Følg de sidste timer af transfervinduet her
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
Steen skrev: Flot....... Det gik vidst meget godt med at vente til sidste øjeblik, Perez. Man har spildt hele sommeren på at hente reservespillere, mens man f***** den vigtigste transfer op. Forbandede amatører.
Hvem siger det er Perez skyld? Det kan vel lige så godt være united der har fucked up.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er jo en farce det her. PINLIGT
Jeg er her stadig XOXO
Florentino Pérez
Jeg kan fortælle jer, at sidste år, der skiftede både Welbeck og Falcao først 1 time efter deadline. Så længe at klubberne har en aftale, så har man ekstra tid til lidt papirarbejde.. United fik 1 time ekstra til at hente Falcao...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Real HWL skrev:
Steen skrev: Flot....... Det gik vidst meget godt med at vente til sidste øjeblik, Perez. Man har spildt hele sommeren på at hente reservespillere, mens man f***** den vigtigste transfer op. Forbandede amatører.
Hvem siger det er Perez skyld? Det kan vel lige så godt være united der har fucked up.
Det har højst sandsynligt været dem, som har sendt de nødvendige dokumenter ind for sent, men alt dette kunne være undgået, hvis man igangsatte forhandlingerne tidligere. I sidste ende fik United jo alligevel hvad de krævede, et beløb der samlet havde en værdi på €40M....
ZizouMo skrev: Jeg forstår ikke at folk går amok før noget er officielt.
Jeg kan fortælle jer, at sidste år, der skiftede både Welbeck og Falcao først 1 time efter deadline. Så længe at klubberne har en aftale, så har man ekstra tid til lidt papirarbejde.. United fik 1 time ekstra til at hente Falcao...
Helt rigtigt...:)