Følg de sidste timer af transfervinduet her

10 år 11 måneder siden #25 af Steen
Flot....... Det gik vidst meget godt med at vente til sidste øjeblik, Perez. Man har spildt hele sommeren på at hente reservespillere, mens man f***** den vigtigste transfer op. Forbandede amatører.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #26 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Følg de sidste timer af transfervinduet her
Får vi den samme motivation fra Navas? Tæt på en sikker plads i United, velvidende at Real ønskede en anden keeper efter hans solide sæsonstart. Jeg ville i hvert fald være lidt fornærmet, hvis jeg var ham. Det er sikkert mig, der lægger for meget i det, da Navas jo godt kender dette game, men han kan ikke være tilfreds med situationen.

10 år 11 måneder siden #27 af Raul-Madrid
JEg er sku ret glad for den gik i vasken det må jeg være ærlig at sige :D

RAUL!!!!

10 år 11 måneder siden #28 af Gåser
Nu går rygterne på, at Navashandlen er gået igennem men, at De Gea må blive. Mon ikke vi nok skal få den fikset. ;-)

10 år 11 måneder siden #29 af Real HWL

Steen skrev: Flot....... Det gik vidst meget godt med at vente til sidste øjeblik, Perez. Man har spildt hele sommeren på at hente reservespillere, mens man f***** den vigtigste transfer op. Forbandede amatører.

Hvem siger det er Perez skyld? Det kan vel lige så godt være united der har fucked up.

10 år 11 måneder siden #30 af raul7=kongen
Haha. Det er lige til en film det her. Casilla kommer ud, bliver fast mand og næste år kåres han til verdens bedste keeper. I hørte det her først :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Fondo_Sur

10 år 11 måneder siden #31 af JimmyBroe
Vi er enige om at de papirer der skal sendes, bliver faxet eller mailet, ikke? Det kan jo aldrig ske ved en fejl at de ikke "når" at komme frem når der har været forhandlinger hele sommeren. Perez skulle ha' taget hånden ud af r****, og Van Gul skulle ha' sendt de papirer i tide istedet for det machopææs.

Det er jo en farce det her. PINLIGT

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 11 måneder siden #32 af Sahinovic
Jeg kan ikke lade være med at tro at det måske er med vilje fra begge parter, ekstra hype? Man kan altså ikke være så snotdum.

Florentino Pérez

10 år 11 måneder siden #33 af ZizouMo
Jeg forstår ikke at folk går amok før noget er officielt.

Jeg kan fortælle jer, at sidste år, der skiftede både Welbeck og Falcao først 1 time efter deadline. Så længe at klubberne har en aftale, så har man ekstra tid til lidt papirarbejde.. United fik 1 time ekstra til at hente Falcao...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Chamartin

10 år 11 måneder siden #34 af Steen

Real HWL skrev:

Steen skrev: Flot....... Det gik vidst meget godt med at vente til sidste øjeblik, Perez. Man har spildt hele sommeren på at hente reservespillere, mens man f***** den vigtigste transfer op. Forbandede amatører.

Hvem siger det er Perez skyld? Det kan vel lige så godt være united der har fucked up.

Det har højst sandsynligt været dem, som har sendt de nødvendige dokumenter ind for sent, men alt dette kunne være undgået, hvis man igangsatte forhandlingerne tidligere. I sidste ende fik United jo alligevel hvad de krævede, et beløb der samlet havde en værdi på €40M....

10 år 11 måneder siden #35 af M_linding

ZizouMo skrev: Jeg forstår ikke at folk går amok før noget er officielt.

Jeg kan fortælle jer, at sidste år, der skiftede både Welbeck og Falcao først 1 time efter deadline. Så længe at klubberne har en aftale, så har man ekstra tid til lidt papirarbejde.. United fik 1 time ekstra til at hente Falcao...

Helt rigtigt...:)

10 år 11 måneder siden #36 af Fondo_Sur
Uniteds hævn? Godt nok underholdende det her må man sige.

Leveret af Kunena Forum