Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale

13 år 5 måneder siden #13 af Hugol
Nøj hvor er jeg glad og tilfreds efter dagens Clasico. Selvf ærgerlig over at vi ikke vinder kampen. Varane spillede noget af det bedste forsvars bold vi har set længe i Madrid. Özil kanon indsats.

Dog skal Carvalho ha nogle smæk med bøjlen, samt Khedira, Benzema og Higuain. Det er ikke godt nok!

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #14 af Deucex
Det så egentlig okay ud idag, og et okay resultat set i lyset af, at Barca nok havde den største chance til at hive sejren hjem ved Pedro's friløber. Real havde dog også sine chancer.

Fantastisk at se Varane spille. Gad godt se ham i løbeduel med Ronaldo om hvem der hurtigst, sådan som han løb Fabregas op og løb fra Messi! Og dejlig at se Ronaldo spille flere 1. gangs afleveringer end nogensinde set før! Fedt at se at Messi blev lukket pænt ned.

Dog bryder jeg mig ikke om den attitude flere af Real spillerne er begyndt at udvise, særligt i El Classico. Her tænker jeg primært på Xabi og Arbeloa. Jeg har ikke tidligere set dem agerer sådan - har egentlig set dem som nogle forholdsvis rolige typer. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de er så agressive og brokker sig hele tiden?!?! Nogen med Mourinho at gøre???? Vi har ikke behov for to Alves adfærdstyper på holdet.

Tager jeg kort, og kun kort, de hvide Real briller af, må jeg desværre tilstå at Iniesta er en fodboldfrydelse af se på. Læste tidligere idag, at han som ung drømte om at spille for Real :-) Og så på med de hvide briller igen!

• Beckham-Boy
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #15 af Beckham-Boy
Besvaret af Beckham-Boy på emne Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Jeg håber inderligt at folk fremover ikke er så hurtige til at fare visse spillere i flæsket inden en kamp. Essien, som jeg bemærkede fik en del kritik af både danske og norske tilhængere, havde en fremragende kamp hvor han gang på gang skabte chancer for Real Madrid. Ligeledes, som sædvanligt, arbejde han hårdt og havde en kolossal arbejdsradius.

Raphaël Varane viste storslåede takter, og hovedstadsklubben er meget heldige med at være i besiddelse af en spiller af sådan kaliber - endda i så ung en alder. Han har et stort overblik, er kølig og var her, der og alle vegne.

Slutteligt, som bemærkninger til forsvaret, var jeg imponeret af Diego López og skuffet over Álvaro Arbeloas indsats. Førstnævnte gjorde det sublimt, reddede sågar svære bolde og udviste stor ro og selvsikkerhed. Selvom jeg foretrak Antonio Adán inden kampen, viste López helt sikkert glimrende spil. Arbeloa, derimod, virker umotiveret, tvær, lad og decideret ugidelig. Han lavede desuden flere dumme beslutninger, kom i karambolage med alle og enhver og blev ofte udklasseret på sin back. Mou må enten tage en snak med ham eller finde en anden løsning; han var klart en skuffelse i min optik.

13 år 5 måneder siden #16 af Mathiaska
Blev decideret gal over Higuens præstation. Svære betingelser ja, men vi var bedre tjent uden ham på banen. Han bidrog med intet og jeg tvivler på, om han havde én succes aktion? Det havde han vel nok, men skræmmende dårligt indhop.

Varane behøver man ikke kommentere. Kun dét, at jeg er enig i, at Pepe ikke bør være fast mand i starten når han vender tilbage. Hvis Varane kan spille halvt så godt mod Utd er vi godt stillet. Han ville jo kneppe RvP i samtlige dueller.

Tak til Barca for at have en grim grim offday i angrebet.

1-1 er et fair resultat, og mon ikke Ronaldo kan afgøre det for os på Camp Nou, nu hvor han i dag ikke gad skyde på mål?

13 år 5 måneder siden #17 af M_linding
Nu har jeg så så en del af kampen, da 6'eren viste den igen...

Der er sagt meget af det der skulle siges, men een episode må jeg lige kommentere på:

Varane. 3 min. inden han scorer, laver han en fantastisk tackling på Messi, som forhindrer en friløber... Hvilket indgreb af en 19-årig knægt, i så tilspidset en situation, mod 2012's næst-bedste angriber... Køligt!

