! Om 12 måneder er sandsynligheden for at vi har fået en ny træner mega stor (Perez host!), og på det tidspunkt gentager jeg mig nok igen...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er faktisk ikke så bekymret over offensiven i sig selv; men langt mere over de manglende pasninger fra Kroos og Modric. Alt for ofte blev det pasninger til en af de fire forreste, der så fra en svær position skulle sætte en anden angriber i scene. Det er ikke godt nok; hvis ikke de to/tre centrale kan levere bedre iscenesættelser end i dag, så bliver det en meget lang sæson.
Dette, tror jeg også, var grunden til indskiftningen af MateoK. Dog var han for kort tid på banen og stadig uden kendskab til holdet, så det blev aldrig rigtigt godt. Desværre.
Der er MEGET arbejde at gøre, og med Barcelonas sejr på en bane, hvor vi nemt smider point, er vi reelt set mere end to point bagefter.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
Det hele er lige vendt 180 grader i medierne, hvor Benitez især løber med de negative overskrifter.
Måske burde vi bare fokusere på os selv.