Følg de sidste timer af transfervinduet her
Daniel skrev: Jeg spammer lige forum :-)
Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på de fremtidige følger af denne mislykkede handel mellem parterne. Der er selvfølgelig alle de små spørgsmål, som hvordan spillerne reagerer i deres respektive klubber og om denne langtrukne sag vil påvirke deres kommende præstationer?
Men det store spørgsmål for mig er, om De Gea kan finde på at skrive under på en ny kontrakt med Manchester United, efter Real Madrid vel ret beset har svigtet ham? Han ville væk, har aldrig lagt skjul på det. Ja, han har været i bad standing hos LVG, men Real Madrid fejlede. Det er bare en tanke, men tror overhovedet ikke, at den er utænkelig.
Jeg tror ærlig talt det er Manchester Uniteds stædighed han er bitter over og ikke Real Madrid. For en spiller med kontraktudløb til sommer som gerne vil væk er 25-30mio euro + Navas (15-20mio euro) virkelig en god handel for United og den kunne de bare have sagt ja til for 2 måneder siden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er en taber-sag. Der er ingen vindere. Uanset hvor meget økonomi man måske sparer, så risikerer man kun dårligere sportslige forhold og dermed manglende udvikling for spillerne, har tabt ansigt udadtil og efterladt to medarbejdere i et underligt vakuum.
Gigantisk taber-sag. Pinligt!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
nono skrev: Set i lyset af, at vi får De Gea billigere til vinter el. gratis til sommer, alt i mens en yderst kompetent og formstærk Navas passer tjansen kan jeg faktisk ikke se problemet.
Hvis Real Madrid endelig ønskede, qua Navas' form, at lade handlen vente på vinteren/sommeren var denne undskyldning, bureaukratiet kom i vejen, vel ret beset den eneste måde hvorpå denne kunne mingeleres uden at skade forholdet til De Gea.
Jeg tager min tinfoil-hat på og vælger at tro, at Perez her ønskede at spare 10-15 mio euro yderligere og lader forhandlingerne ligge til December. Sportsligt giver det faktisk også bedst mening når en Navas er i topform, mens De Gea hverken får spilletid eller, hvis man skal tro Van Gaal, træner med tilfredsstillende intensitet...
Det er en yderst spændende tanke, at Real Madrid og Manchester United skulle have forhandlet intenst helt frem til de sidste minutter af transfer-vinduet, hvorefter Florentino Pérez frejdigt bekender, at "vi sparer sgu de 10-15 millioner € og henter De Gea til næste år". Du kan godt selv se det, ikke!?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvad nu hvis....?
At man i stedet for at presse Navas til Man U, har gjort transferen lidt "besværlig"? Så han selv har kunne vælge klub til nytår eller sommer.
Det kan godt være en del af det der er sket og det syntes jeg ikke lyder helt så ulækkert.
Og jeg kan godt leve med, at spare ca. 50 mio Euro i det her forløb.
EDIT: 50mio er nok lidt optimistisk. 30mio sparet på DDG og så får vi væsentlig mere for Navas hvis alle må byde på ham, i stedet for de 10 vi havde fået for ham i den Man U handel. Og det gør ham i hvert fald ikke billigere, at stå fast for os i en sæson.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Meeen lad os nu se om korruptionen længe leve i diverse fodbold forbund ikke lige ændre nogle tidspunkter og tal her og der.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er det, som er problemet i denne sag. Klubberne var enige før midnat, men papirerne dukkede først op hos forbundet efter midnat.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Nå, så må han komme gratis til næste år..
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Patrick er skuffet :P
Man kan da heller ikke efterlade sine børn uden opsyn uden der sker sådan noget her ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)