Følg de sidste timer af transfervinduet her

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #85 af Storken
Besvaret af Storken på emne Følg de sidste timer af transfervinduet her

Kassow-Rossing skrev: 1 måned i skammekrogen og så vender jeg tilbage til DEN HER NYHED!

En ulykke kommer sjældent alene ;-)

Det er bare gas. Velkommen tilbage :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #86 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Følg de sidste timer af transfervinduet her
Det potentielt mest problematiske i denne sag, er såfremt FIFAs sag mod Real Madrid ender i en transferkarantæne som Barcelona. I det tilfælde, så kan vi ikke købe De Gea før 2017.

10 år 11 måneder siden #87 af Daniel

Casper HN skrev: Det potentielt mest problematiske i denne sag, er såfremt FIFAs sag mod Real Madrid ender i en transferkarantæne som Barcelona. I det tilfælde, så kan vi ikke købe De Gea før 2017.

Fuck! Det havde jeg slet ikke tænkt over, men du har helt ret. Det kan ende helt dumt med De Gea.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #88 af MNH92
Lige et spørgsmål, som kan hjælpe mig og andre håbefulde fans der sidder og venter på en afklaring:

Kan man forvente en officiel udmelding fra Real, Untied eller det spanske fodboldforbund? Altså om handlen enten bliver til noget, eller ikke gør. Er nemlig godt træt af, at der den ene time måske er en chance og den næste er det udelukket.

10 år 11 måneder siden #89 af Siempre Madrid

MNH92 skrev: Lige et spørgsmål, som kan hjælpe mig og andre håbefulde fans der sidder og venter på en afklaring:

Kan man forvente en officiel udmelding fra Real, Untied eller det spanske fodboldforbund? Altså om handlen enten bliver til noget, eller ikke gør. Er nemlig godt træt af, at der den ene time måske er en chance og den næste er det udelukket.

Jeg tror ikke, at nogen af klubberne vil have travlt med at komme ud og fortælle pressen noget, hvis handlen ikke bliver til noget. Så vil den sag nok bare blive lagt i kassen med "ikke gennemførte handler" og der kan den så ligge og samle støv til man prøver igen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #90 af Sahinovic
Jeg har set på twitter at kommunikationen skulle være foregået gennem brevduer, det er ihvertfald dén version jeg vil holde mig til.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #91 af MNH92
Så for dig at se er der stadig håb eller hvad Siempre?

Syntes simpelthen det er så syndt for alle involverede parter. DDG der skal spille i en klub han ikke gider, Navas der skal spille et sted hvor han ved han er uønsket, og ikke mindst for de to klubber. Men det er ris til egen røv, også er det for mig at se ligegyldigt hvem fejlen ligger hos. De to klubber kunne bare have påbegyndt det hele før end på på transfervinduets dag.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved MNH92.

10 år 11 måneder siden #92 af nono

Siempre Madrid skrev:

nono skrev: Set i lyset af, at vi får De Gea billigere til vinter el. gratis til sommer, alt i mens en yderst kompetent og formstærk Navas passer tjansen kan jeg faktisk ikke se problemet.

Hvis Real Madrid endelig ønskede, qua Navas' form, at lade handlen vente på vinteren/sommeren var denne undskyldning, bureaukratiet kom i vejen, vel ret beset den eneste måde hvorpå denne kunne mingeleres uden at skade forholdet til De Gea.

Jeg tager min tinfoil-hat på og vælger at tro, at Perez her ønskede at spare 10-15 mio euro yderligere og lader forhandlingerne ligge til December. Sportsligt giver det faktisk også bedst mening når en Navas er i topform, mens De Gea hverken får spilletid eller, hvis man skal tro Van Gaal, træner med tilfredsstillende intensitet...

Det er en yderst spændende tanke, at Real Madrid og Manchester United skulle have forhandlet intenst helt frem til de sidste minutter af transfer-vinduet, hvorefter Florentino Pérez frejdigt bekender, at "vi sparer sgu de 10-15 millioner € og henter De Gea til næste år". Du kan godt selv se det, ikke!?

Hvor der er vilje er der en vej - og det har der med al tydelighed ikke været nok af i denne sag. Jeg tror at du kraftigt overvurderer Perez motivation for at hente De Gea.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved nono.

10 år 11 måneder siden #93 af SR4

Siempre Madrid skrev: Papirerne skal ligge hos forbundet.

Det er det, som er problemet i denne sag. Klubberne var enige før midnat, men papirerne dukkede først op hos forbundet efter midnat.

I øvrigt takker vi dig alle for din jinx ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 11 måneder siden #94 af Gåser

MNH92 skrev: Så for dig at se er der stadig håb eller hvad Siempre?

Syntes simpelthen det er så syndt for alle involverede parter. DDG der skal spille i en klub han ikke gider, Navas der skal spille et sted hvor han ved han er uønsket, og ikke mindst for de to klubber. Men det er ris til egen røv, også er det for mig at se ligegyldigt hvem fejlen ligger hos. De to klubber kunne bare have påbegyndt det hele før end på på transfervinduets dag.

Jeg tror nu på ingen måde, at Navas er uønsket i Madrid. Man havde bare et bedre alternativ. Det ser man alle steder. Det er bare lidt mere komplekst på målmandsposten, hvor der ikke er sammen rotation og fordeling mellem minutterne, som i marken.

Jeg er overbevist om, at såfremt handlen ikke bliver til noget, så får Navas et kæmpe bifald næste gang han træder ind på Bernabeus græstæppe!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

10 år 11 måneder siden #95 af Sahinovic
Nu læser jeg inde på EB;

''Den spanske målmand har ifølge flere medier allerede forhandlet sine personlige betingelser på plads med Madrid, inden de to klubber var blevet enige om en handel - og i de betingelser står blandt andet, at Real Madrid skal betale en kompensation på 10 millioner euro, hvis en handel ikke var faldet igennem 20. august - og yderligere fem millioner euro, hvis den ikke var gået igennem 1. september.''

Hvis handlen ikke går igennem (hvilket jeg stadig tror at den gør), så får han vidst en kompensation på 112 mio. kroner af Real Madrid.

Florentino Pérez

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #96 af MNH92
Endnu et spørgsmål. Kan man ikke godt forvente at hvis handlen går igennem, at så sker det idag?

Leveret af Kunena Forum