Følg de sidste timer af transfervinduet her

10 år 11 måneder siden #37 af Steen

ZizouMo skrev: Jeg forstår ikke at folk går amok før noget er officielt.

Jeg kan fortælle jer, at sidste år, der skiftede både Welbeck og Falcao først 1 time efter deadline. Så længe at klubberne har en aftale, så har man ekstra tid til lidt papirarbejde.. United fik 1 time ekstra til at hente Falcao...

Ja i England, men de samme regler gælder ikke i Spanien. De nødvendige dokumenter skal ligge klar inden 00:00, og det har ikke været tilfældet ifølge alle spanske medier..
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #38 af M_linding

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Steen skrev: Flot....... Det gik vidst meget godt med at vente til sidste øjeblik, Perez. Man har spildt hele sommeren på at hente reservespillere, mens man f***** den vigtigste transfer op. Forbandede amatører.

Hvem siger det er Perez skyld? Det kan vel lige så godt være united der har fucked up.

Det har højst sandsynligt været dem, som har sendt de nødvendige dokumenter ind for sent, men alt dette kunne være undgået, hvis man igangsatte forhandlingerne tidligere. I sidste ende fik United jo alligevel hvad de krævede, et beløb der samlet havde en værdi på €40M....

Skal vi ikke liiiiiige give det lidt tid, før vi udtaler os om prisen.

Alt har jo peget i retning af, at Real Madrid har fået forhandlet prisen ned.

10 år 11 måneder siden #39 af SR4
Perez, hvis det her passer, er du den største idiot på jorden.

Og så forstår jeg ikke hvorfor folk går så meget amok over at vores trup er genial. Vi står jo ubeskriveligt svagt på 2 positioner breddemæssigt, angriberposten og venstreback.

10 år 11 måneder siden #40 af Sahinovic
Er der nogen der kan tjekke op på om Siempre er okay, efter dette lille twist? :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Real HWL, ZizouMo, Roesen7, SR4

10 år 11 måneder siden #41 af Real HWL

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Steen skrev: Flot....... Det gik vidst meget godt med at vente til sidste øjeblik, Perez. Man har spildt hele sommeren på at hente reservespillere, mens man f***** den vigtigste transfer op. Forbandede amatører.

Hvem siger det er Perez skyld? Det kan vel lige så godt være united der har fucked up.

Det har højst sandsynligt været dem, som har sendt de nødvendige dokumenter ind for sent, men alt dette kunne være undgået, hvis man igangsatte forhandlingerne tidligere. I sidste ende fik United jo alligevel hvad de krævede, et beløb der samlet havde en værdi på €40M....

Som jeg har forstået det er det united der har sent dokumenterne for sent til det spanske fodboldforbund. Jeg er sikker på Perez har gjort sit for at få handlen igennem. Men hvis United har været tunge at danse med en hel sommer, ja så er det sku svært!

10 år 11 måneder siden #42 af Daniel
Nu melder rygterne, at Real selv har sendt papirerne ind for sent.

10 år 11 måneder siden #43 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev: Er der nogen der kan tjekke op på om Siempre er okay, efter dette lille twist? :-D

Jep, jeg er helt ok, men forvirret, det skal jeg ærligt indrømme.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad Manchester United skulle have ud af at sende papirerne for sent.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #44 af Raúl Madrid
Har aldrig forstået denne dag....
Er der nogle der kan forklare mig, hvorfor klubber venter til allersidste øjeblik med at købe spillere?
De Gea har jo været undervejs siden Juni. Man kunne blive enige i dag, på under et par timer.. Kunne det ikke være sket sidste uge? Altså, hvorfor er det at man venter til de døende minutter?
Tror de købende klubber, at de sælgende klubber er nemmere at forhandle med den sidste dag, eller hvordan fungere det? Det irriterer mig grænseløst, når jeg ser ting som fx De Gea-sagen i dag, eller når Wenger hver sommer venter til aller sidste minut med at købe en galactico (En ny tendens, som de så småt er ved at kopiere fra Real Madrid)

10 år 11 måneder siden #45 af raul7=kongen

Sahinovic skrev: Er der nogen der kan tjekke op på om Siempre er okay, efter dette lille twist? :-D

Kunne ikke få fat i ham, men plejehjemspersonalet har bekræftet, at Gammelfar er puttet. Hans anmodning om at blive for længe oppe var åbenbart afleveret efter deadline på kontoret ;)
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jelle, Sahinovic

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #46 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Følg de sidste timer af transfervinduet her

SR4 skrev: Perez, hvis det her passer, er du den største idiot på jorden.

Og så forstår jeg ikke hvorfor folk går så meget amok over at vores trup er genial. Vi står jo ubeskriveligt svagt på 2 positioner breddemæssigt, angriberposten og venstreback.

Denis kan spille venstreback.

10 år 11 måneder siden #47 af Steen
So now @cjbustillo is saying Real Madrid's got proof the deal for De Gea was done at 23:59. #MUFC

Det bliver en lang nat..

10 år 11 måneder siden #48 af M_linding

Siempre Madrid skrev:

Jep, jeg er helt ok, men forvirret, det skal jeg ærligt indrømme.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad Manchester United skulle have ud af at sende papirerne for sent.

På eb.dk siger de, at Javier Tebas er Real Madrid-fan, og at dette skulle hjælpe handlen på vej.

Er han virkelig det, og kan det "hjælpe"?....:)

Jeg har altid troet, at Tebas var det modsatte.....

Leveret af Kunena Forum