Optakt: 1 ud af 38

10 år 11 måneder siden #25 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt: 1 ud af 38
Hurtige tanker:

1. Der er mange sekvenser i denne kamp, der bare ikke er godt nok på det her niveau.
2. Ramos spiller en fremragende defensiv kamp.
3. Bale er vores bedste offensive spiller i dag; det kan blive spændende med ham i hans "nye" rolle. Men det kan også bare være, at de bølgende kampe passer ham bedre.
4. Det er uacceptabelt ikke at vinde disse kampe. Forfærdeligt at smide point en dag, hvor Barcelona vinder på en eller svær udebane. Det tegner overhovedet ikke godt....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #26 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Optakt: 1 ud af 38
Angrebet hænger ikke sammen og vi har nu spillet flere kampe i træk uden at være særlig målfarlige.

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #27 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Optakt: 1 ud af 38

Pelle skrev: Ved godt det er første runde, intet er afgjort og man ikke må brokke sig. Men jeg kan ganske enkelt ikke se forskel på spillet fra Ancelottis sidste elendige forår og så nu. Samme fejl, samme mangel på kreativitet, osv.

Det er godt nok sølle.

True! Og at Benitez ikke satser mere de sidste 20-30 min er til grin. Skifter vores bedste mand i dag ud (Danilo) og sætter Carvajal ind.
Det er godt nok sæsonens første kamp, men Benitez virker ikke til at have styr på noget som helst. Vi skaber ingen chancer. Vores offensiv kan slet ikke finde hinanden og hinandens løbemønstre.
At fyre Ancelotti er en kæmpe fejl..

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #28 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Optakt: 1 ud af 38
Danilo var ikke særlig god, han lagde jo ingen indlæg ind til angriberne, heller ikke nogen gennembrud. Han var bare en mellemstation !

10 år 11 måneder siden #29 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Optakt: 1 ud af 38
Amatør Benetiz tager Isco ud og sætter Kovacic ind. Jeg rystede på hovedet og tænkte det passer ikke!

Vi jagter en scoring med 20 minutter igen og han tager en spiller ud, som har spillet på holdet og med disse holdkamerater i flere sæsoner og sætter en spiller ind, som er købt sidste uge og dårlig nok trænet med sine nye medspillere. Det var klart en taktisk brøler.

Hvis idioten Perez tror man bare kan fyre træneren og det hele bliver bedre, så kan han godt tro om igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #30 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: 1 ud af 38
Benitez idé med at de forreste hele tiden skal skifte positioner virker ikke til at fungere - endnu hvertfald. Marcelo havde en forfærdelig kamp, det hjælper heller ikke på det. Bale var faktisk okay, men i de små rum er han alt for dårlig, og vi kommer til at skulle spille i små rum da de fleste hold pakker sig. Benzema må gerne snart være klar, det kan kun gå for langsomt.

Og så forstår jeg ikke hvorfor vi fortsætter med at lægge så mange indlæg.

10 år 11 måneder siden #31 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: 1 ud af 38
Folk skal seriøst gå en tur i skoven, så langt væk fra os andre! Første kamp, og de første linjer jeg læser herinde er, at der ikke kan ses forskel på Ancelotti's Real Madrid og Benitez Real Madrid. Jeg går i seng. Folk herinde tager livet af mig haha :D

Skuffende resultat på et skuffende stream. Tilgengæld sparker Ronaldo stadig frispark.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Zyconith

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #32 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: 1 ud af 38
Sædet brænder allerede under Benitez....
Folk inde på Marca snakker allerede fyring i December/Januar.

Men det var kun første kampe og der er stadig 37 kampe tilbage... så er jeg ikke nervøs, endnu...

Og så vil jeg lige sige tillykke til Gijon og deres fans. De gav blod og hjerte i den kamp, som de kæmpede konstant.

#HvemSagdeAtLaLigaKunHandlerOmBarcaOgReal

10 år 11 måneder siden #33 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Optakt: 1 ud af 38
Bar' rolig drenge. Vi har fået en ny træner som skal have tid til at implementere hans spil.

Eller vent! Om 12 måneder er sandsynligheden for at vi har fået en ny træner mega stor (Perez host!), og på det tidspunkt gentager jeg mig nok igen...

10 år 11 måneder siden #34 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Optakt: 1 ud af 38
Jamen. Nydeligt.

Jeg er faktisk ikke så bekymret over offensiven i sig selv; men langt mere over de manglende pasninger fra Kroos og Modric. Alt for ofte blev det pasninger til en af de fire forreste, der så fra en svær position skulle sætte en anden angriber i scene. Det er ikke godt nok; hvis ikke de to/tre centrale kan levere bedre iscenesættelser end i dag, så bliver det en meget lang sæson.

Dette, tror jeg også, var grunden til indskiftningen af MateoK. Dog var han for kort tid på banen og stadig uden kendskab til holdet, så det blev aldrig rigtigt godt. Desværre.

Der er MEGET arbejde at gøre, og med Barcelonas sejr på en bane, hvor vi nemt smider point, er vi reelt set mere end to point bagefter.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 11 måneder siden #35 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: 1 ud af 38
Bale frustrerer mig stadig. I den del af spillet, hvor man spiller tilbage i banen, der må simpelthen ikke være fejl. Det er nogle af de letteste afleveringer, og de skal hverken være skæve eller ballon bolde. Herhjemme var der én, som udbrød, at Bale mangler alt det som Modric kan, men mest af alt forståelse for det simple spil.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #36 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: 1 ud af 38
Det var godt også bare dumt af mange, at snakke om, at Barcelona ville komme dårligt fra start pga. skader og karantæner samtig med, at vi ville slå Gijon nemt.
Det hele er lige vendt 180 grader i medierne, hvor Benitez især løber med de negative overskrifter.

Måske burde vi bare fokusere på os selv.

Leveret af Kunena Forum