Følg de sidste timer af transfervinduet her
- Raúl 7
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Det lyder til at United har sendt papirerne i et format man ikke kunne åbne i Madrid. Det har man måske alligevel sendt til forbundet - hvorefter forbundet heller ikke kunne åbne dem. Derfor har Real Madrid efterfølgende sendt papirerne for sent ind. Det lyder helt skørt, hvis verdens to største klubber ikke har computere som kan læse det samme format!
Derudover skriver Sid Lowe, at handlen højst sandsynligt er godkendt hos FIFA, men med en klausul om, at det kræver De Gea får spilletilladelse(vist meget standard). Det er denne tilladelse som giver problemer lige nu. Jeg tror først vi får svar i morgen.
Den klassiske: United har sendt det i .docx format, men i Spanien kører de med en ældre version af Word der kun kan åbne .doc format.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Guillem Balague skriver, at UEFA kigger på det i morgen.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Raúl 7 skrev:
raul7=kongen skrev: Det lyder til at United har sendt papirerne i et format man ikke kunne åbne i Madrid. Det har man måske alligevel sendt til forbundet - hvorefter forbundet heller ikke kunne åbne dem. Derfor har Real Madrid efterfølgende sendt papirerne for sent ind. Det lyder helt skørt, hvis verdens to største klubber ikke har computere som kan læse det samme format!
Derudover skriver Sid Lowe, at handlen højst sandsynligt er godkendt hos FIFA, men med en klausul om, at det kræver De Gea får spilletilladelse(vist meget standard). Det er denne tilladelse som giver problemer lige nu. Jeg tror først vi får svar i morgen.
Den klassiske: United har sendt det i .docx format, men i Spanien kører de med en ældre version af Word der kun kan åbne .doc format.
Ja, skide god reklame for Microsoft som sponserer os ;)
Men Real Madrid har ikke sendt dem for sent ind, hvis forbundet ikke kan åbne dokumentet? Sålænge det er sendt før midnat, er det vel et bevis?
raul7=kongen skrev:
Raúl 7 skrev:
Ja, skide god reklame for Microsoft som sponserer os ;)
Altid PDF hvornår lærer folk det? ;)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Man skal dog ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. Tror først der er en endelig afklaring ved middagstid i dag, UEFA folkene møder nok ind kl. 7 eller 8 og skal lige have et par timer til at gennemgå det.
Dog er jeg ikke fortrøstningsfuld, ved ikkevold jeg dkal grine eller græde over dette der er sket, da det både er komisk og horribelt-amatør agtig.
Hvis det ender ud i en handel som 2 klubber er enige i, men som ikke bliver gennemført fordi to diva'er skulle lave drama og spil for galleriet, så er det næsten komisk.
Pelle skrev: Intet officielt her til morgen. Jeg tror desværre godt, at vi kan forberede os på, at De Gea ikke kommer i år. Sjældent har jeg oplevet noget så amatør-agtigt!
Fuldstændig enig. Og det handler egentlig ikke om, at jeg partout nødvendigvis ville have De Gea til Real Madrid. Men når man fra klubbens side åbenlyst har været ude efter den spanske målmand, som det eneste store transferemne denne sommer, er det simpelthen en skandale, at man ikke formår at lande handlen i tide. Ja, det tyder mere og mere på, at Real Madris selv har jogget i spinaten.
Jeg er helt enig i, at det er hamrende amatør-agtigt. Ja, jeg synes måske endda, at det er værd at stille spørgsmålet, om de nuværende fagmænd i Real Madrid, er de rigtige til at varetage disse opgaver?
UEFA skal jo forbarme sig, hvis handlen skal gå igennem, og jeg tror sgu ikke de har meget tilovers for Real Madrid, må jeg indrømme. Det jeg tror, der kan redde handlen er, at Navas' papirer givetvis var i orden. Men tror heller ikke, at han kommer i år.
Edit: Og så synes jeg heller ikke, at klubberne kan være bekendt, at behandle to spillere på den her måde!
Hvis Real Madrid endelig ønskede, qua Navas' form, at lade handlen vente på vinteren/sommeren var denne undskyldning, bureaukratiet kom i vejen, vel ret beset den eneste måde hvorpå denne kunne mingeleres uden at skade forholdet til De Gea.
Jeg tager min tinfoil-hat på og vælger at tro, at Perez her ønskede at spare 10-15 mio euro yderligere og lader forhandlingerne ligge til December. Sportsligt giver det faktisk også bedst mening når en Navas er i topform, mens De Gea hverken får spilletid eller, hvis man skal tro Van Gaal, træner med tilfredsstillende intensitet...
Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på de fremtidige følger af denne mislykkede handel mellem parterne. Der er selvfølgelig alle de små spørgsmål, som hvordan spillerne reagerer i deres respektive klubber og om denne langtrukne sag vil påvirke deres kommende præstationer?
Men det store spørgsmål for mig er, om De Gea kan finde på at skrive under på en ny kontrakt med Manchester United, efter Real Madrid vel ret beset har svigtet ham? Han ville væk, har aldrig lagt skjul på det. Ja, han har været i bad standing hos LVG, men Real Madrid fejlede. Det er bare en tanke, men tror overhovedet ikke, at den er utænkelig.
nono skrev: Set i lyset af, at vi får De Gea billigere til vinter el. gratis til sommer, alt i mens en yderst kompetent og formstærk Navas passer tjansen kan jeg faktisk ikke se problemet.
Hvis Real Madrid endelig ønskede, qua Navas' form, at lade handlen vente på vinteren/sommeren var denne undskyldning, bureaukratiet kom i vejen, vel ret beset den eneste måde hvorpå denne kunne mingeleres uden at skade forholdet til De Gea.
Jeg tager min tinfoil-hat på og vælger at tro, at Perez her ønskede at spare 10-15 mio euro yderligere og lader forhandlingerne ligge til December. Sportsligt giver det faktisk også bedst mening når en Navas er i topform, mens De Gea hverken får spilletid eller, hvis man skal tro Van Gaal, træner med tilfredsstillende intensitet...
Perez er nu ikke berømt for at spare penge ;-)
Den forklaring tror jeg ingen i fodboldverdenen ville hoppe på, eller snarere acceptere.
Noget helt andet... der er sgu nogle sjove twitter-reaktioner blandt disse: bleacherreport.com/articles/2558930-twit...apses-over-paperwork