Følg de sidste timer af transfervinduet her

10 år 11 måneder siden #49 af Fondo_Sur
Det er lidt ligesom afleveringer på lectio.dk i gymnasiet, som skulle afleveres senest 23:59. Florentino din dovne skiderik ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Doc.juego

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #50 af Steen

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev: Er der nogen der kan tjekke op på om Siempre er okay, efter dette lille twist? :-D

Jep, jeg er helt ok, men forvirret, det skal jeg ærligt indrømme.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad Manchester United skulle have ud af at sende papirerne for sent.

På eb.dk siger de, at Javier Tebas er Real Madrid-fan, og at dette skulle hjælpe handlen på vej.

Er han virkelig det, og kan det "hjælpe"?....:)

Jeg har altid troet, at Tebas var det modsatte.....

Tebas (Liga president): "My four children are Real Madrid fans, so it's not hard to know which club their father is fan of..." [ser]

Do your magic, Perez!
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Fondo_Sur

10 år 11 måneder siden #51 af Chamartin

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev: Er der nogen der kan tjekke op på om Siempre er okay, efter dette lille twist? :-D

Jeg kan virkelig ikke se, hvad Manchester United skulle have ud af at sende papirerne for sent.

På eb.dk siger de, at Javier Tebas er Real Madrid-fan, og at dette skulle hjælpe handlen på vej.

Ha ha. Ekstrabladet ved ikke en skid. Det udsagn er helt ude i skoven.

10 år 11 måneder siden #52 af Fondo_Sur

Steen skrev:

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Tebas (Liga president): "My four children are Real Madrid fans, so it's not hard to know which club their father is fan of..." [ser]

Do your magic, Perez!

Genialt. Asi asi, asi ganna el Madrid!

10 år 11 måneder siden #53 af Roesen7

Raúl Madrid skrev: Har aldrig forstået denne dag....
Er der nogle der kan forklare mig, hvorfor klubber venter til allersidste øjeblik med at købe spillere?
De Gea har jo været undervejs siden Juni. Man kunne blive enige i dag, på under et par timer.. Kunne det ikke være sket sidste uge? Altså, hvorfor er det at man venter til de døende minutter?
Tror de købende klubber, at de sælgende klubber er nemmere at forhandle med den sidste dag, eller hvordan fungere det? Det irriterer mig grænseløst, når jeg ser ting som fx De Gea-sagen i dag, eller når Wenger hver sommer venter til aller sidste minut med at købe en galactico (En ny tendens, som de så småt er ved at kopiere fra Real Madrid)

Kommer jo an på hvem der helst ser handlen ske. Real har været opsat på at handlen skulle ske og muligvis derfor har United trukket handlen ud for at presse prisen op. Men omvendt har Real sandsynligvis også fedtspillet den lidt for at gøre United mere desperate. De har jo fået en del uro pga denne handel og vil nu måske også bare helst se de Gea smutte så de kan komme videre.

Jeg giver derudover ikke så meget for, at United skulle sende papirerne for sent ind. Det ville de kun tabe på. Begge klubber bærer ansvaret for, at tiden (måske) løb fra denne handel. Vi ved endegyldigt om hvor Navas og de Gea spiller når vi står op i morgen. Uanset hvor galt det måtte være, så har vi i hvert fald en landsholdskeeper i truppen og det er jeg fortrøstningsfuld ved.
Godnat :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 11 måneder siden #54 af Siempre Madrid

Fondo_Sur skrev:

Steen skrev:

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Do your magic, Perez!

Tebas og Real Madrid er ikke specielt gode venner lige nu, fordi Real Madrid ikke vil være med i den TV-aftale, der er indgået. Så et i forvejen håbløst forsøg, blev hermed endnu mere håbløst.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #55 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Følg de sidste timer af transfervinduet her
Marca skriver at LFP havde papirerne 00:01

10 år 11 måneder siden #56 af raul7=kongen
Andre skriver at Real Madrid har bevis for at papirerne er sendt før deadline. I så fald står handlen. Der er action for alle pengene!

10 år 11 måneder siden #57 af Thomas
Nu siges det at united har bevis for de sendte papirerne til tiden... Farcen fortsætter

10 år 11 måneder siden #58 af Fondo_Sur

Raúl 7 skrev: Marca skriver at LFP havde papirerne 00:01

Men har Marca beviser for dette? De vil i hvert fald have så mange læsere som muligt med sådan en nyhed. Kl. 00:01 hold nu op det er da for meget.

Tror simpelthen ikke på at det bliver en fuser. Real Madrid har orden på det.

10 år 11 måneder siden #59 af MMM

Fondo_Sur skrev:

Steen skrev:

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

Do your magic, Perez!

Así, así, así ficha el Madrid!

10 år 11 måneder siden #60 af raul7=kongen
Det lyder til at United har sendt papirerne i et format man ikke kunne åbne i Madrid. Det har man måske alligevel sendt til forbundet - hvorefter forbundet heller ikke kunne åbne dem. Derfor har Real Madrid efterfølgende sendt papirerne for sent ind. Det lyder helt skørt, hvis verdens to største klubber ikke har computere som kan læse det samme format!

Derudover skriver Sid Lowe, at handlen højst sandsynligt er godkendt hos FIFA, men med en klausul om, at det kræver De Gea får spilletilladelse(vist meget standard). Det er denne tilladelse som giver problemer lige nu. Jeg tror først vi får svar i morgen.

Leveret af Kunena Forum