Uafgjort i første Copa del Rey-semifinale
Iniesta Özil Varane og Cristiano overstrålede jo Messi igår. Det er ret typisk for Messi at han ikke præstere mod de store. Men man bliver jo åbenbart verdens bedste spiller ved at scorer 4 mål mod Osasuna. Med al respekt til Osasuna.dk
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men ja, det var fantastisk at se Varane lukke så godt ned for Messi. Lad os håbe det fortsætter sådan. Det giver håb og muligheder i fremtiden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- kavver
- Gæst
-
Dios skrev: Derudover er min tålmodighed med Arbeloa og Callejon sluppet op. Arbeloa det omvandrende cirkus, eller frispark, om man vil. Alle Barca's chancer kom i vores venstre side, og det kan vi takke Carvalho og Arbeloa for. Endnu en sæson med ham som fast inventar af holdet, så får jeg stres. Morten Bruun sagde det fantastisk igår. Arbeloa er det største svin på Real's hold. Hans manglende fart gør, at han bevidst begår frispark konstant, og han går og træder spillerne i hælen hele tiden.
Diego Lopez gjorde det også rigtig godt. Jeg råbte godt nok et par gange efter ham. Men det var som om han tænkte, hell no jeg skal have et rødt kort, og bare blev inde på målstregen. Heldigvis havde vi Varane, som gang på gang reddet vores røv.
1-1 er klart bedre end 0-1, og vi plejer næsten altid og spille bedre på Camp Nou, hvis vi lige ser bort fra Super Cuppen. Jeg kan aldrig være tilfreds med en uafgjort, men det er et bedre udgangspunkt end et nederlag.
Lad mig citere Morten Bruun og Peter Pill.
Bruun: "Arbeloa må være en af de værste og mest irriterende spillere at spille overfor, han går hele tiden og træder modspillerne i hælene, pga. hans manglede hurtighed"
Pill: "Ja, men det er sjældent der kommer nogen igennem ovre i hans side"
Bruun: "Det har du ret i"
Lad mig citere Morten Bruun og Peter Pill.
Bruun: "Arbeloa må være en af de værste og mest irriterende spillere at spille overfor, han går hele tiden og træder modspillerne i hælene, pga. hans manglede hurtighed"
Pill: "Ja, men det er sjældent der kommer nogen igennem ovre i hans side"
Bruun: "Det har du ret i"
Jeg var også flad af grin da Piil sagde det var sjældent folk kom forbi Arbeloa. Kan ikke helt huske om det var 2 minutter forinden eller efter hvor Pedro fik den kæmpe chance.
Men ellers plejer Arbeloa jo og spænde ben, træde dem i hælen eller løbe ind i dem inden det sker, men det gør han jo kun indtil han har fået det gule kort.
Havde du optaget kampen eller noget siden du kunne citere dem ordret?. Men mente ellers han sagde han var et decideret svin?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Den sidste der har scoret hattrick i en classico er Messi. Jeg kan nævne en håndfulden kampe med Barcelona hvor Messi scoret mod de store, omvendt er det sparsomt med Ronaldos rolle i de store kampe. Hvis Messi ikke fortjener at blive kåret til verdens bedste hvem fortjener det så?Hugol skrev: Det var fedt at se hvordan verdens bedste fodboldspiller blev pillet ud af banen af en 19 årig. Damn hvor var Messi ringe igår. Han lignede Di Maria på en dårlig dag. Den dårlig kamp gav måske også reaktioner fra dværgen, der skulle ha svinet Karanka og Arbeloa til efter kampen. Han kunne ik holde til det store pres på Bernabeu.
Iniesta Özil Varane og Cristiano overstrålede jo Messi igår. Det er ret typisk for Messi at han ikke præstere mod de store. Men man bliver jo åbenbart verdens bedste spiller ved at scorer 4 mål mod Osasuna. Med al respekt til Osasuna.dk
Tobiasillas skrev: Den sidste der har scoret hattrick i en classico er Messi. Jeg kan nævne en håndfulden kampe med Barcelona hvor Messi scoret mod de store, omvendt er det sparsomt med Ronaldos rolle i de store kampe. Hvis Messi ikke fortjener at blive kåret til verdens bedste hvem fortjener det så?
Ronaldo har scoret flest over de sidste ~7 kampe mod Barca.
Kan man få dig til, at uddybe den meget grundigt? For der stod jeg helt af...:)
- Tobiasillas
- Gæst
-
Kan man få dig til, at uddybe den meget grundigt? For der stod jeg helt af...:)
Jeg vil gerne uddybe det.
Jeg skrev det i forhold til hugol påstand om at Messi typisk ikke præstere i store kampe. Så i forhold til det er har Ronaldo underpræsteret endnu mere.
Det er derfor jeg citere det hugol's indlæg
Jeg skulle måske har nævnt de kampe Messi har præsteret i istedet for at forsætte med en samligning med Ronaldo.
Callejón: Messi came after Karanka and called him Mourinho's puppet, I understand the fact that we say some things on the pitch that we later regret but Messi's actions were after, Messi going after Arbeloa and his wife after the game isn't good. There are things you leave on the pitch. On a pitch you say things in the heat of the moment but when say those things after you're cooled down, it's unexcused.
Barcelona, mindre end en klub.
Steen skrev: Fra dagens pressemøde, hvor Callejon bekræfter de historier der er blevet skrevet om Messi:
Callejón: Messi came after Karanka and called him Mourinho's puppet, I understand the fact that we say some things on the pitch that we later regret but Messi's actions were after, Messi going after Arbeloa and his wife after the game isn't good. There are things you leave on the pitch. On a pitch you say things in the heat of the moment but when say those things after you're cooled down, it's unexcused.
Barcelona, mindre end en klub.
Det bekræfter blot hvad jeg har sagt hele tiden om Messi. Pressen har givet Messi et falsk image fordi han er fantastisk dygtig. Det betyder også at han har længere snor end andre både på banen men også uden for banen,
Messi er ikke slemmere end Pepe. Forskellen er bare at Pepe står ved det!
Har valgt at takke af på forum!
- Morientes2012
- Gæst
-
Ved ikke helt, hvad jeg skal sige til det.
Morientes2012 skrev: En af mine venner viste mig denne video:
Ved ikke helt, hvad jeg skal sige til det.
Hold kæft en ynkelig video... Jeg gad ikke engang se det hele...
Jeg forstår ikke engang budskabet? Og er der nogen, der bliver klogere af at se denne video?