Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
- VikingenHagbard
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er målløs!. Varane må være den eneste spiller i hele verden, som ikke tabte en eneste duel med Messi over 90 min. Hvor er han dog vanvittig den knægt. Og Fabregas må bare tænkte, hvorfor har vi ikke ham i Barca haha :).
Han skal indgå i den start 11'er allerede nu. Om det er på bekostning af Ramos eller Pepé er jeg faktisk total ligeglad med, for Varane føler jeg mig langt mere sikker på end de 2 andre.
Mourinho, hvorfor Carvalho? Du kunne have valgt alle andre, og heldigvis var dommeren med os i 2 situationer. Han burde have fået 3 gule kort, og det er vanvittigt dommeren ikke ser det. Skyd ham nu afsted!.
Og hvad er der med Carvalho og hans offside?. Kan han ikke spansk, eller render han bare forvirret rundt, og prøver og trække offside alene. 3 episoder igår, prøvede han og trække offside, hvor Essien, Varane og Arbeloa alle stod på linje.
Derudover er min tålmodighed med Arbeloa og Callejon sluppet op. Arbeloa det omvandrende cirkus, eller frispark, om man vil. Alle Barca's chancer kom i vores venstre side, og det kan vi takke Carvalho og Arbeloa for. Endnu en sæson med ham som fast inventar af holdet, så får jeg stres. Morten Bruun sagde det fantastisk igår. Arbeloa er det største svin på Real's hold. Hans manglende fart gør, at han bevidst begår frispark konstant, og han går og træder spillerne i hælen hele tiden.
Callejon er bare ikke god nok, og den snak havde vi forleden dag. Jeg havde inderligt håbede på, at Özil ville blive rykket ud på højrekanten, og Modric ville starte centralt.
Desværre for Modric kom han ind, da Barca spillerne hygge trænede lidt, og bare spillede bolden uden om 10 hvide kegler.
Diego Lopez gjorde det også rigtig godt. Jeg råbte godt nok et par gange efter ham. Men det var som om han tænkte, hell no jeg skal have et rødt kort, og bare blev inde på målstregen. Heldigvis havde vi Varane, som gang på gang reddet vores røv.
1-1 er klart bedre end 0-1, og vi plejer næsten altid og spille bedre på Camp Nou, hvis vi lige ser bort fra Super Cuppen. Jeg kan aldrig være tilfreds med en uafgjort, men det er et bedre udgangspunkt end et nederlag.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Morientes2012
- Gæst
-
VikingenHagbard skrev: Væk med Pepe? Er du gal? Hvor mange gange har den mand ikke reddet os fra nederlag? Mange mennesker har en tendens til at glemme hvor vigtig forsvarsspillere egentlig er. Pepe har sine perioder, men han er en verdensklasse spiller.
Du mener vel også, at Mourinho skal blive i klubben, såfremt han skaffer resultater igen i denne sæson? Det er ikke mandens foldbold-mæssige kvaliteter, det handler om - det er hans ageren og hans forfærdelige måde at repræsentere Real Madrid på, der er årsagen til problemet. Pepe kunne for min skyld være verdens bedste fodboldspiller, og jeg ville stadig ønske ham ude af klubben, eftersom han tydeligvis ikke har forstået, hvad institutionen Real Madrid står for. Same for Mourinho.
- Rubæk
- Gæst
-
Må jeg sætte det citat i min signatur? Du skal nok blive krediteret!Mathiaska skrev: Hvis Varane kan spille halvt så godt mod Utd er vi godt stillet. Han ville jo kneppe RvP i samtlige dueller.
Og så er det jo en fryd at se, at han kan spille på det niveau uden at medspillere og modspillere er i fare...
Han er sgu en god ambassadør for Real.
Jeg håber han får chancen resten af sæsonen i ligaen som alligevel nok er tabt. Så er han tilspillet til næste sæson.
EDIT: En ting jeg elsker ved Varane er, at hans rolighed smitter af på resten af forsvarskæden. Og det klæder virkelig Real ikke at gå over stregen, som det tit og ofte sker med Pepe/Ramos-konstallationen.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Rubæk skrev:
Må jeg sætte det citat i min signatur? Du skal nok blive krediteret!Mathiaska skrev: Hvis Varane kan spille halvt så godt mod Utd er vi godt stillet. Han ville jo kneppe RvP i samtlige dueller.
Selvfølgelig ;)
Dios skrev: Mourinho, hvorfor Carvalho? Du kunne have valgt alle andre, og heldigvis var dommeren med os i 2 situationer. Han burde have fået 3 gule kort, og det er vanvittigt dommeren ikke ser det. Skyd ham nu afsted!.
Og hvad er der med Carvalho og hans offside?. Kan han ikke spansk, eller render han bare forvirret rundt, og prøver og trække offside alene. 3 episoder igår, prøvede han og trække offside, hvor Essien, Varane og Arbeloa alle stod på linje.
Jeg håbede på, at Carvalho starede inde, da jeg synes han har været god i 2013 indtil videre. Det kan vi vel ikke komme udenom?
Men han floppede fælt igår og jeg vil aldrig håbe på ham igen, desværre.
Jeg var lige ved at give dig et "tak", indtil du skrev, at du var ligeglad med om man solgte Pepe eller Ramos... Ramos er den bedste i verden:)
Nu mister jeg måske lidt jordforbindelsen, men jeg kan ikke lade vær': Ramos og Varane kan blive den bedste forsvarsduo, der nogensinde har sat deres ben i Real Madrid! Tilsammen kan de jo alt, og deres forskellige temperamenter vil udgøre det perfekte mix - det er jeg helt sikker på... Lad os nu bare få solgt Pepe.
Pepe
Carvalho
Kaka
Coentrao
Min opstilling 2014:
Casillas
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Khedira - Alonso
Ozil - Modric - Ronaldo
Benzema
Meget bedre boldomgang og så kan Di maria blive solgt for min skyld, sålænge vi får hazard eller gotze ind. Kun mig som synes Barcelona bliver tungere og tungere som tiden går, tror de rammer et form dyk ligesom os snart.
- Juanito
- Gæst
-
- realkolding
- Gæst
-
Casillas
Carvajal varane ramos marcello
Alonso khedira
Mata øzil Ronaldo
Suarez
Ud pepe,carvalho,di maria,kaka,higuain
Ind Mata,suarez,Carvajal, og hente jese og nacho op fra b holdet
realkolding skrev: Suarez
Ham på toppen vil jeg godt nok være ked af. Han forsøger ofte hovedløse ting, og hvis vi endelig skal skille os af med Pepe, så er der vel ikke en grund til at få en anden mand ind, som folk kan bruge til at slå os i hovedet. Lad endelig Guardiola hente ham til Bayern, det må så være hans første fejlkøb.