Jeg har før ville have Varane til at erstatte Pepe, og nu er jeg slet ikke i tvivl. Det er fantastisk, at han kan vise så højt et niveau, hver gang han spiller.

1-1 med et halvt hold skadet = glimrende. Der er ikke noget, som hedder ude/hjemmebane i El Clasico.

13 år 5 måneder siden #18 af Lars1991
Er lige uenige med et par stykker herinde kan jeg se.

Arbeloa spiller en fin kamp. Ja han er da lidt af et svin på en bane, men det er han da imod alle. Laver altid små ulovligheder og det fint nok, sådan en spiller må man godt have, efter min mening!

Khedira spillede da også godt! Ja han havde et par uheldige offensive aktioner men det da heller ikke det han skal bedømmes udfra - bortset fra det, så havde han også nogle meget vellykket offensive aktioner.

Surt at ingen af vores angribere er skarpe for tiden. Men med Benzema er det vel kun lige det sidste der mangler, hvor der mangler en hel del med Higuain synes jeg.. desværre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

13 år 5 måneder siden #19 af Madridista hasta la muerte

M_linding skrev: Hvilket indgreb af en 19-årig knægt, i så tilspidset en situation, mod 2012's næst-bedste angriber... Køligt!

Say what now?

Men fantastisk kamp af den unge satan. Med den bagkæde, vi stiller i dag, betragter jeg os nu som en smule heldige, at Varane rammer det niveau, som han gør, og et Essien spiller en hæderlig kamp. Stærkt af dem, nu hvor Ronaldo åbenbart ikke kunne i dag. :)

13 år 5 måneder siden #20 af Dahl
Helt enig Realex, tænkte præcis det samme da jeg så Puyol, han er vel det mest sympatiske som kommer fra et ellers usympatisk Barca hold................

No worries!!!!!!

13 år 5 måneder siden #21 af Dahl
Men for satan hvor bliver jeg sur og godt gal i skralden af at se på Dani Alves, hold nu kæft han burde lukkes ind i et skab sammen med Materazzi, Gattuso og Vinnie Jones...........

Udover det en super kamp fra vores side, og med en mere skarp Benz havde han lavet 2 mål.
Vi kunne også have inkasseret 2 mere, det er rigtigt, men jeg sidder sgu med en god fornemmelse før returen.
Tror godt vi kan hive en uafgjort hjem og 2-2 er jo nok.

Mange har været efter Essien, men i går viste han godt nok sig fra sin bedste side, det var jo lige før Morten Bruun kom i bukserne af begejstring :-)

No worries!!!!!!

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #22 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Dahl hvorfor er du sur over dani alves

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #23 af kavver
Besvaret af kavver på emne Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Jeg kan ikke forstå, hvorfor 'alle' er ude efter Arbeloa og Carvalho.
Arbeloa holder hele venstre siden tørlagt det meste af kampen(Og med til det, skal det lyde at han ikke spiller sammen med den mest defensive kant). Pedro turde aldrig tage udfordringen med ham, fordi han ville tabe den 9 ud af 10 gange. Det er kun når Cristi tager sig en lur, og glemmer at dække op, at der bliver plads.
Carvalho råbte jeg også flere gange af, i nogle situationer. Men faktum er at han at pisse god til at føre bolden frem i banen. Og det mangler vi vanvittigt meget, hvis Albiol og Varane spiller sammen. Varane er dog blevet bedre til det. Og han bliver uden tvivl den bedste forsvarsspiller i verden om et par år. Kan der ikke herske tvivl om - godt hentet Zidane!

Og hvor vi dog mangler en angriber. Er jeg den eneste der synes Higuain og Benzema ser tykke ud?

13 år 5 måneder siden #24 af Dahl
Tobiasillas, jeg syntes virkelig Alves er så belastende at se på, og mere usympatisk fodboldspiller findes vel næppe (bare mn mening)

Han skal konstant smide sig på jorden, brokke sig, overspille, provokere osv. osv. og når han selv laver friskpark, ja så er det modstanderen som filmer......
Nogle vil måske mene at Real har 1 eller 2 af samme slags, det er muligt, men jeg har Real Briller på og sådan er det jo :-)

Kommentatoren på Kanal 5 sagde i går, at Messis bedste ven i truppen er fløjte Pinto, det er sgu lidt sjovt syntes jeg :-)

No worries!!!!!!

Leveret af Kunena Forum